Jump to content
Fiestaclub.nl
KiC

MK8 ST-LINE aanpassingen

Recommended Posts

Chippen lukt op moment nog niet software uitlezen en maken prima maar wegschrijven wil nog niet word aan gewerkt op moment.

Chippen is nu mogelijk en is nu 2 weken geleden uitgevoerd :D

Vandaag weer een paar kleine dingetjes uitgevoerd,

Gasveertjes onder de motorkap, Gelbatches en wat reclame gemaakt voor de Fiesta club :duim:  (even kijken of ik er wat foto's onder kan krijgen)

http://ovMoias.jpg

HMFFjV9.jpg5uCFOEC.jpgorJ1qot.jpg

Edited by KiC
Extra foto's ingevoerd

Ja klopt die van mij was de eerste bij unlimited Amersfoort, in Delfzijl lukt het nu ook zijn al een aantal voorbij gekomen daar.

nu wachten op K&N dat ze het luchtfilter in de verkoop hebben. waar heb je die gasveertjes weg ?????

Klopt Richard, ik zag jouw auto daar voor bij komen en ik stond wel op de wachtlijst maar ze hadden nog niet gebeld .... maar een week later kon het inderdaad en rijd als een zonnetje gaat allemaal net iets makkelijker.:duim:

IK was de testcase was wel even spannend of alles goed ging, maar die gasveren waar heb je die weg.

Auto rijdt prima nu met dat extra vermogen

Gas veren besteld bij CEUK Engeland .......je betaald aan CEUK en een externe firma zorgt dat het verzonden en bezorgd wordt.

Gasveertjes

2 hours ago, Dragunov said:

Handleiding? 

Komt van NB STYLING  als je Facebook hebt zou je er zo moeten komen.  Link

Of via via deze link.

Al gevonden, maar ik vroeg me af hoe dit wordt gemonteerd en zo.

Handleiding erbij gekregen?

Nee alleen een papieren verwijzing naar hun Facebook pagina waar de mk8 stond met de foto's, op zich niet zo spannend deze montage 

Gasveren zij/staan stuk knapper dan de gasveer voor de MK7/ MK7,5. Vind de montage ook alsof het fabrieksaf zo geleverd is!

Ik heb deze in de metal en moest na montage het scharnier van de motorkap helemaal opnieuw afstellen, wat mijn bijna 2 uur duurde met veel gevloek en frustratie. Nu de naden bij dichte kap zo goed als origineel en gelijk rondom, maar koop er geen voor de ecoboost , ben er even van genezen.

Edit: 2 gasveren voor de MK7 en MK7,5 gevonden, info inmijn projecttopic

Gisteren mijn zoon toch nog ff een armsteun gemonteerd in de MK8 en vandaag heb ik het LCD scherm aangepast naar mijn smaak :D

flcyHGN.jpg

ruJVtZ2.jpg

Aardig wat stof op het scherm dus dit ook maar eens schoonmaken.

mFnxXia.jpg

kl86AMz.jpg

Vanavond een uitbreiding gemaakt middels een open lucht filter voor de MK8 .

http://5Jx1QYe.jpg

Nice en soundtje ook zeker :duim:,en hoor je de turbo,eventueel afblazen psssshh :onzeker:

@KiCwat heb jij betaalt voor dit setje zal even een Nederlandse vraag stellen :-) 

K&N heeft nog steeds geen vervang filters voor de Fiesta .

On 10-3-2018 at 12:14, KiC said:

Chippen is nu mogelijk en is nu 2 weken geleden uitgevoerd :D

Vandaag weer een paar kleine dingetjes uitgevoerd,

Gasveertjes onder de motorkap, Gelbatches en wat reclame gemaakt voor de Fiesta club :duim:  (even kijken of ik er wat foto's onder kan krijgen)

http://ovMoias.jpg

HMFFjV9.jpg5uCFOEC.jpgorJ1qot.jpg

Ligt het aan mij of staat je KVS peil zo laag? Wel nette updates trouwens!

Wist niet dat er al een open air filter bestond voor de Fiesta 1.0

@Bnz Willem geluid is iets zwaarder geworden lijkt mij ...maar ben zelf wel een beetje doof :grin:.... afblazen krijg ik zelf niet veel van mee.

@henk68 Thanks

@richard b Richard, heb het bij CEUK gekocht en was net zo duur als direct bij AIRTEC n.l. £139.95 dan komt er nog verzend kosten overheen ..... nu had ik nog een kortingsbon bij CEUK dus was iets goedkoper daarom de keus daar te bestellen. (en heb toen de motorkap dempers gelijk mee laten komen)

Moest wel het gat iets opboren van de MAF sensor deze was 12.2 en heb deze opgeboord naar 14.5 zodat de O-Ring om de MAF sensor zijn werk kon doen n.l. afsluiten.

@Lakeman Goed opgemerkt viel mij vorige week ook op maar als ik van de voorzijde gezien aan de linkerkant en rechterkant kijkt dan staat er een markering MIN MAX die in het midden van de vloeistof staat ... misschien 0.1 mm naar de min nijgend. (ben wel benieuwd hoe dit bij jouw staat ?) 

@Dragunov Yep er is al een week of 6 a 8 dit filter te koop ik had het al een week of 3 maar nog niet eerder tijd gehad te monteren ..... en in Nederland bied MEBU het ook aan maar dat gaat ook op backorder dus zal ook wel uit engeland weg komen. (kost daar 190€) ... zie net dat ze er daar nu ook 1 op voorraad hebben.

Net nog even een voetsteun gemonteerd  ..... zou misschien nog iets moeten zakken maar was een afweging waar ik de voet meestal plaats.

http://iKd5S2G.jpg

Beetje spijtig dat die niet dezelfde grootte heeft of achterliggend rubber

19 minutes ago, Dragunov said:

Beetje spijtig dat die niet dezelfde grootte heeft of achterliggend rubber

Klopt inderdaad jammer maar dat is het nadeel van iets bij Alie bestellen er stond geen afmeting bij alleen dat het voor een fiesta geschikt zou zijn.