Jump to content
Fiestaclub.nl
wesel46

1e fiesta mk7 uit 2009

Recommended Posts

beste mede leden,

ik ben wesley 21 jaar uit ijsselmuiden en heb sinds deze week mijn eerste fiesta mk7,

de volgende dingen zou ik graag nog aan willen doen indien dit mogelijk is, (hier zal ik jullie hulp enigszins bij nodig zijn)

- spiegels inklap baar maken ( heb niet het goedeknopje voor inklapbare spiegels) :-( 

- uitlaat geluid dempen

- bluetooth maken om muziek te streamen

- cruisecontrol inbouwen

- andere kleur interieur voetverlichting (rood)

- misschien in later stadium chippen indien mogelijk.

zo vind ik het eerst wel voldoende, graag jullie mening en kennis hoe dit te doen is 

wel zou ik graag nog wat uitleg krijgen voor het uitlezen wat ik daar voor nodig ben en waar ik dat kan verkrijgen (forscan)

hier wat foto's van de auto 

2018-01-17-PHOTO-00000570.thumb.jpg.2258f167aac6bcb07adf072ee5dfc033.jpg

Edited by wesel46

Geinig kenteken

Ander keuringstation gok ik maar zit maar enkele dagen in afgifte tussen :P

26952306_1546988885369957_68701819693066

10 hours ago, wesel46 said:

beste mede leden,

ik ben wesley 21 jaar uit ijsselmuiden en heb sinds deze week mijn eerste fiesta mk7,

Hoi Wesley v.w.b. chippen kan ik niet zien welk blok er in de MK7 zit maar verwacht dat dit wel mogelijk zal zijn.

cruisecontrol inbouwen zal ook wel lukken, mits de bedrading aanwezig is dan zal je een ander stuur met de knoppen moeten kopen en b.v. via forscan activeren er zijn er meer op het forum die dit hebben gedaan.

13 hours ago, peter1981 said:

Geinig kenteken

Ander keuringstation gok ik maar zit maar enkele dagen in afgifte tussen :P

26952306_1546988885369957_68701819693066

Haha toevallig

4 hours ago, KiC said:

Hoi Wesley v.w.b. chippen kan ik niet zien welk blok er in de MK7 zit maar verwacht dat dit wel mogelijk zal zijn.

cruisecontrol inbouwen zal ook wel lukken, mits de bedrading aanwezig is dan zal je een ander stuur met de knoppen moeten kopen en b.v. via forscan activeren er zijn er meer op het forum die dit hebben gedaan.

Oke bedankt voor je bericht, zal eens kijken als de bedrading rvoor cc al aanwezig is,