Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
fiesta07mk65

Fiesta 2017 mk8 Frozen White

Recommended Posts

Schitterende kleur.....:duim:  velgen staan er ook mooi bij .....  is dit de titanium uitvoering ?

Mooi, heb je er uitbreidingspakket bij zitten, gewoon standaard Titanium? Ik zelf zit ook te denken voor een mk8 Titanium 100pk! Maar dan standdaard blauw en zou graag enkele optie's die er standaard in zitten fabrieks weglaten! Is dat mogelijk, doen zij dat op bestelling? Alleen de cruisecontrol en klimaatreg. (airco) erop en wat wettelijk moet! Keyless start en bv. andere snufjes hoeft van mij niet, ik dus, en zeker geen 9speakers met (totaal PIEK) 675watt! Continue maar 350w rms, Tjonge, waar kun je die loslaten?:??

Een Trent heeft maar tot 85pk! Als die ook een 100pk uitvoering had, pakte ik die, met update cruisecontrol. Meer als voldoende, voor mij dus! Met standaart blauw :) 

1 hour ago, bickel said:

Mooi, heb je er uitbreidingspakket bij zitten, gewoon standaard Titanium? Ik zelf zit ook te denken voor een mk8 Titanium 100pk! Maar dan standdaard blauw en zou graag enkele optie's die er standaard in zitten fabrieks weglaten! Is dat mogelijk, doen zij dat op bestelling? Alleen de cruisecontrol en klimaatreg. (airco) erop en wat wettelijk moet! Keyless start en bv. andere snufjes hoeft van mij niet, ik dus, en zeker geen 9speakers met (totaal PIEK) 675watt! Continue maar 350w rms, Tjonge, waar kun je die loslaten?:??

Een Trent heeft maar tot 85pk! Als die ook een 100pk uitvoering had, pakte ik die, met update cruisecontrol. Meer als voldoende, voor mij dus! Met standaart blauw :) 

Gewoon langs een dealer gaan, en zelf ondervinden,wat kan of https://www.ford.nl/handige-links/ik-wil/samenstellen#/catalogID/00M/?code=JED :)

Ik heb geen panorama dak en geen cd-speler, voor de rest zit alles er op. Je zou kunnen kijken naar een “kale” ST Line, dat is in de basis een Trend met een paar extra’s, was voor mij helaas geen optie omdat de auto ook voor langere ritten gebruikt zal worden, en dan vond ik ‘m te strak afgesteld qua demping en vond de auto persoonlijk iets rumoeriger.

4 hours ago, richard b said:

Mooie auto uiteraard, kan moeilijk zeggen niet mooi :-):-) 

Hahaha :wink:

Mijn vorige wagen was in de kleur Magnetic, deze keer eens gek gedaan :) 

57 minutes ago, fiesta07mk65 said:

Hahaha :wink:

Mijn vorige wagen was in de kleur Magnetic, deze keer eens gek gedaan :) 

Bij ons ook maar dan andersom heerlijke auto dat nieuwe model.

13 hours ago, richard b said:

Bij ons ook maar dan andersom heerlijke auto dat nieuwe model.

Valt me inderdaad niet tegen, ik volg je project ivm met de tuning, iets meer pit is altijd welkom :wink:

Sinds afgelopen week zit er een setje Xenon in, wat heb ik dat gemist zeg, blij dat ik het weer heb! Wat een licht :)

(foto's uploaden lukt niet met mn macbook om een of andere reden) :?

Sign in to follow this