Jump to content
Fiestaclub.nl
kuuperke

Ford Fiesta MK8 ST-Line

Recommended Posts

Die van Ali werken prima, tegenwoordig heb je die ledjes van rubber, super ! Voor interieur zijn die perfect.

On 5-6-2019 at 21:43, kuuperke said:

weet je wat het is ik probeer het voor de paar euro ik zoek altijd op ali en dan druk ik op aantal bestellingen en die pak ik dan ook vaak heb je honderden reviews met 4.5 tot 5 sterren 

Ja die reviews, de sellers vragen altijd *****, maar ik ga een beetje op mijn gevoel af, en was het niks, dan gewoon wat pech gehad ermee 😃😊 

Mooie ST Line Kuuperke! Ik ben benieuwd waar je het ST Line logo in je grille vandaan hebt, ik vind het erg mooi staan.

On 4-9-2019 at 22:06, Skippy said:

Mooie ST Line Kuuperke! Ik ben benieuwd waar je het ST Line logo in je grille vandaan hebt, ik vind het erg mooi staan.

Thnx skippy deze heb ik laten maken in Italië. krijg er idd veel positieve reacties op omdat er echt LINE bij staat en niet alleen ST wat helaas vaker word gedaan bij auto's.

1 hour ago, kuuperke said:

Thnx skippy deze heb ik laten maken in Italië. krijg er idd veel positieve reacties op omdat er echt LINE bij staat en niet alleen ST wat helaas vaker word gedaan bij auto's.

Ja dat vind ik ook het mooie er aan. Ik wil geen ST logo want dat is het niet maar dit is precies goed en het geeft de voorkant net iets meer uitstraling. 

Ik ga eens kijken of ik zelf iets kan fabriceren.

On 15-9-2019 at 11:10, Pieterke said:

En Frenk, hoe loopt de mk8 {st} nog , toffe wagen 👍.

Hey Pieterke ik heb een ST-Line en geen ST maar hij loopt nog altijd fantastisch :)

7 hours ago, kuuperke said:

Hey Pieterke ik heb een ST-Line en geen ST maar hij loopt nog altijd fantastisch :)

7 hours ago, kuuperke said:

Hey Frenky, super 👍, en det nach in Mestreeeech. Ja die ecomotions misten ({st})-Line , maar niet getreurd  🤓😙