Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
BartM

Fiesta 1.0 ecoboost Sport Hot Mustard yellow

Recommended Posts

Te Koop, Fiesta ecoboost in de kleur hot Mustard Yellow

Voor info zie de advertentie of project topic “project hot Mustard”

Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Sport 2013 Hot Mustard met st kit  http://link.marktplaats.nl/m1243490658?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tabletAd 

4 hours ago, Michelvh said:

wat is dit nou?????

👊🏼💪🏼👍🏼 Tijd voor een nieuw project. 

Tijd voor een échte ST @BartM? :wink: Keurige prijs trouwens voor de Fiesta, zal hem zo van je over willen nemen als ik nog geen auto had. :duim: Succes met de verkoop en je hebt vast al wel iets nieuws op het oog! 

@FordDriverIdd ST200.  

En ja de prijs is netjes gezien wat ik er in de afgelopen 2jaar mee gedaan heb. 🙈

inruil mag ook 😬

Heb je al gesproken op Marktplaats. Succes met verkoop en hopelijk snel een nieuw project.

Naafkapjes nog ruilen als ik mijn auto heb? Ik kan hem maandag ophalen.

1 hour ago, pwaltman said:

Heb je al gesproken op Marktplaats. Succes met verkoop en hopelijk snel een nieuw project.

Naafkapjes nog ruilen als ik mijn auto heb? Ik kan hem maandag ophalen.

Ja hoor, we hebben nog een Fiesta Sport hier staan 😎

Een aantal kijkers maar helaas zonder geld of ze willen hun auto inruilen waar ik dan volgens hun te weinig voor terug geef🤔🙈 (lekker zelf verkopen dan). En een heeeeeeele hoop vragen via mail of watsapp met hoe ik sommige mods of aanpassingen heb gemaakt/gedaan. 😁

Edited by BartM

Aah kijk aan dus wel een hele hoop mensen. Inderdaad dan lekker zelf verkopen als ze vinden dat je er te weinig voor geeft. Misschien een tip, stuur je in via Facebook naar 'Hart voor Auto's', hier komen vaak mooie en getunede auto's voorbij die te koop staan. Wellicht dat er iemand bijzit die echt interesse heeft in jouw zeer mooi Fiesta! :) 

Sign in to follow this