Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
NickVan

Sony radio bedieningspaneel Ford Fiesta

Recommended Posts

Originele Ford Fiesta radio bedieningspaneel Productnummer: C1BJ-18K811-AA

Vraagprijs: €65

$_86.JPG$_84.JPG

Moet je om deze te laten werken, ook een sony radio hebben of kan je hem zo omwisselen met het "orginele" bedieningspaneel?

18 hours ago, Hennie1977 said:

Moet je om deze te laten werken, ook een sony radio hebben of kan je hem zo omwisselen met het "orginele" bedieningspaneel?

Kan je zo omwisselen Hennie!

Je hebt alleen 2 soorten Sony panelen ..,zijn allebei zo om te wisselen alleen de ene met navigatie knop en de andere zoals hierboven zonder navigatie dus moet je wel de goede hebben Hennie.

Waar bij het paneel hierboven afgebeeld de knop Display is ,is het dan de knop waar navigatie op staat.

On 24-2-2018 at 11:30, henk68 said:

Je hebt alleen 2 soorten Sony panelen ..,zijn allebei zo om te wisselen alleen de ene met navigatie knop en de andere zoals hierboven zonder navigatie dus moet je wel de goede hebben Hennie.

Ik heb een mk7 met originele radio zonder navigatie, kan ik dit Sony paneel vervangen op mijn radio?

On 25-2-2018 at 12:46, henk68 said:

Waar bij het paneel hierboven afgebeeld de knop Display is ,is het dan de knop waar navigatie op staat.

@henk68 , dus dit Sony paneel hierboven is voor radio met navigatie?

3 minutes ago, berstra said:

@henk68 , dus dit Sony paneel hierboven is voor radio met navigatie?

Kan je zonder meer vervangen,als jij geen navi hebt.

De knop met DSP,is voor de zonder navi, en anders staat er op die knop navi !!

2 minutes ago, Bnz said:

Kan je zonder meer vervangen,als jij geen navi hebt.

De knop met DSP,is voor de zonder navi, en anders staat er op die knop navi !!

@Bnz ik heb radio zonder navigatie, ik kan dit Sony paneel dus zonder problemen omwisselen? Ik rijd wel met mk7, radio zal wel geen problemen geven met dit Sony paneel?

3 hours ago, berstra said:

@Bnz ik heb radio zonder navigatie, ik kan dit Sony paneel dus zonder problemen omwisselen? Ik rijd wel met mk7, radio zal wel geen problemen geven met dit Sony paneel?

@berstra,kan zonder meer, heb dit ook op mijn vorige fiesta gedaan mk7,was ook zonder navigatie.

Zie deze link:,ff doorscollen en je ziet de sony.

58 minutes ago, Bnz said:

@berstra,kan zonder meer, heb dit ook op mijn vorige fiesta gedaan mk7,was ook zonder navigatie.

Zie deze link:,ff doorscollen en je ziet de sony.

Volgens de part nummers is deze voor het eerste mk7.5 dus of alles goed werkt ?? In een mk 7 

Ik heb dit bij de dealer uitgezocht en daar was een twijfel Maar voor die prijs kan je een gokje wagen ziet er wel mooier uit 

On 8-2-2018 at 16:11, NickVan said:

Originele Ford Fiesta radio bedieningspaneel Productnummer: C1BJ-18K811-AA

Vraagprijs: €65

$_86.JPG$_84.JPG

Hier verkoop je het sony radiopaneel voor 65€ en op marktplaats verkoop je het voor 30€, waarom niet andersom hier 30€ en op marktplaats 65€.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/overige-onderdelen/m1260628543-radiobedieningspaneel-sony-ford-fiesta.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this