Jump to content
Fiestaclub.nl
dfreytas

Ford Fiesta Frozen White Hot Hatch Edition

Recommended Posts

13 minutes ago, henk68 said:

Even wat anders .., bij je side skirts zitten aan de voorkant geen afsluitingen volgens mijn alles loopt nu je skirts in .

1e set velgen vind ik persoonlijk het mooist.

Klopt! Dat staat ook in zijn lijstje in een eerder bericht ūüĎćūüŹľ

55 minutes ago, henk68 said:

Even wat anders .., bij je side skirts zitten aan de voorkant geen afsluitingen volgens mijn alles loopt nu je skirts in .

1e set velgen vind ik persoonlijk het mooist.

@dfreytas,zeker de eerste set,en wat henk68 zegt,ff dealer aan schieten...

Ook wel een zeldzaamheid deze hot hatch edition; ik heb er nog nooit 1 gezien in het echt.

Wel erg jammer dat je nogal wat tegenslag hebt gehad met jouw Fiesta.

Hopelijk kun je er snel met volle teugen van genieten!

25 minutes ago, marco170 said:

Ook wel een zeldzaamheid deze hot hatch edition; ik heb er nog nooit 1 gezien in het echt.

Wel erg jammer dat je nogal wat tegenslag hebt gehad met jouw Fiesta.

Hopelijk kun je er snel met volle teugen van genieten!

Dat moet wel goedkomen!! 
Zijn inderdaad wat dingetjes die je liever gewoon in orde hebt, maar als alles straks helemaal goed is is het prima.
Moet wel zeggen dat de fiesta wel echt heerlijk rijd dus dat bevalt goed :grin:

11 hours ago, dfreytas said:

Zou zelf de voorkeur geven voor iets in de richting van
876 POISON ZWART, TEC AR1 Race. 
ATS STREETRALLYE WIT (wit met wit is wel.. heel.. wit..)

Wat vinden jullie?? :-D

Leuk gedaan die photoshopjes! Afgezien het optische effect van formaatverschillen vind ik eigenlijk helemaal nix mis met de velgen die je nu hebt :)

33 minutes ago, Bnz said:

@dfreytas,zeker de eerste set,en wat henk68 zegt,ff dealer aan schieten...

Ga binnenkort even ergens langs om dat onderdeel te halen + nog een selectie andere onderdelen. 
Hoop dan wat onderdelen van het lijstje af te kunnen vinken.

Een beetje kriebelen doet het wel om aan de slag te gaan met de fiesta..
Andere velgen en remklauwen spuiten kan nog even niet. 
Ook kreeg ik het idee om een eigen hoedenplank te maken, maar zal pas volgende week een mal kunnen maken/aftekenen.

Heb de kriebels weten te onderdrukken met een klein ander projectje.
Vandaag aan de slag geweest om verschillende stickers te tekenen. 
In eerste instantie wou ik wat designen voor de locatie waar de instaplijsten worden geplaatst.
Al snel, kreeg ook de neiging om een silhouette van de fiesta zelf te tekenen met daarbij mijn Hot Hatch nummer in verwerkt. 

In de onderstaande afbeelding wat ontwerpen.

10mlefo.jpg

Het silhouette in combinatie met de striping + logo vind ik persoonlijk wat minder mooi om op de plek van de instaplijsten te hebben.
Ga ervoor kiezen om het fiesta logo met striping (onderste variant) te maken en het silhouette zal op een andere plaats komen (misschien ergens klein op de achterruit/achterkant of op de voorruit bij de achteruitkijkspiegel??).

Ga de stickers waarschijnlijk vandaag nog maken.

De Stickers zijn gemaakt en geplakt, zeer blij met het resultaat!!
Matched mooi bij de rest van de bestickering.
Geeft toch net even wat extra's en zal toch elke keer een stukje blijer zijn als ik de deur open doe  :grin: 
Weet overigens nog niet waar ik de custom hot hatch sticker ga plakken.

2cdda3m.jpg

2u4sk6u.jpg

2rh8dtw.jpg

285gur.jpg

j95w7s.jpg

o9j0hx.jpg

Dat zier er al net zo strak en goed uit als de foto's die je maakt :heelcool:

Resultaat is zeker goed gelukt! Weet je zeker dat het niet gaat loslaten door water als je de auto gaat wassen? 

10 minutes ago, FordDriver said:

Resultaat is zeker goed gelukt! Weet je zeker dat het niet gaat loslaten door water als je de auto gaat wassen? 

De stickers zijn van goede kwaliteit, heb hetzelfde materiaal gehad als (viper)striping over de gehele auto + detail stickers + wrap onderdelen gehad op mijn aygo. Heb er 3 jaar (tot ik hem verkocht) mee rondgereden zonder dat er iets los liet. Beide zonder problemen door de wasstraat, poetsen, wassen etc.
Ook mijn vorige honda civic was 5 jaar voorzien van belettering/reclame. Heb overigens voor meerdere auto's voor belettering, stickers en reclame gezorgd en is altijd van top kwaliteit :-D

Grotere oppervlakten blijven altijd perfect zitten, mocht je echt heel heeeeeel klein een sticker plakken waar je bijvoorbeeld een deel van 1/2mm hebt dan is de kans wel daar dat hij loslaat omdat ook de plaklaag zeer minimaal is. Alles wat eigenlijk +0,4mm is zal je nooit problemen mee krijgen. 

Staat goed en zeker als je down kijkt bij deur openen {:D:}{:D:}

Vanmiddag dan ook de zelf ontworpen ford fiesta sticker met hot hatch nummer gemaakt en beplakt op de achterkant.

14v1oci.jpg

sb7o6p.jpg

vmwver.jpg

Mooi gemaakt! Nog over de photoshops met verschillende velgen.. hou er wel rekening mee dat de fiesta een iets wat afwijkende steek heeft (4x108) de photoshops zijn allemaal 5x... Voordat je een set écht wilt en dat het dan niet gaat {bonkers}

8 minutes ago, Roooney96 said:

Mooi gemaakt! Nog over de photoshops met verschillende velgen.. hou er wel rekening mee dat de fiesta een iets wat afwijkende steek heeft (4x108) de photoshops zijn allemaal 5x... Voordat je een set écht wilt en dat het dan niet gaat {bonkers}

Klopt, op de afbeeldingen zijn het inderdaad 5x... 

Heb wel alleen velgen geselecteerd met de juiste steek (4x108). Hoewel de afbeelding een andere steek vertoond ben ik ervan uitgegaan dat deze zoals op verschillende in de informatie staat aangegeven, in de juiste steek van 4x108 zijn te verkrijgen.

Wel verstandig om inderdaad even na te vragen voor de zekerheid!

Hier wat voorbeelden (heb overigens ook andere sites bekeken):

https://www.velgenland.nl/lichtmetalen-velgen/inter-action/876-poison-zwart-gepolijst/

https://www.velgenland.nl/lichtmetalen-velgen/niu-wheels/niu-wheels-m-mat-zwart-nmyyyyhddm40ecy/

mag ik vragen waar je jouw fiesta stickers vandaan hebt voor in de dorpel? vind dat eigenlijk toch wel heel erg gaaf! Weer iets voor op mijn lijstje:P

Zaterdag om 16:30 bericht gepost met de ontwerpen en de opmerking dat hij ze vandaag nog ging maken. Om 19:45 het bericht met foto's van het eindresultaat. Vanwege die korte tijdspanne op zaterdag vermoed ik dat hij ze zelf gedrukt heeft of een vriend/kennis die deze voor hem kan drukken.

9 hours ago, RobLiempde said:

mag ik vragen waar je jouw fiesta stickers vandaan hebt voor in de dorpel? vind dat eigenlijk toch wel heel erg gaaf! Weer iets voor op mijn lijstje:P

2 hours ago, Thieske said:

Zaterdag om 16:30 bericht gepost met de ontwerpen en de opmerking dat hij ze vandaag nog ging maken. Om 19:45 het bericht met foto's van het eindresultaat. Vanwege die korte tijdspanne op zaterdag vermoed ik dat hij ze zelf gedrukt heeft of een vriend/kennis die deze voor hem kan drukken.

Klopt, ik heb de stickers eerst zelf digitaal uitgetekend en daarna zelf gemaakt. 

Beschik over een plotter om o.a. stickers / bestickering mee te maken, maar gebruik het ook voor het bedrukken van textiel zoals shirts, jassen, petten, etc.

Vooral in het digitaal uitwerken heeft wat tijd gezeten, maar dan heb je wel iets wat unieks en eigen gemaakt is. alles wat betreft stickers, wrappen, en textieldruk doe ik altijs zelf. Leuk om te doen en de mogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos :-D

10 hours ago, dfreytas said:

Klopt, ik heb de stickers eerst zelf digitaal uitgetekend en daarna zelf gemaakt. 

Beschik over een plotter om o.a. stickers / bestickering mee te maken, maar gebruik het ook voor het bedrukken van textiel zoals shirts, jassen, petten, etc.

Vooral in het digitaal uitwerken heeft wat tijd gezeten, maar dan heb je wel iets wat unieks en eigen gemaakt is. alles wat betreft stickers, wrappen, en textieldruk doe ik altijs zelf. Leuk om te doen en de mogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos :-D

Had niet gekeken naar de tijden;). Excuus

Kom net dit setje velgen tegen 
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m983975953-17-inch-ford-focus-velgen-4x108.html?c=80906a7f13ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent

Vind het echt een hele mooie set!! Is vanuit tilburg alleen wel een heeeeel erg stuk rijden :(

Wel even eronder gephotoshopped om te zien hoe dat eruit ziet.

205v589.jpg

2ps1s28.jpg

Mocht ik een soortgelijk setje rood maken zou dat er zo uit zien... stiekem vind ik rode velgen toch ook wel heel erg gaaf staan! 

2bwqjo.jpg

√ó