Norstar2406

Fiesta mk7 metal software

7 posts in this topic

Uit een vorige post ben ik er achter gekomen dat in mijn fiesta 1.6 tivct @120pk uit 2009 software kan worden gezet van de metal uitvoering met +/- 134pk.

Zijn er mensen in de regio zuid holland die deze software er voor mij in zou kunnen laden?

Uiteraard ook bereid te betalen voor een eventuele vergoeding.

Groetjes Ian

Hoi Ian,

Heb er zelf ook aan zitten denken.
Nielsicq kan dit aanpassen tegen vergoeding, maar woont in Assen.
Is ook voor mij een hele afstand, .... dus nog steeds niet gedaan.

Groeten S.

Het is natuurlijk altijd tricky om je hele motormanagement om te programmeren naar een ander type. 

Het is wel mogelijk, maar komt er volgens mij op neer dat de computer voor de gek moet worden gehouden dat hij nu in een ander voertuig zit (als in .. een ander VIN aan hangt) zodat de 134pk software geladen gaat worden. 

Ik kan eens rondvragen of dit mogelijk is.. en of het eerder gedaan is door de betreffende persoon (in ZH btw) 

Het is mogelijk om de 82pk software in een 60pk 1.25 fiesta te laden middels dezelfde weg.. 

Ik lees dit draadje even mee, maar dan 65pk naar 80pk ergens in het midden van het land. Gr Peter 

Als je een referentie kenteken hebt (dus bijv van een 134pk metal tbv de 1.6 of die van een 82pk 1.25 tbv de 60pk versie) is het in te laden.. 

16 hours ago, Jur said:

Als je een referentie kenteken hebt (dus bijv van een 134pk metal tbv de 1.6 of die van een 82pk 1.25 tbv de 60pk versie) is het in te laden.. 

Hoi, ook enig idee wie dit in het midden van het land kan doen? 

Regio Rotterdam weet ik wel iemand.