Jump to content
Fiestaclub.nl
bertp

Passen deze lampen in een mk 7,5?

Recommended Posts

Of ze er in passen weet ik zo niet maar lijken wel ongeveer het zelfde type, maar de lichtopbrengst is wel een stuk minder dan de LEDS die ik in de MK7.5 had, (maar het is wel weer wat goedkoper bij ALI)

Deze zijn 4000 lumen die ik zelf had waren 6000 per lamp en die voldeden perfect. (heb onderhand een andere auto en daar gaan ze in de loop van dit jaar weer in)

Ik had dus deze besteld,

Led Lampen

En heb er 2 kappen bij gekocht omdat de koel lichamen iets verder doorsteken e.e.a. is mooi te lezen op de project page van @BartM

Headlight Cap

Yep, zijn vrij simpel te plaatsen even de koplampunit er uit halen, dan kun je vrij snel en makkelijk de lamp vervangen. Op YOUTUBE zijn wel filmpjes over hoe dat moet mocht je er niet uitkomen en altijd ook handig om even te vergelijken. 

kan je gewoon plaatsen heb zelf net led in de mk8 gezet ik zou wel voor een ander type gaan.

Deze hebben er een spanning regelaar bij zo hou je een contante spanning zonder fluctuaties.

Led night eye

Ik ben stiekem ook rond aan het kijken voor nieuwe dimlichten. Wat zijn de ervaringen van forumleden die dergelijke lampen al geinstalleerd hebben? 

Zijn de lampen niet te fel/verblindend en zijn ze goed af te stellen?

10 hours ago, richard b said:

kan je gewoon plaatsen heb zelf net led in de mk8 gezet ik zou wel voor een ander type gaan.

Deze hebben er een spanning regelaar bij zo hou je een contante spanning zonder fluctuaties.

Led night eye

Toch ook  maar led besteld,@richard b thx voor de link. Ben benieuwd. 

39 minutes ago, richard b said:

@Bnz bestel deze er dan ook gelijk even bij anders moet je een gat maken in je originele kappen is bij deze niet nodig.

Stofkap LED

Thx :duim: