Jump to content
Fiestaclub.nl
pwaltman

MK7,5 ST-Line gekocht, was al member

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum Ik heb mijn fantastische MK7 1.6 Ti-VCT verkocht. Het werd tijd voor wat nieuwers.

Na héééél véééél uren op het internet en wat bezoekjes aan dealers en garagebedrijven heb ik vandaag eindelijk de ST-Line aangeschaft. 

Ik moet eerlijk zeggen dat internet niet altijd de juiste informatie geeft en de foto's niet alles goed laten zien. Vandaag afgesproken om 11:00 en verwachtte er niet al teveel van. Echter, het is een plaatje van een auto!! Bouwjaar januari 2017, 17.000 kilometer op de teller, 100pk en werkelijk zonder kras of buts. Van binnen is het helaas wel vies en vol vlekken maar dat wordt netjes gereinigd. De 1e beurt voeren ze uit en paar kleine dingen fixen. Officieel Ford dealer dus hou nog een jaar fabrieksgarantie. Afgesproken afleverdatum is 10 januari.

Ik weet het, de 100pk is niet echt een hardloper. De 1.6 120pk die ik hiervoor had was een stuk rapper. Ik ben daarom wel van plan om de auto te laten tunen. Suggesties van herte welkom.

Mooie auto en kleur :heelcool: en tunen heb ik ook bij het zelfde model laten doen en dan wordt het echt een feestje. 

Veel plezier en dat gaat echt wel lukken met die auto :duim:

Klopt en ze hebben er toen rond de 150 uit getoverd in Amersfoort .... maar onderhand is de auto weer origineel ik heb deze vorige maand ingeruild voor het nieuwere model.

Leek me verstandig alles weer terug te laten zetten alleen de uitlaat heb ik laten zitten een MILTEC maar geen idee of men deze heeft laten zitten.

Mooie auto zo , hier rijd precies de zelfde rond zelfs met de zelfde letters vooraan :) Moet altijd 3x kijken of het geen echte ST is want deze kleur zie je meestal op de ST natuurlijk :)

Tevens trouwens de kleur waar ik tussen twijfelde dus ik ben zeer zeker fan

Van tunen trouwens niet maar dat is wat ieder voor zich moet weten

Mooi kleurtje voor de fiesta  ff wachten tot volgendjaar. 🚘 {:D:}

Nog een paar dagen en dan kan ik de ST-Line ophalen. 

Iedereen alvast bedankt voor de leuke reactie's. Ook inzake het chip-tunen heb ik nuttige reactie's ontvangen.

Het lukt me helaas nog steeds niet om foto's te uploaden. Ook de resized foto's doen het niet. Heeft iemand hier nog een tip voor?

Groetjes,

Patrick

Ik link de foto`s meestal vanuit facebook door naar het forum dan zijn ze al klein genoeg :)

En moet nog een keer naar de optie van mijnalbum kijken had gelezen dat het daar nog steeds gratis is

On 4-1-2018 at 09:05, pwaltman said:

Nog een paar dagen en dan kan ik de ST-Line ophalen. 

Iedereen alvast bedankt voor de leuke reactie's. Ook inzake het chip-tunen heb ik nuttige reactie's ontvangen.

Het lukt me helaas nog steeds niet om foto's te uploaden. Ook de resized foto's doen het niet. Heeft iemand hier nog een tip voor?

Groetjes,

Patrick

Probeer deze eens: http://www.23hq.com/

Laat de foto's op ware grootte, is gratis en ondersteunt direct link.

Thanks, ik heb iets anders gevonden. Ga het hieronder proberen.

Dankjewel.

Ik wilde eigenlijk een witte. Die was lastig te vinden. Toen heb ik een rode bekeken, die vonden we ook erg leuk. Die rode had helaas een schadeherstel gehad die ik niet zo netjes vond. Let op, deze auto staat nog steeds op marktplaats te koop!! Deze blauwe hebben we daarna bekeken en moet eerlijk zeggen dat de kleur in het echt mooier is dan op de foto's. Het is natuurlijk erg persoonlijk maar heb eigenlijk nu pas het idee dat ik dit inderdaad ook de mooiste kleur vind. (eerlijk is eerlijk, ik zou ook erg graag een Antraciet hebben maar die vindt mijn vrouw niet mooi...)

Helaas moet ik nog een hele week wachten; de afleverdatum is uitgesteld tot volgende week maandag. :( :( :(

22 hours ago, pwaltman said:

Dankjewel.

moet eerlijk zeggen dat de kleur in het echt mooier is dan op de foto's.

Klopt inderdaad en dan met buitenlicht ziet die kleur er als een plaatje uit :duim:

Gister de auto opgehaald. Alles naar wens. De auto rijdt héérlijk zeg. Ongelooflijk dat deze weer een stuk lekkerder rijdt dan de MK7 die ik hiervoor heb gehad.

11b0jk0.jpg