Jump to content
Fiestaclub.nl
ron273

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo,

Sinds gisteren zijn wij (mijn vrouw:D) in het bezit van een mooie Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost uit april 2014. Tot nu toe zijn we zeer tevreden, alleen is de bediening deels in het Nederlands en deels in het Duits. Ben er nog niet achter hoe we dat kunnen omzetten, in ieder geval niet via de menu-structuur. Heb nog geen idee of wij een Mk 7 of Mk 7.5 hebben, Sync 1.0 of 1.1 en welke SYNC software versie.

Hoop in ieder geval via dit forum iets wijzer te worden en hem verder te kunnen instellen naar onze wens.

Lukt niet om een foto toe te voegen, hij blijft ondersteboven staan.

Welkom hier 👍

Voor Nederlands zal je het talenpakket in het sync module moeten laten wijzigen dat zal bij een dealer moeten of een handig forum lid

2 hours ago, BlackFocus said:

Welkom hier 👍

Voor Nederlands zal je het talenpakket in het sync module moeten laten wijzigen dat zal bij een dealer moeten of een handig forum lid

Thanks! Dacht eigenlijk dat ik de hele Sync module moest vervangen.  Kan ik dat ook zelf met Forscan of heb ik daar iets anders voor nodig?

15 minutes ago, ron273 said:

Thanks! Dacht eigenlijk dat ik dechelecSync module moest vervangen.  Kan ik dat ook zelf met Forscan of heb ik daar iets anders voor nodig?

In principe hoeft deze niet vervangen te worden maar ken verhalen dat het niet lukte om het pakket te laden Of je dat met forscan weet ik niet maar iemand hier op het forum zal daar wel een antwoord op weten 

Onduidelijk of dit met FORScan mogelijk is. Op het forum bij www.forscan.org is er niets over te vinden en als het wel kan moet je meest waarschijnlijk een licentie aanvragen.

Je kunt sowieso even contact opnemen met FORScan via contact@forscan.org Ze geven erg snel antwoord is mijn ervaring en ook hier moet je zijn voor een eventuele licentie aanvraag.

16 hours ago, BlackFocus said:

In principe hoeft deze niet vervangen te worden maar ken verhalen dat het niet lukte om het pakket te laden Of je dat met forscan weet ik niet maar iemand hier op het forum zal daar wel een antwoord op weten 

Dank voor de informatie. Via een engels forum kwam ik erachter dat ik waarschijnlijk een Sync 1.0 module heb. Sync 1.0 modules beginnen met AM5T en Sync 1.1 modules met E1BT.

Als er een handig forum lid is die me kan helpen hou ik me aanbevolen, anders wordt het even een tripje naar de dealer. Ben benieuwd of ze daar willen helpen, lees daar hele diverse verhalen over.

Foto is ook eindelijk gelukt!Fiesta_2014.jpg