Jump to content
Fiestaclub.nl

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een fiesta met keyless entry, maar volgensmij werkt dit niet zoals het hoort.

Wanneer ik de deur wil openen (met de sleutel in mijn zak), gaat mijn deur niet automatisch van slot. Ik krijg de deur alleen van slot af door het knopje op het handvat te gebruiken of door de afstandsbediening te gebruiken. De auto start wel sleutelloos. Ook kan ik de kofferbak openen als ik de sleutel in m'n zak heb.

Ik heb de batterij van de sleutel al vervangen, dit hielp niet. Kan het zijn dat het sleutelloze toegang systeem niet op mijn fiesta zit? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groeten,

Kevin

21lfhC9e7HL._SX355_.jpg

Dat je het knopje op de handgreep moet gebruiken is normaal.

Dat het bij de achterklep wel zonder knopje kan, heb ik ook nooit begrepen van ford.

Je systeem werkt dus gewoon zoals het hoort.

Ik gok dat dat een veiligheids dingetje is. 

ik heb ook keyless go, alleen mijn reserve sleutel werkt niet met starten zegt die sleutel wordt niet herkend... heb ook de batterij al vervangen maar dit helpt niks,

iemand een idee ?^^

Terug naar de dealer opnieuw laten inlezen of inleren hoe je het noemen wilt. 

Keyless entry op ford werkt door een knopje .. maar een VAG auto werkt door nabijheid.. dus kan me de verwarring wel voorstellen

Mijn dagelijkse auto (een octavia) gaat op slot door langs de buitenkant van het handvat je hand te halen.. en van slot door de handgreep te pakken. (uiteraard met sleutel op zak)