henniejacobs

Foto's plaatsen lukt niet

23 posts in this topic

Hoi heb me pas aangemeld en voorgesteld 1 foto van mijn auto staat erop .

Maar likt nu niet meer  met explorer 11  google  one drive en met Edge.

Grt Hennie

Op een externe site zetten zoals flicker of imgur

zal het eens proberen maar met mijn album lukt het ook niet en bij een ander forum wel

flick aangemeld foto's geplaatst helaas ook niet balen is dit probeer het morgen wel weer.

Foto's erin plakken lukt met de huidige forumsoftware alleen als je binnen het topic de juiste linkverwijzing erin plakt met b.v. ctrl-v Op dat moment verschijnt slechts de linkverwijzing in het topic en het plaatje wordt pas zichtbaar op het moment dat je "Submit Reply" doet.

Met googledrive is het mij niet meer gelukt om plaatjes te plaatsen. Ze verschijnen in de eerste instantie wel maar verdwijnen na enige tijd in het topic. Zelf gebruik ik maar hiervoor photobucket, je moet wat, maar dat ding is zo traag als stroop door een theezeef.

Gedelete :)

Heb inmiddels een paar foto's kunnen plaatsen nu gaat het weer niet.

Met imgur is het gelukt waarschijnlijk kan ik niet meer dan 5 foto's plaatsen omdat ik nog geen +lidmaatschap heb klopt dat?

Grt Hennie en bedankt voor de tips

Per reactie misschien. Eigenlijk nooit problemen ermee gehad.

Enigste wat ik kan bedenken dat de foto's qwa formaat te groot zijn.

Houd ze eens op 1024x768 oid

Ben ook geen pluslid

21 hours ago, Bnz said:

Gedelete :)

Ik snap het Willem:-D Eigenlijk is het helemaal niet leuk als je de hele bups in die fotoemmer gegooid hebt, waarbij je achteraf niet meer weet waar en welke leuke plaatjes je allemaal in topics hebt gezet.

Testje met dropbox mislukt

Het lukt nu wel weer lag ook aan windows hier opgelost kan alleen niet over zetten naar +lidmaatschap krijg een errorhttp:// GLeTJG3.jpg

1 hour ago, henniejacobs said:

Het lukt nu wel weer lag ook aan windows hier opgelost kan alleen niet over zetten naar +lidmaatschap krijg een errorhttp:// GLeTJG3.jpg

Als je Pluslid wilt worden moet je even een PBtje sturen naar @VitroFiesta Hier nog even een linkje met wat gegevens.

Oke dak je ga ik doen

En je hebt PB terug.

Photobucket is tegenwoordig overigens niet meer gratis, je kunt nog wel foto's uploaden, maar weergeven in fora kan niet meer onbetaald.

23 hours ago, VitroFiesta said:

En je hebt PB terug.

Photobucket is tegenwoordig overigens niet meer gratis, je kunt nog wel foto's uploaden, maar weergeven in fora kan niet meer onbetaald.

Hallo Niels,

Het is nog wel gratis en mijn foto's zoals ik ze op het Fiestaforum gezet heb zijn er ook nog wel. Nu wordt het alweer gauw 10 augustus, je weet wel de datum van de grote trekking van de jackpot van de Staatsloterij, als ik in de knalprijzen val dan ben ik bereid, beter gezegd ga ik erover nadenken, om die $399,99 per jaar neer te leggen om mijn foto's weer zichtbaar te maken.

Maar nu lieg ik. Als ik die grote pot win dan ga ik zelf een grote server opzetten waar de club al zijn foto's levenslang mag plaatsen. Wat die fotoclub daar aan de overkant van de grote visvijver heeft geleverd is laag bij de grond. Het is trouwens een site die net nu zo snel loopt als versuikerde honing door een 5DEN nylonkous, want ben nu twee foto's aan het verwijderen wat al 5 minuten duurt. Wegwezen dus daar, stijlloze tent.

6 minutes ago, allesklusser said:

Hallo Niels,

Het is nog wel gratis en mijn foto's zoals ik ze op het Fiestaforum gezet heb zijn er ook nog wel. Nu wordt het alweer gauw 10 augustus, je weet wel de datum van de grote trekking van de jackpot van de Staatsloterij, als ik in de knalprijzen val dan ben ik bereid, beter gezegd ga ik erover nadenken, om die $399,99 per jaar neer te leggen om mijn foto's weer zichtbaar te maken.

Maar nu lieg ik. Als ik die grote pot win dan ga ik zelf een grote server opzetten waar de club al zijn foto's levenslang mag plaatsen. Wat die fotoclub daar aan de overkant van de grote visvijver heeft geleverd is laag bij de grond. Het is trouwens een site die net nu zo snel loopt als versuikerde honing door een 5DEN nylonkous, want ben nu twee foto's aan het verwijderen wat al 5 minuten duurt. Wegwezen dus daar, stijlloze tent.

Net nog even wat geprobeerd daar gggrrrr, je ziet de foto's nog alleen nog als grote thumbnails, ze worden bedankt.

Rustig rustig blijven Dick de Allesklusser, je hebt toch ook wel eens gehoord van het verdienmodel! Vooral in Bataafs liberaal NED! Eerst gratis met wat reclame erbij, die site's moeten ook wat inkomsten (manna) hebben, niet waar! En dan ben je verslaafd eraan, met de vertraagde bijkomstigheid erna, dan komt de Bataafse bravenheart rekening! €399,-  :shock: wat nu! Inderdaad weggaan! :) 

Trouwens half Ned weet niet met wat jij bedoeld met " 5DEN nylonkous "? Geen enkele man of veel Ned genders weet dat nog niet, daar hebben zij niet voor gestudeerd! 5den is toch *5dernier*, vrij vertaald uit het Franse coutieure Parijs; de dikte/grofheid van een nijlonkous voor dames en genders! Normaal dragen de Ned vrouwen hier zo'n 20 tot 40dernier kousen, als ze die dragen natuurlijk? Hoe dikker hoe warmer, dat gaan genders nu ook ontdekken, veelen van hen weten het al vanwege praktijkervaring! 

Maar soms kun je een 20dernier nylonkous (van de Action) ook gebruiken bij een fiesta, om bv. iets uit te zeven! Als bv. de tijdige luchtinlaat / interieurfilter smerig is en heb nog geen nieuwe? Beste mensen, ik heb alleen maar LBO/MBO gestudeerd, maar geloof niet alles wat er al blinkend word voorgeschoteld in Bataafs Nederland!:( 

3 hours ago, bickel said:

Vooral in Bataafs liberaal NED! Eerst gratis met wat reclame erbij, die site's moeten ook wat inkomsten (manna) hebben, niet waar! En dan ben je verslaafd eraan, met de vertraagde bijkomstigheid erna, dan komt de Bataafse bravenheart rekening! €399,-  :shock: wat nu! Inderdaad weggaan! 

Photobucket is geen Nederlands bedrijf, maar zou me inderdaad niets verbazen als de hoge mannen uit het bedrijf hier in Nederland op vakantie zijn geweest.

30 minutes ago, Thieske said:

Photobucket is geen Nederlands bedrijf, maar zou me inderdaad niets verbazen als de hoge mannen uit het bedrijf hier in Nederland op vakantie zijn geweest.

Ja beste Thijs, dat wisten we al! Wie weet zijn ze al op vakantie geweest hier? 

2 hours ago, bickel said:

Ja beste Thijs, dat wisten we al! Wie weet zijn ze al op vakantie geweest hier? 

Zeker met die lege emmer,die ze nu willen vullen ???

32 minutes ago, Bnz said:

Zeker met die lege emmer,die ze nu willen vullen ???

Juist, €399,-/jaar :grin: de / die paar goedgelovige doet(n) dat! :(  

Was hoopvol gestemd om d.m.v. ownCloud of NextCloud via een cloudserver iets simpels op te zetten om onafhankelijk te zijn van modelverdieners zoals PhotoBucket. Helaas ondersteunen beide geen directlink ofwel 3rd party hosting.

Inmiddels regent het op internet hoopjes frustraties van mensen die hun hele hebben en houwen in blogs etc. d.m.v. foto's opgezet hadden. Complete forums zijn hierdoor verknalt. Ook op ons forum dus en het is frustrerend om alle foto's opnieuw elders te uploaden en vervolgens weer te linken.

Blijf nog wel zoeken naar andere oplossingen.

Ben bij dit topic verder gegaan met bevindingen om het overzichtelijk te houden.