Jump to content
Fiestaclub.nl
KiC

MK8 ST-LINE aanpassingen

Recommended Posts

Een start met een nieuwe Project Page, 

Komende woensdag de eerste aanpassing n.l. het tinten van de ruiten van de achterportieren en achterruit.

Verder op het lijstje staat nog, chiptunen als de eerste 1500 a 2000 km er op zitten, Dimlichten aanpassen naar LED, een ander uitlaat sier stuk en ideeen op doen welke ik op het forum lees wat mij ook wel wat lijkt.

Hier een paar foto's zoals het nu is.

9wG1tfr.jpg

tJyegbR.jpg

1H47aLN.jpg

KlUDEbr.jpg

@Bnz en het mooie vind ik dat er nu standaard 18 inch is te bestellen, dat was voorheen niet mogelijk via opties.

@zeeland Thanks

Mooi man! Nieuwe Fiesta en in "mijn' kleur. Ik ga het volgen, en wacht op de nieuwe ST.

Hopelijk binnen een paar maanden......

gaaf gezicht,geeft gelijk een andere uitstraling:heelcool:

Ik sluit me er helemaal bij aan! Ziet er goed uit!

Erg mooi zo'n MK8. Ik heb er nog weinig zien rijden, maar dat komt vast nog.

Is de MK8 ook langer, breder dan de MK7?

7 hours ago, Nol said:

Is de MK8 ook langer, breder dan de MK7?

Hij is heel iets langer en ook iets breder maar dat is maar een paar cm dus niet echt noemenswaardig. 

En klopt je ziet ze nog niet heel veel, wat ik zo lees op het forum is de levering van de MK8 pas de laatste 8 a 10 weken gestart met uit leveren ... de ST-LINE heb ik 20-09 besteld en 10-11 op kunnen halen. (dus ook nog een 6 a 7 weken levertijd)

De garage kan je wel exact vertellen wanneer de auto in productie ging en dat was 28-10 op een zaterdag en levering aan de garage was 03-11 dat is erg snel.

Inderdaad rijd prima de MK8 heerlijk stil binnenin ik geniet elke keer als ik de achterklep dichtdoe poef klein dingetje maar kan daar van genieten

het is een stap omhoog tov het vorige model is mijn beleving, straks helemaal prima als hij gechipt gaat worden, vind overigens de wielen op de ST line echt mooi waren helaas niet leverbaar op de Titanium powerschift. 

@richard b Het is inderdaad lekker stil binnen en mijn eerste auto met een 6 bak was wel even wennen om door te schakelen :dikkelol:.

Maar ook van binnen is er veel meer beleving,minder knoppen dan de MK7.5 daar waande je je in een cockpit van een vliegtuig zoveel knoppen en lampjes. Chippen wil ik ook gaan doen de vorige was dat ook en dat geeft net nog iets meer beleving, (vooral al je dat gewent was)

Misschien is het mogelijk om met bijbetaling die velgen los te bestellen en jouw originele om te ruilen .... je hebt er nog niet veel mee gereden want ik vermoed dat je er nu winterbanden op hebt zitten ?

Winterbanden komen er woensdag onder heb daar lichtmetaal voor bestelt vond het zonde om er staal onder te zetten tpms sensoren moeten er ook in.

Zal eens informeren bij de dealer voor die velgen ,maar denk niet dat ze dat graag doen.

@richard b ze willen ze vast wel voor je bestellen als je ze lief aankijkt....

maar de velgen kosten nieuw €205.78 ex de btw... zit je al gauw op €248.99 incl. de btw. en dan moet je nog banden hebben

prijzen zijn per stuk!, voordat je denkt lekker goedkoop xD

Mogge Danny

IK ga de huidige velgen wel van een ander kleurtje voorzien tzt wellicht via dippen .

Waauw mooie Fiesta MK8 ST-line en geweldige kleur, zag hem volgensmij afgelopen week al rond zien rijden in Almelo.

De getinte ruiten staan inderdaad stoer.

7 hours ago, ThomThom said:

Waauw mooie Fiesta MK8 ST-line en geweldige kleur, zag hem volgensmij afgelopen week al rond zien rijden in Almelo.

De getinte ruiten staan inderdaad stoer.

Was dat op de rondweg voor de meubelboulevard langs ? zag n.l. wel een soort gelijke auto als je hebt rijden .... we kijken toch vaak naar bijzondere kenmerken aan de fiesta's :dikkelol: 

Ja dat tinten was ik vergeten bij te bestellen ... komt ook dat bij de vorige auto bijna alles standaard was en bij het nieuwe type moet je veel extra bij bestellen :( maar achteraf was dit nu ook nog een heel stuk goedkoper en de tinter geeft 5 jaar garantie op zijn werk en de folie die er is gebruikt, dus hoop voorlopig geen last te krijgen daarmee.