Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Redrider

Even voorstellen Red edition

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben Ruud en binnenkort eigenaar van een fiesta red edition uit 2015. Voorheen altijd Renault gereden, maar was toe aan wat anders iets lekker sportief. Dat zal wel gaan lukken aangezien de fiesta 140pk heeft. en de vorige auto 75pk had.

Denk dat ik hem wel zo laat de buitenkant dan vindt ik wel het mooist, misschien ooit chiptuning of bluefin?

20171206_150507.jpg

Van harte welkom. Van de red edition ga je echt houden, heb er zelf ook 2 jaar met veel plezier in gereden

Welkom Rick, ziet er erg mooi uit vooral de velgen t.o.v. de rode kleur :duim:

Als hij geld wil investeren kan hij boven de 200 pk uitkomen, geen idee hoe dat de betrouwbaarheid be√Įnvloed.¬†¬†

4 hours ago, Thieske said:

Als hij geld wil investeren kan hij boven de 200 pk uitkomen, geen idee hoe dat de betrouwbaarheid be√Įnvloed.¬†¬†

Had beter een ST¬†¬†kunnen kopen ūüŹé

Hoorde wel positieve reacties over Bluefin,¬†iemand hier die dat ge√Įnstalleerd heeft? Ik¬†wil verlopig lekker zo blijven rijden.

On 10-12-2017 at 22:40, Redrider said:

Hoorde wel positieve reacties over Bluefin,¬†iemand hier die dat ge√Įnstalleerd heeft? Ik¬†wil verlopig lekker zo blijven rijden.

Ik heb mijn red edition gechipt dmv bluefin en het bevalt me nog altijd super. Als je het extra vermogen/koppel gewent bent wil je niet meer terug :D.

Als je bij Ford bij accessoires kijkt zie v.b. Verkorte antenne je moet alleen even je eigen auto selecteren.

Maar je kunt ook op Alie express kijken daar heb ik er ooit 1 gekocht, de kwaliteit van ontvangst was goed alleen na 1/2 jaar was deze i.p.v. zwart .... koperkleurig geworden.

Dus kwaliteit van kleur was naadtje :( 

Vanavond even de verkorte antenne van mijn zoon uitgetest op mijn huidige auto met DAB+ maar de ontvangst voor de deur is beduidend minder ik ontvang met de standaard MK8 ST-Line antenne de duitse DAB+ perfect, met de verkorte antenne pak ik alleen de sterkere Nederlandse zenders, het maakt dus wel verschil en dat is jammer anders had ik ook de korte antenne er op gezet vind het veel mooier staan.

Woon ongeveer 30km vanaf de duitse grens.

Edited by KiC
Aanvullende info.

Welkom, leuk dat er nog een red bij is. Ik rijd er zelf ook 1 waar het nodige aan gedaan is waaronder ook chiptuning.Mocht je meer willen weten kijk dan in mijn project topic (project red edition) of stuur een pb

On 10-1-2018 at 16:06, fiestaboy said:

Vandaag te horen gekregen dat ie bij de dealer staat. Echter kan en word de wagen niet vrijgegeven ivm dat de auto uit een serie is die in 4 dgn is gebouwd waarvan er problemen zijn met de rem bekrachtiger. ¬†Nu afwachten wat Ford gaat besluiten tot die tijd kan ik enkelt maar langs gaan bij de dealer en kwijlen. ūüė£ word vervolgd....

Welkom Ruud mooie auto. Hoe plaats je de foto’ s trouwens?

16 hours ago, ST Black Shadow said:

Welkom Ruud mooie auto. Hoe plaats je de foto’ s trouwens?

Bedankt, zeer blij mee. Heb de foto via mijn telefoon geupload, ging vrij makkelijk.