Sign in to follow this  
Followers 0
pwaltman

Fiesta ST 3-KSN-23

9 posts in this topic

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum Ik heb mijn fantastische MK7 1.6 Ti-VCT verkocht en ben op zoek naar iets nieuwers. Nu heb ik deze zien staan bij Ardea Amsterdam. 

Is er mogelijk iemand op dit forum die deze auto kent? De laatste tenaamstelling is bijna 1 jaar geleden en ook is de auto nog niet APK gekeurd.

Alvast bedankt voor jullie reacties en vriendelijke groet,

Patrick Waltman

IMG_20171218_190026_resized_20171218_070112656.png

Apk niet gekeurd snap ik wel.

De auto staat immers op bedrijfsvoorraad, zonde van het geld om hem 2x te moeten keuren als hij toch maar staat.

2 jaar garantie is natuurlijk op zich niet gek en weet niet waar je woont maar als je met cash geld gaat kijken bij de buren vind je vaak hele jonge exemplaren met aanzienlijk minder kilometers voor vergelijkbare prijzen.

Vaak met 5 jaar garantie en als die dan zeg 2 of 3 jaar oud is kan je nog voorlopig daar op teren.

Als je van makkelijk houd en auto bevalt verder dan gewoon doen met 2 jaar garantie kan je niet veel miskoop kopen lijkt me

Thanks voor de reacties. Ik heb besloten géén 3-deurs Fiesta te kopen. Mijn zoon wordt al best groot en lijkt me toch prettiger om een 5-deurs te houden. Ik ga serieus op zoek naar een ST-line uit 2016/2017.

Suggesties van harte welkom. Ik heb er al een hoop bekeken, sommige gereden en contact gelegd met verkopers. Ik heb nog geen definitieve beslissing genomen. Twijfel nog enorm over de kleur. Mijn vrouw wil absoluut geen antraciet (vind ik juiste het mooiste...) dus denk een blauwe, zilvere of witte.

Dan zal ik zelf gaan voor de witte Fiesta. :) 

Antractiet is zeker de mooiste kleur vind ik! Maar als dat niet tot de optie hoort, zou ik voor wit gaan of ST blauw.

Sluit me hier bij aan dan koos ik voor wit of blauw waar mijn voorkeur nijgt naar wit met mooie zwarte velgen :)

11 hours ago, pwaltman said:

Thanks voor de reacties. Ik heb besloten géén 3-deurs Fiesta te kopen. Mijn zoon wordt al best groot en lijkt me toch prettiger om een 5-deurs te houden. Ik ga serieus op zoek naar een ST-line uit 2016/2017.

Suggesties van harte welkom. Ik heb er al een hoop bekeken, sommige gereden en contact gelegd met verkopers. Ik heb nog geen definitieve beslissing genomen. Twijfel nog enorm over de kleur. Mijn vrouw wil absoluut geen antraciet (vind ik juiste het mooiste...) dus denk een blauwe, zilvere of witte.

Bogman hier in Beek heeft een 5 deurs st staan van maart dit jaar :wink:

Dat is trouwens een zwarte , zelf heb ik paar dagen geleden een witte ST aangeschaft en net als wat hier wordt gezegd twijfelde ik ook alleen tussen een witte of een blauwe

11 hours ago, pwaltman said: