Jump to content
Fiestaclub.nl

Recommended Posts

APIM
7D0-02-01    xxxx    x9xx    xxxx    GT350 boot screen animation ** Sync 3 only **
7D0-02-01    xxxx    x8xx    xxxx    Vignale boot screen animation ** Sync 3 only **
7D0-02-01    xxxx    x7xx    xxxx    GT350 boot screen animation ** Sync 3 only **
7D0-02-01    xxxx    x6xx    xxxx    Mustang boot screen animation ** Sync 3 only **
7D0-02-01    xxxx    x5xx    xxxx    Raptor Ford Performance boot screen animation ** Sync 3 v2.2 **
7D0-02-01    xxxx    x4xx    xxxx    Licoln Presidential boot screen animation ** Sync 3 only **
7D0-02-01    xxxx    x3xx    xxxx    Lincoln Black Label
7D0-02-01    xxxx    xBxx    xxxx    ST Ford Performance boot screen animation ** Sync 3 v2.2 **
7D0-02-01    xxxx    xCxx    xxxx    RS Ford Performance boot screen animation ** Sync 3 v2.2 **
7D0-02-01    xxxx    xDxx    xxxx    GT Ford Performance boot screen animation ** Sync 3 v2.2 **
7D0-02-01    xxxx    xExx    xxxx    Continental

Sync 3 New Blue Theme - GT Performance boot animation    
APIM    
7D0-01-02    0xxx    xxxx    xxxx
7D0-02-01    xxxx    xDxx    xxxx
7D0-03-01    xxxx    x4xx    xxxx

Bedoel je dit?

@Dragunov, Zoals belooft nog een foto van mijn huidige Sync3. Deze is met GT thema, klimaat, stuur en stoelverwarming. 

IMG_20180326_173117_small.jpg

Ik kwam onderstaande bericht tegen op ander forum. Heb de download aangezet, resultaat laat ik zo snel mogelijk horen:

RE: Updaten Ford SYNC 3-navigatie niet mogelijk

door DoVdb » 26 maart 2018 10:27

Heb de update gedaan via de Ford UK site. Werkt perfect. Systeem blijft in het Nederlands.
Enkel de procedure volgen zoals omschreven. Upgrade naar softwareversie 3.0. 
+- 1/2u tijd en best de motor laten draaien zodat het audiosysteem niet uitvalt tijdens de update.
https://www.ford.co.uk/owner/resources- ... h/update#/

Sync 3 update is ook via ford.nl beschikbaar! Morgen even proberen. Met de uk versie kloppen de meters weer tussen de navigatie en de boordcomputer! 

Weet iemand of je na de update de Ford navigatie kan gebruiken terwijl Apple Car Play staat ingeschakeld? Momenteel werkt ons systeem verplicht met Apple Maps als de telefoon in de USB is geplugged terwijl ik juist de Ford navi fijner vind. 

@Pieterke Paar keer op F5 drukken want ik kreeg dezelfde melding maar na paar keer F5 was er wel software update beschikbaar. 2,7GB.

Weet iemand hoe ik in het Diagnose menu van een Fiesta MK8 kan komen. Heb namelijk Sync 3 versie 3.0 18025 geinstalleerd..Vervolgens geprobeerd om de F7 kaarten te instaleren maar krijg een foutmelding. Heb geen cd speler in de wagen zitten dus de toetsencombinatie uitwerpen en verder spoelen werkt dus hier niet.

Service menu.jpg

On ‎26‎/‎03‎/‎2018 at 17:39, NBe said:

@Dragunov, Zoals belooft nog een foto van mijn huidige Sync3. Deze is met GT thema, klimaat, stuur en stoelverwarming. 

IMG_20180326_173117_small.jpg

@NBe Bedankt. Dit is hoofdscherm. Kan je nog foto plaatsen als je klimaat hebt geduwd? 

Dus scherm van klimaat zelf.

Bedankt! 

@richard b heeft me gezegd dat er nieuwe SYNC3 build is, met WF05XXGCC5HD35924 als naam, build is van 28 maart. Bij me vader stond de build er in een 10-tal minuten op het systeem.

Gewoon terug je VIN invoeren op site en nieuwe build downloaden.

In je map SyncMyRide vind je na installatie XML bestand die je moet uploaden naar Ford

… en F7 staat nu ook op hun wagen, enkel nu  nog de talen voor de kaarten installeren.

Iemand die weet hoe je THX krijg in je geluidsinstellingen?

@richard b heeft dit, maar heeft wss ergens met instelling in de code te maken?!

Vraagje wat bedoelen jullie met THX ?

Ah al gevonden zo te lezen gaat het over Suround als ik google, zal vermoedelijk wel alleen bij het B&O zijn te activeren en dat heb ik niet.

Edited by KiC

Mijn ouders hebben ook B&O, maar geen THX en Surround springt altijd naar Stereo.

Eens de boel resetten

De site van Ford Nederland waar je de Sync3 update kan downloaden is uit de lucht, “oeps error”! Bij Ford.de doet de website het wel, is dit hetzelfde bestand als op de website van Ford znederland hoort te staan?

ben totaal niet technisch met dit soort zaken, maar lees al verschillende keren iets over F7.0 kaarten, zijn deze al beschikbaar? Ik heb nog F6.1.

@Dragunov, ik had graag de foto geplaatst maar ik mag schijnbaar nog maar 0,01 mb plaatsen en dat gaat niet lukken met een foto. Sorry voor mijn late reactie, was deze week op vakantie.

On ‎31‎-‎3‎-‎2018 at 03:15, chopperbob said:

Weet iemand hoe ik in het Diagnose menu van een Fiesta MK8 kan komen. Heb namelijk Sync 3 versie 3.0 18025 geinstalleerd..Vervolgens geprobeerd om de F7 kaarten te instaleren maar krijg een foutmelding. Heb geen cd speler in de wagen zitten dus de toetsencombinatie uitwerpen en verder spoelen werkt dus hier niet.

Service menu.jpg

Gevonden. De power on/off knop en de knop terug spoelen 5 seconden ingedrukt houden. 

On 28-3-2018 at 12:33, NBe said:

@Pieterke Paar keer op F5 drukken want ik kreeg dezelfde melding maar na paar keer F5 was er wel software update beschikbaar. 2,7GB.

Er staat in die link van nbe ondesteuning  en dit moet zijn ondeRsteuning. Je mist de R in die link.

Ik krijg die update 18025 niet geïnstalleerd via USB Stick. De auto herkent de stick wel maar na lang wachten gebeurt er niets. Iemand een idee?