Jump to content
Fiestaclub.nl
Mario67

Mario's Black Beauty Edition

Recommended Posts

Aangezien ik al de nodige aanpassingen heb laten doen aan mijn Fiesta ook maar eens een projectpagina gemaakt.

Sinds februari 2017 de trotse eigenaar van deze stoere bolide.

1k0.jpg

1k0.jpg

Reeds uitgevoerde zaken:

• Milltek resonated catback
  • K&N inlegfilter
  • Alloygator velgbescherming 
  • Korte antenne van Richbrook
  • Rode S logo voor en achter
  • Gelbadges zwart met rode tekst (voor/achter/wielen/stuur)
  • CSR booskijkers
  • Gelbadge logo over airbagmelding
  • Stage 1 tuning
  • Striping zijkant

Nog in de planning:

• verlagen (als ik mijn vrouw kan overhalen :wink: )

Milltek resonated catback

Kost wat maar dan heb je ook wat

360.jpg360.jpg

K&N Inlegfilter

Paar PK's erbij voor weining :wink:

360.jpg

Alloygator velgbescherming

Functioneel en optisch een upgrade !

540.jpg

Richbrook antenne

Beter dan de zendmast die er fabrieksaf opzit

360.jpg

S Logo voor en achter

360.jpg360.jpg

Gelbadges rood op zwart

540.jpg

CSR Booskijkers

540.jpg

Ecobeast gelbadge logo over airbagmelding

540.jpg

Striping

540.jpg

ziet er goed uit! kan er niks anders over zeggen, die randbescherming staat um goed! 

ook i.c.m je andere rode accenten!

Netjes! Hoe bevalt de Milltek? Nog een beetje beschaafd geluid?

1 hour ago, STline said:

Netjes! Hoe bevalt de Milltek? Nog een beetje beschaafd geluid?

Hij bevalt uitstekend! Mooi diep basgeluid maar alleen te horen als je varieert met het gas. Rij je constante snelheid (cruise control op de snelweg) dan hoor je 'm amper. Wel de lusten niet de lasten :-)

Lijkt wel de red edition erg mooi ook met de uitbreidingen :)

Mooie Black edition. Zelf geen fan van de rimblades maar ieder zijn ding. 

Ziet er top uit, kom je toevallig uit beek en donk? Zie er daar sinds kort eentje staan die er exact hetzelde uitziet.

22 hours ago, Björn van Schie said:

Ziet er top uit, kom je toevallig uit beek en donk? Zie er daar sinds kort eentje staan die er exact hetzelde uitziet.

Nee, ik kom uit de buurt van Deventer. Maar die heeft dus ook van die Alloygators op zijn velgen?

18 minutes ago, Mario67 said:

Nee, ik kom uit de buurt van Deventer. Maar die heeft dus ook van die Alloygators op zijn velgen?

Ja, echt identiek. volgende keer dat ik er langs kom zal ik wel even een foto schieten :wink:

Waar heb je het filter vandaan? Wellicht nog een leuke optie voor mijn red edition :) 

De pk's zijn een fijne bijkomstigheid, doet het ook nog wat met het (motor)geluid?

2 hours ago, bertp said:

Waar heb je het filter vandaan? Wellicht nog een leuke optie voor mijn red edition :) 

De pk's zijn een fijne bijkomstigheid, doet het ook nog wat met het (motor)geluid?

Ik heb het filter samen met de uitlaat en betere ophangrubbers bij Pumaspeed in Engeland besteld. Hier konden ze me alles in 1x leveren dus 1x verzendkosten. Sowieso is de uitlaat in Engeland (of E-bay) goedkoper dan in Nederland.

qua geluid merk ik door het filter weinig verschil, wel heb ik sinds de Milltek eronder hangt amper de radio aan, zo geniet ik van het geluid van de uitlaat :wink:

37 minutes ago, FordDriver said:

Welke uitlaat heb je precies gemonteerd van Pumaspeed als ik vragen mag? :)  

Deze

On 15-7-2017 at 19:48, Mario67 said:

Update aan topic gedaan vanwege gelbadges :)

Waar heb je deze gelbadges vandaag? Ze zien er namelijk wel vet uit!

13 minutes ago, kasagon said:

Waar heb je deze gelbadges vandaag? Ze zien er namelijk wel vet uit!

Mailtje sturen aan gelbadges at gmail dot com.

Even mailen wat je hebben wilt. Conversatie is in het engels. Bij mij waren de kosten:

Front and rear - 2 x 100mm - £16
Steering wheel - £4
Wheel centres - 55mm - £16

Plus postage overseas - £9.95

Kost wel wat maar de kwaliteit is prima !

Netjes:)

Ik ben zelf ook in bezit van de edition alleen de red, geweldige auto en kan zeker de verlaging aanraden net als de chip. Ik zit er weer over te denken weer non resonated te gaan rijden in combinatie met mijn sportkat.

1 minute ago, Michelvh said:

Netjes:)

Ik ben zelf ook in bezit van de edition alleen de red, geweldige auto en kan zeker de verlaging aanraden net als de chip. Ik zit er weer over te denken weer non resonated te gaan rijden in combinatie met mijn sportkat.

Thnx !

Chiptuning heb ik me ook al georiënteerd maar ivm het kostenplaatje denk ik dat ik tot stage 1 ga (sportkat en intercooler maakt het allemaal wel errug kostbaar). 

Ik moet mijn vrouw nog zien te overtuigen van de verlaging ivm comfort; mijn vorige auto (Fiat Grande Punto) had ik ook laten verlagen maar dat was een behoorlijke stuiterbak geworden :shock:.  Vering achterin was toen bijna helemaal weg (ach, dan moeten de meerijdende schoonouders maar zelf vervoer regelen :grin:)

Hoe is ie bij jouw qua comfort  ten gevolge van de verlaging ?

Mooie wagen man. Goede upgrades ook!

Uitlaat heeft deze auto eigenlijk wel nodig. Nooit begrepen waarom ze de black en red editions niet standaard met een leuk ogende uitlaat hebben geleverd zoals de Metal.

Hoort toch op zo'n sportief model zou je zeggen.

Ps. leuk optrekje ook!

On 17-7-2017 at 13:23, Mario67 said:

Thnx !

Chiptuning heb ik me ook al georiënteerd maar ivm het kostenplaatje denk ik dat ik tot stage 1 ga (sportkat en intercooler maakt het allemaal wel errug kostbaar). 

Ik moet mijn vrouw nog zien te overtuigen van de verlaging ivm comfort; mijn vorige auto (Fiat Grande Punto) had ik ook laten verlagen maar dat was een behoorlijke stuiterbak geworden :shock:.  Vering achterin was toen bijna helemaal weg (ach, dan moeten de meerijdende schoonouders maar zelf vervoer regelen :grin:)

Hoe is ie bij jouw qua comfort  ten gevolge van de verlaging ?

ik kan je qua chippen heel erg Revo aanraden, ben er zelf zeer te spreken over. De sportkat zit er pas sinds een paar weken op en heb deze 2e hands in Engeland gekocht, intercooler komt later.

Na verlaging is het wat stugger geworden maar nog wel comfortabel genoeg om er fatsoenlijk mee te kunnen rijden