Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
pwaltman

MK7,5 voorruit verwarming

Recommended Posts

Hallo leden,

Bij mijn vorige mk7 moest ik de voorruit verwarming met de knop boven het display aanzetten. Bij mijn mk7,5 valt me op dat deze vanzelf aangaat zonder dat er een lampje brandt.

Heeft dit met de buitentemperatuur te maken en de stand van de kachel op de voorruit?? Of hoort dit niet?

Groeten,

Patrick

had dat laatst ook maar is volgens mij als je de aanjager op de voorruit heb gericht

Nu staat die op de voeten en niet meer gehad

ik gebruik trouwens ook geen automatische functie ofzo maar bedien het ding handmatig

Precies, maar had die oude niet.

Dus verwarming op voorruit gericht gaat ook de voorruit verwarming aan bij lage temperaturen??

Volgens mij had ik idd de aanjager toen op de voorruit gericht

Morgen moet ik de auto uit de garage pakken en zal ik eens erop letten :)

Ja graag. Volgens mij hoort de voorruitverwarming alleen te werken als de schakelaar ingedrukt wordt en niet vanzelf.

Ik ben er achter. Ik kon het niet in het instructieboekje vinden dus ff gebeld met Ford. Beneden een graad op 4,5 gaat de voorruitverwarming standaard aan zonder dat de controlelampjes dan branden. Ik heb het nog niet op spiegels en achterruit gecontroleerd maar die gaan dan blijkbaar ook aan.

Ik heb het nog niet kunnen bekijken aangezien ik nog niet ben weggeweest :o ( al 2 weken niet gereden :oops: )

Maar ik heb wel al ver onder die temperatuur gereden en toen ging die niet aan , zoals eerder vermeld stond de aanjager toen niet op de voorruit

Die ene keer dat het aanstond toen stonden achterruit en dus ook de spiegels ook te verwarmen

Sign in to follow this