MK7_Metal

MK7_Metal even voorstellen

24 posts in this topic

Hallo allemaal,

Ik ben Michiel, 29 jaar jong en sinds vorige week 2e eigenaar van een Fiesta Sport Metal met X-Pack. Ik heb zelf altijd japanse auto's gereden, maar ivm de vele km die ik rijd, mijn WRX verkocht waarvoor de Fiesta in de plaats is gekomen. In de Ford wereld ben ik nog niet echt thuis, maar hier valt vast veel informatie te vinden. 

IMG_4288.JPG

IMG_4297.JPG

Zal wel even wennen zijn kwa pk's maar kwa wegligging zal de Fiesta je zeker niet tegen gaan vallen. Veel plezier met je nieuwe auto en welkom hier op het forum. Er is hier zeker meer dan genoeg te vinden om je auto het juist onderhoud te geven of de nodige aanpassing als dat gewenst is.

Bedankt! Kwa pk's is het inderdaad een stap terug, maar over het weggedrag en de fun factor heb ik niks te klagen. Hij ligt lekker strak op de weg, dus zeker blij met de keuze. Ook het verbruik van de Fiesta is een stuk beter dan dat van de WRX haha. Ik zal is wat op het forum rond gaan neuzen naar wat informatie. 

Welkom !!!!

Welkom!

Mocht je je velgen ooit beu zijn stuur me dan even een pm :grin:

Welkom!! 

Van harte welkom, mooie wagen

:bordwelkom:

Welkom! Veel leuke kilometers!

Michiel, welkom met de nw. aanwinst! Ziet er mooi uit. :) 

Welkom hier.

Mooie wagen hoor!

Mooie fiesta ! Welkom mede metal rijden ✌🏻

Gefeliciteerd met de aankoop 👍🏻

Bedankt allemaal!:-D

Nette wagen Michiel! 

Veel plezier en kilometers toegewenst!

Toch maar is gaan kijken voor wat kleine updates om de auto wat netter te maken. Lampjes van oa kenteken en interieur vervangen door led, de oranje bolletjes in de knipperlichten vervangen door chrome en een korte antenne plaatsen. Over de lampen in de koplamp twijfel ik nog wat daarin gaat komen. De units zelf blijven iedegeval wel origineel :) Volgend jaar wil ik waarschijnlijk nog een lip kit gaan monteren (zwarte abs bottomline onder de voorbumper, skirts en 2 kleine lipjes onder de achterbumper hoeken)

On 31-10-2017 at 16:26, MK7_Metal said:

Bedankt! Kwa pk's is het inderdaad een stap terug, maar over het weggedrag en de fun factor heb ik niks te klagen. Hij ligt lekker strak op de weg, dus zeker blij met de keuze. Ook het verbruik van de Fiesta is een stuk beter dan dat van de WRX haha. Ik zal is wat op het forum rond gaan neuzen naar wat informatie. 

een stap terug? lol. A giant leap! Maar de benzine wordt niet zo hard geslurpt als je WRX deed :duim:

vwb lampen: wou de osram night vision breakers halen, maar op advies philips aangeschaft omdat deze - naar zeggen - een langere levensduur zouden hebben. Heb ze gemonteerd (waarbij een montagebracket naar de kloten heb geholpen aan bestuurderskant.... goedkoop plastic.. :( )en zijn een aanzienlijke en wezenlijke verbetering tov de origi lampen  vwb licht, maar ik twijfel nog steeds om die osram set aan te schaffen om het verschil te bepalen, puur omdat ze die niet op voorraad hadden. Review vwb osram is gewoon erg goed 

Mooie bak btw :duim:

On 7-12-2017 at 23:44, Collin_ said:

een stap terug? lol. A giant leap! Maar de benzine wordt niet zo hard geslurpt als je WRX deed :duim:

vwb lampen: wou de osram night vision breakers halen, maar op advies philips aangeschaft omdat deze - naar zeggen - een langere levensduur zouden hebben. Heb ze gemonteerd (waarbij een montagebracket naar de kloten heb geholpen aan bestuurderskant.... goedkoop plastic.. :( )en zijn een aanzienlijke en wezenlijke verbetering tov de origi lampen  vwb licht, maar ik twijfel nog steeds om die osram set aan te schaffen om het verschil te bepalen, puur omdat ze die niet op voorraad hadden. Review vwb osram is gewoon erg goed 

Mooie bak btw :duim:

Bedankt! Ben ook nog steeds erg blij met de auto. Haha klopt, kwa vermogen is het een enorme stap terug. Maar wil ik nu is flink op het gas, heb ik daar mijn motor altijd nog voor.

Ik heb inmiddels de ledjes geplaatst en de philipe white vision lampen erin zitten en ben er erg tevreden over. Veel meer lichtopbrengst vergeleken de originele lampen. Alleen de witte kleur valt tegen. 

Welkom, stoere wagen!

14 hours ago, RL_87 said:

Welkom, stoere wagen!

Dankjewel!