Sign in to follow this  
Followers 0
henk68

Uitstapverlichting instellen

18 posts in this topic

Vandaag heb ik mijn mk8 st- Line gehaald.

Ben nu een beetje aan het puzzelen in de menu's.

Nu heb ik in de instellingen het dingetje uitstapverlichting gevonden...,ik kan het uit zetten of op 20 seconden / 120 seconden zetten.

Mijn vraag is wat doet dit..,ik bemerkt er nog niet zo veel van namelijk.

Iemand die het weet.

Waarschijnlijk moet je bij het uitstappen even het grootlicht aantikken.

Je bedoelt dat je er de folow me home verlichting mee kan afstellen in tijd.

Ja zou kunnen.

Is dat niet de tijd dat de verlichting blijft branden na het afsluiten van de auto? 

Ja zoiets denk ,hoe werkt het bij jouw st-line,KiC ?

Hij blijft inderdaad een tijdje aan vermoedelijk een seconde of 20 heb eigenlijk nog niet met die instelling zitten spelen omdat het op dit moment helemaal naar wens is.

Neem aan als je het op 2 minuten zet dat het inderdaad die tijd blijft branden.

Heb voor een maand geleden alle instellingen een maal nagelopen en hier en daar wat kleine aanpassingen gedaan maar dat was in de hoofdzaak voor het geluid de technische details waren wel zo als ik het wou hebben.

Alleen jammer dat je nog niet kunt instellen dat de portieren automatisch op slot gaan heb wel wat met een link zitten spelen via YouTube maar dat werkte niet.

autolock  (vermoedelijk moet er in de computer toch wat aangezet worden voordat dit werkt)

Je heb gelijk ,de 20 seconden gaan gelijk in als je de auto heb uitgezet,dus als je te lang blijft zitten dan zijn de 20 seconden al bijna op als je bent uitgestapt.

120 seconden is daar in tegen wel weer erg lang ..,zou eigenlijk  nog een 60 seconden stand op moeten zitten.:-D

Het instellen van de autolock heb ik gelijk willen laten doen bij aflevering...,,dit hebben ze niet gedaan omdat het van Ford niet mag ivm europeese wetgeving bla bla bla bla.{confused}

Kortom dat moet nog een keertje gebeuren via iemand van het forum.:wink:

Voor de rest... auto voelt wat volwassener aan als de mk 7.5,staat nu 59 km op dus kan er voor de rest nog niets over zeggen.

Heb er nu 1600 km op staan en wil t.z.t. nog wel een maal laten chip tunen maar op dit moment is het nog niet mogelijk omdat de software nog dicht getimmerd is dus nog  afwachten.

4 hours ago, KiC said:

Heb er nu 1600 km op staan en wil t.z.t. nog wel een maal laten chip tunen maar op dit moment is het nog niet mogelijk omdat de software nog dicht getimmerd is dus nog  afwachten.

Ja daar wacht ik ook met smart op Unlimited is er druk mee bezig ,ze verwachten dat het niet lang meer duurt uitlezen en programmeren lukt al wel maar wegschrijven nog niet. mijn vorige was ook plus 50 pk erbij en moet zeggen mis dat nu wel.

Klopt dan is het feestje weer compleet je gaat aan die extra 50pk snel wennen, dus nog even geduld :)

En ik denk dat je met de huidige 6 bak ook niet het vraagstuk heb van kan de versnellingsbak het wel aan.

140PK zal die wel zeker aankunnen

Dat gaat hij zeker aankunnen moet geen probleem geven, die powershift van mij kan het ook met gemak aan.

Vraag me af welke bak de ST zal krijgen

Pk's maken niet uit voor een bak, wel het koppel...... De bak die de Fiesta ST line krijgt is een Getrag 6MTT215 waarbij het maximale belastbare koppel 215 Nm is. 

De ST zelf krijgt een bak berekend op meer koppel, namelijk de Getrag 6MTT250 welke 250 Nm kan handelen. Hier zit natuurlijk wel een veiligheidsmarge op, waardoor de bak toch net meer koppel aankan dan opgegeven. 

En welke bak heeft de Fiesta MK8 1.0L EcoBoost 100PK en 125PK?

Zie vorige post. Getrag 6MTT215.

Koppel is bij beide motoren hetzelfde.

Zo te zien zit er in de wagen van me ouders een Handg. 6-versn.bak Getrag - 6MX65

Sign in to follow this  
Followers 0