RobLiempde

Meeting met fotolocatie's....

46 posts in this topic

In het project van BartM ontstond eigelijk het idee om een tourtocht te maken richting het Belgische Doel, om hier foto's te maken.

Om zijn pagina niet helemaal vol te zetten hier mee en het daar enigszins to the point the houden dus een speciale pagina aangemaakt.

Wat was nou eigelijk het idee??

Het leek een aantal leden leuk, om een meeting te organiseren gekoppeld aan een paar foto locaties....

We spreken af in de ochtend (laten we zeggen 10.00u) op een locatie waar gave foto's gemaakt kunnen worden door een aantal hele goede fotograven welke hier binnen het forum meelezen/reageren, om vervolgens naar het Belgische spookstadje Doel te rijden via een gave route.

Hier kunnen vaak ook hele gave foto's gemaakt worden, en vanuit daar kunnen we weer terug richting Nederland om hier af te sluiten met een etentje (noemende bijvoorbeeld een van der Valk)...

Lijkt het je leuk om mee te doen??? Geef jezelf op... dan kunnen we kijken naar het animo en misschien weet jij wel een hele gave locatie???? (Zet dan even de adres gegevens er bij)

Heb jij eventueel een idee voor een datum? Of periode? Geef dit ook aan!

Ideeën voor start locaties / extra (tussen) locaties:

• Liempde: Tunnel onder de A2 aan de Laarakkerweg + visvijver parkeerplaats 100m verderop / dommel

Ideeën voor data:

- Laatste weekend van de zomer vakantie (zuid nl)

Geïnteresseerde:

1. RobLiempde
  2. BartM
  3. Thieske
  4. Dannytje555
  5. dfreytas
  6. Milan
  7. Michelvh
  8. Mike431  
  9. Gerjan
  10. JasperST

Wie kunnen er foto's maken?

•  

Ik ben van de partij 👍🏼💪🏼👊🏼

Ben wel geïnteresseerd, alleen niet elk weekend vrij. Mogelijk dus maar gedeelte van het programma aanwezig. 

47 minutes ago, Thieske said:

Ben wel geïnteresseerd, alleen niet elk weekend vrij. Mogelijk dus maar gedeelte van het programma aanwezig. 

Hetzelfde geld voor mij. Zeker interesse!! Alleen ook niet elk weekend vrij i.v.m. wedstrijden/trainingen. Mocht het een dag zijn dat er niets gepland staat ben ik er in zijn geheel bij, anders zal ik ook graag deels aansluiten.

Wil ook graag mooie foto's en een "minimeet" is altijd leuk.
Heb zelf alleen maar een mobiel om foto's te maken,
dus als iemand iets moois kan maken met een echte camera, wil ik er graag bij zijn.
(ben eind augustus weg, omdat ik begin september bij EFE moest zijn :wink: )

Groeten S.

Ben aanwezig onder voorbehoud 😁 mocht alles goed vallen ben ik erbij!

Ik ben er ook wel bij!

denk dat ik er wel bij ben!

Misschien zijn er mensen met een idee voor een datum? ik zou zeggen ZONDAG 27 AUGUSTUS??

En misschien zijn er mensen met ideeën als t gaat om de locatie?

On 6-5-2017 at 20:33, RobLiempde said:

In het project van BartM ontstond eigelijk het idee om een tourtocht te maken richting het Belgische Doel, om hier foto's te maken.

Om zijn pagina niet helemaal vol te zetten hier mee en het daar enigszins to the point the houden dus een speciale pagina aangemaakt.

Wat was nou eigelijk het idee??

Het leek een aantal leden leuk, om een meeting te organiseren gekoppeld aan een paar foto locaties....

We spreken af in de ochtend (laten we zeggen 10.00u) op een locatie waar gave foto's gemaakt kunnen worden door een aantal hele goede fotograven welke hier binnen het forum meelezen/reageren, om vervolgens naar het Belgische spookstadje Doel te rijden via een gave route.

Hier kunnen vaak ook hele gave foto's gemaakt worden, en vanuit daar kunnen we weer terug richting Nederland om hier af te sluiten met een etentje (noemende bijvoorbeeld een van der Valk)...

Lijkt het je leuk om mee te doen??? Geef jezelf op... dan kunnen we kijken naar het animo en misschien weet jij wel een hele gave locatie???? (Zet dan even de adres gegevens er bij)

Heb jij eventueel een idee voor een datum? Of periode? Geef dit ook aan!

Ideeën voor start locaties / extra (tussen) locaties:

• Liempde: Tunnel onder de A2 aan de Laarakkerweg + visvijver parkeerplaats 100m verderop / dommel
  • Rotterdamse haven

Ideeën voor data:

- Zondag 27 augustus

Geïnteresseerde:

1. RobLiempde
  2. BartM
  3. Thieske
  4. Dannytje555
  5. Evil Bert - MK7
  6. dfreytas
  7. Milan
  8. JRS004

Zet mij er ook maar op :)

Ik weet nog wel wat leuke locaties rond de rotterdamse haven (en lekkere eettentjes)

je mag mij er ook opzetten :)

Mooi initiatief! :duim:  Zou graag aanwezig zijn alleen de 25e is m'n vrouw uitgerekend dus denk dat de kans zeer klein is dat ik op deze datum (27 augustus) aanwezig kan zijn. :grin:  
Maar ik zal het topic even in de gaten houden, mocht er nog een ander voorstel komen...

Ik heb er even een Agenda puntje van gemaakt. 

Het lijkt mij gaaf! wel zou ik het dan leuk vinden om er met een groep naar toe te rijden vanaf het Noorden. Ook lijkt het me wel een keer leuk een meeting in het Noorden te houden met allemaal Fiesta's is zo iets ook mogelijk? Weet niet of er ook zo iets mogelijk is of dat er misschien al zo iets is. 

On ‎9‎-‎5‎-‎2017 at 08:33, Evil Bert - MK7 said:

.......
(ben eind augustus weg, omdat ik begin september bij EFE moest zijn :wink: )

Groeten S.

... jammer zou graag een andere datum zien.
Zoals ik al in het begin aangaf, vakantie verzet omdat ik dit jaar zeker bij EFE wilde zijn.

Groeten S.

Mocht ik welkom zijn met een Focus ST, dan doe ik graag mee! 

7 minutes ago, Rene95 said:

Mocht ik welkom zijn met een Focus ST, dan doe ik graag mee! 

Uiteraard welkom

On 11-5-2017 at 12:27, JasperST said:

Het lijkt mij gaaf! wel zou ik het dan leuk vinden om er met een groep naar toe te rijden vanaf het Noorden. Ook lijkt het me wel een keer leuk een meeting in het Noorden te houden met allemaal Fiesta's is zo iets ook mogelijk? Weet niet of er ook zo iets mogelijk is of dat er misschien al zo iets is. 

Morgen (zondag 21e) bij Mebu 

Even als voorbeeld. Dit is de tunnel in Liempde. 

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Heb wel interesse afhankelijk van de datum :grin:

(kan dan ook wel even me kamera mee nemen 8))

@BartM Dat zijn wel super mooie foto's, gave locatie om foto's te maken 8)

Heb wel interesse

Ivm de ELE Rally even tijdelijk afwezig.

Is het misschien een idee om de meeting 2 weken op te schuiven?

Betreffende Zondag 10 september

10 september is het EFE , het grootste ford evenement van het vaste land.

De week ervoor is er een meeting georganiseerd door ford.