Jump to content
Fiestaclub.nl
Paul87

Paul87 stelt zich voor.

Recommended Posts

Hallo!!!

Mijn naam is Paul en geniet van mijn 30ste levensjaar en woonachtig omgeving Tilburg, Noord Brabant. 

Na bijna 10 jaar in mijn 106 GTI rondgereden te hebben is deze vorige week naar Frankrijk verhuist naar zijn nieuwe eigenaar.

Momenteel zoekende naar een nieuwe auto, wat naar alle waarschijnlijkheid een Ford Fiesta gaat worden, echter welke het gaat worden weet ik nog niet.

Waarschijnlijk wordt het een 5deurs MK7 1.6 Titanium 120pk versie met X-pack en het liefst met Sony Audio Pack.

Komende zaterdag een proefrit gepland voor een die dicht in de buurt komt bij deze specificaties.

Heb al veel gelezen op het forum vandaar dat ik besloten heb om me zelf aan te melden.

Gewoon gaan voor de fiesta en welkom.......

99,9% zeker dat het een Fiesta gaat worden. 

Aankomende zaterdag kijken naar een Fiesta uit 07/2012 1.6 Titanium X-Pack. Welke het naar alle waarschijnlijk wel gaat worden als we het over de prijs eens kunnen worden. 

Ga proberen er een upgrade naar DAB uit te slepen indien mogelijk (Connects2®* Upgrade digitale radio). 

Reden dat ik momenteel voor een 1.6 ga is vanwege het feit dat woon werk 12 km heen en 12 km terug is. Verder reed ik gemiddeld 4-5000 kilometer per jaar met mijn 106. Dus leek het me verstandiger te gaan voor een atmosferische auto in plaats van de 3 cilinder 1.0 turbo motoren welke ook nog eens de 1ste generatie zijn en zich in mijn ogen nog moeten bewijzen. 

Hou jullie op de hoogte. 

Vandaag proefrondje gereden in de Fiesta 1.6 Frozen White Titanium X-Pack (zonder stoelverearming) Keyless entry, 17inch licht metaal, en nog veel meer, bijna Full Options dus:) 

Ben al 2 weken een reden aan het zoeken om hem niet te kopen, maar niet kunnen vinden! 

Vanaf volgende week zaterdag dus een Ford Fiesta rijder:) helaas was een DAB upgrade niet mogelijk omdat er geen Sony X Pack op zit, echter wel een TomTom A-Style houder erbij kunnen regelen.

Foto's volgen zodra hij in bezit is en het weer het een beetje toe laat om foto's te maken! 

Hier alvast wat dealer foto's.

ford-fiesta-7666545-1-640.jpg.c2370c15774f7d5d35ed05f19dd51635.jpg

ford-fiesta-7666545-5-640.jpg.b6bc27140f95693995ca46151af432f2.jpgford-fiesta-7666545-3-640.jpg.f1d1e796c37d2ebc32f0c19a03b4729d.jpg

ford-fiesta-7666545-13-640.jpg

Heb al wel wat ideeën wat ik wil aanpassen, maar ga er eerst maar een winter in rijden.

19 hours ago, Rickwick said:

Mooie wagen hoor!

Thanks! Zeer blij mee! 

11 hours ago, pwaltman said:

Welkom op het forum. Leuke Fiesta. Rijdt goed he?

Bedankt! Zeker een stap vooruit vergeleken met de 106, de GTI was wel wat feller in mijn beleving. Maar dit is zeker comfortabeler! Enigste idee dat ik heb is dat hij soms "Bokt" bij een koudere motor, er zit een rammeltje in mijn linker deur ergens, en het reserve wiel ligt los. Maar dat zijn tot nu toe de enigste "minpunten".

3 hours ago, KiC said:

Mooi model velgen en auto ziet er strak uit :heelcool:

Thanks de 17inch staan hem goed! 

14 minutes ago, peter1981 said:

Mooie auto Paul , ga je vast veel plezier van hebben :)

Dat denk ik ook! 

Voor dat bokje bij koude motor even  laten controleren of de laatste updat in de PCM zit 100% weg gaat het niet maar mogelijk wel een stuk minder en ligt het koppel iets lager in toeren 

Hierbij van belang de juiste olie dikte hier is de tivct gevoelig voor 

Voor de rest redelijk probleemloze motoren 

2 hours ago, BlackFocus said:

Voor dat bokje bij koude motor even  laten controleren of de laatste updat in de PCM zit 100% weg gaat het niet maar mogelijk wel een stuk minder en ligt het koppel iets lager in toeren 

Hierbij van belang de juiste olie dikte hier is de tivct gevoelig voor 

Voor de rest redelijk probleemloze motoren 

Zal het eens aankaarten bij de dealer! Bedankt voor de tip! Moet toch nog langs voor het deel om mijn reserve wiel vast te zetten.