Sign in to follow this  
Followers 0
Fezz

automatisch inklappende spiegels

14 posts in this topic

Hi all!

Ik rijd een fiesta mk7 uit 2011 (titanium), deze heeft geen inklappende spiegels bij het op slot doen helaas :(
Is er iemand die weet of je dit kan (laten activeren) of is hier een howto voor?

Alvast bedankt! :grin:

Als je een titanium hebt, heeft die deze optie wel dacht ik. Spiegels zijn elektrisch verstelbaar? 

Kan je ze met de verstelknop laten inklappen? (knopje naar onder klikken)

Dan kan je dat in de menu inschakelen, bij voertuiginstellingen.  Ik zet persoonlijk deze optie uit in de winter.

@schuifelhoofd Spiegels zijn inderdaad elektrisch verstelbaar, het knopje naar onderen doen zal ik moeten testen, nog nooit geprobeerd.
ik laat het weten! 
:-D

Vanmorgen even getest, ik heb de optie niet bij voertuiginstellingen staan, ook als ik het knopje naar onderen doe werkt het niet.

Iemand nog ideeen?

Thanks, ik zal is kijken of het relais er standaard al zit + de rest is bekijken of het, het aanschaffen waard is

Welk knopje heb je? Rechtse staat bovenaan het symbooltje voor de powerfold spiegels.

mrtkqc.jpg

On 6-10-2017 at 18:18, schuifelhoofd said:

Welk knopje heb je? Rechtse staat bovenaan het symbooltje voor de powerfold spiegels.

mrtkqc.jpg

Ik heb op dit moment het verkeerde knopje, ik ga van de week mijn deurpaneel eraf halen om te kijken hoeveel kabels er vanaf mijn spiegel lopen en checken of ik de zekeringskast heb.

als alles klopt koop ik via ebay een goede knop

5 hours ago, Fezz said:

Ik heb op dit moment het verkeerde knopje, ik ga van de week mijn deurpaneel eraf halen om te kijken hoeveel kabels er vanaf mijn spiegel lopen en checken of ik de zekeringskast heb.

als alles klopt koop ik via ebay een goede knop

Verbaast me dat een 2011 Titanium deze optie niet standaard heeft.

Moest je wel de juiste knop hebben gehad, wist je ook meteen of die functie er wel op zat. Had je niet achter je deurpaneel moeten gaan kijken.

De optie is een onderdeel van een pakket onder andere parkeersensoren Bluetooth en climaatregeling heb je dat niet is de optie niet aaanwezig op jou auto 

Thanks! 

Voor zover ik tot nu toe heb kunnen vinden heb ik ook niet het juiste zekeringskast type, wordt hem dus helaas niet.

On 10/8/2017 at 20:03, BlackFocus said:

De optie is een onderdeel van een pakket onder andere parkeersensoren Bluetooth en climaatregeling heb je dat niet is de optie niet aaanwezig op jou auto 

Mijn Fiesta is een Trend 2010 met powerfold spiegels (elektr. verstelbaar en verwarmd), automatische koplampen&ruitenwissers,

zelfdimmende binnespiegel, maar geen Bluethooth of airco.

49 minutes ago, schuifelhoofd said:

Mijn Fiesta is een Trend 2010 met powerfold spiegels (elektr. verstelbaar en verwarmd), automatische koplampen&ruitenwissers,

zelfdimmende binnespiegel, maar geen Bluethooth of airco.

Kan , buiten Nederland  waren dit soort optie,s wel los te bestellen ( een zichtpaket noemden ze dit als ik het nog goed weet ) hetzelfde geld voor bv auto,s in Duitsland deze zijn completer uitgerust dan de Nederlandse 

Waarschijnlijk moet je er ook andere spiegels opzetten. Ik heb de linkerspiegel door schade moeten vervangen en er zijn 3 verschillende te koop (wel/niet verwarmd en wel/niet inklapbaar)

Sign in to follow this  
Followers 0