BartM

Project Hot Musterd

524 posts in this topic

11 hours ago, Dreambeemer said:

@BartM hoe is het lichtbeeld op de weg?

Ik zit er aan te denken om deze ook aan te schaffen maar heb slechte ervaringen met ledverlichting in mijn motor. Op een garagedeur gaf deze ook een ongelofelijk resultaat, echter op de weg was het bagger. Het gaf een erg verspreid lichtbeeld en geen compacte lichtbundel zoals halogeen. Wat dat betreft werkt Xenon in mijn moter een stuk beter.

Ik ben eeg benieuwd naar je ervaringen.

Gr. Frank

Hoi Frank,

Ik heb een hoop meer licht waar je ook kijkt. Wat mij vooral opvalt is dat het een stuk verder schijnt dan halogeen. Ik heb zelf de projectors in mijn koplampunit zitten die het licht al meer verspreid, maar merk dat de led wel verder komt.

Dat is mooi! Dan ga ik ze binnenkort ook maar eens bestellen. Ik moet alleen nog even wachten, ze staan in backorder:(, vanaf de 12e zijn ze weer beschikbaar.

44 minutes ago, Dreambeemer said:

Dat is mooi! Dan ga ik ze binnenkort ook maar eens bestellen. Ik moet alleen nog even wachten, ze staan in backorder:(, vanaf de 12e zijn ze weer beschikbaar.

Ik hoorde het ja! Worden goed verkocht die lampen.

1 hour ago, Dreambeemer said:

Ik heb gisteravond de bestelling ook uit gedaan je kon al wel vast een bestelling plaatsen dus nu maar even afwachten als ze verzonden worden.:)

BartM heeft mij over de streep getrokken door de info die hij in zijn project heeft gezet. :duim:

4 minutes ago, KiC said:

Ik heb gisteravond de bestelling ook uit gedaan je kon al wel vast een bestelling plaatsen dus nu maar even afwachten als ze verzonden worden.:)

BartM heeft mij over de streep getrokken door de info die hij in zijn project heeft gezet. :duim:

Super setje👍🏼😎

Vandaag toch besloten om mijn intercooler zwart te maken. Gezien het logo S-sport half weg valt achter de grill had ik daar ook geen moeite mee.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Ik ben al langere tijd opzoek geweest naar een sport stuur. Het St stuur vind ik heel gaaf maar ik wil geen ST logo's op mijn auto gezien ik geen st heb. Het stuur opnieuw laten bekleden is dan ook een optie maar wel duur. De ST-line gaf wel een uitkomst met een ST stuur maar dan zonder ST logo:veryhappy: . Deze sturen hebben ze met zwarte en rode sticksels maar helaas geen gele.:(

dus dan maar aan de klus! Vandaag binnen gekregen vanuit de UK nog geen 80km oud en gelijk voorzien van gele sticksels.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Netjes en geheel in style :heelcool:......

Zet je je eigen cruise control paneeltje over neem ik aan? Of heb je er nog geen cruise op zitten?

40 minutes ago, Jelle_10 said:

Zet je je eigen cruise control paneeltje over neem ik aan? Of heb je er nog geen cruise op zitten?

Dat was een van de optie's die mijn Fez wel had 😂🤣. Dus die zet ik nog over. Maar een stuur zonder cc kost £100 minder!

Hoppa! ST-line stuur zit op zijn plek. En de oude trim over gezet @Jelle_10 😉

1k0.jpg

Je bent wel een handige job:mygod::mygod:

So dat ziet er wel heel vet uit, klasse

@Bnz gelukkig wel 😳 Anders was het nu een hele dure auto als ik dit bij Ford had laten doen 😜👍🏼

@Roooney96 dank je 😎👍🏼

Hahaha ziet er weer netjes uit hoor! 

Fantastisch wat je ons allemaal laat zien. 

Knap hoe je het allemaal voor elkaar krijgt..,ik volg je topic ook altijd met plezier.

1 hour ago, henk68 said:

Knap hoe je het allemaal voor elkaar krijgt..,ik volg je topic ook altijd met plezier.

Dank je! Ik doe het met veel plezier. 😁

Mooi de intercooler in zwart,een meer sleeper look en in zwart blijft hij nog koeler ook, ook al is het marginaal.

Stiksel leuk gedaan, is dit een soort touw? Extra dik garen?

51 minutes ago, Nor said:

Mooi de intercooler in zwart,een meer sleeper look en in zwart blijft hij nog koeler ook, ook al is het marginaal.

Stiksel leuk gedaan, is dit een soort touw? Extra dik garen?

@NorDank je, het garen heb ik bij de schoenmaker gehaald. Dit garen gebruiken ze om schoenzolen aan het leer te stikken. 

Ziet er echt geweldig uit Bart! Toppie! Ik heb echt veel respect voor jouw werkzaamheden en je Fiesta! 

Knap werk weer!

@FordDriver Bedankt voor de complimenten! Is het aansluiten van de achteruitrijcamera nog gelukt?

@rmb Dank je 👍🏼

Vandaag bezig geweest aan de ZS van mijn meisje. Mk7,5 spiegels op een mk7.

Oude spiegel

1k0.jpg

Nieuwe spiegel.

1k0.jpg

Stekker van de nieuwe bevat 10 draden de oude heeft er 6.

1k0.jpg

In de oude stekker konden 8 draden waar er maar 6 van inzaten. De extra twee zijn voor het inklappen van de spiegel. Maar dan houd ik er nog twee over die niet in de stekker passen. Deze zijn van de puddleleds.

1k0.jpg

Wat extra draden trekken naar de instap/voetverlichting en de leds doen het bij het drukken op de sleutel.

1k0.jpg

Helaas is mij ForScan eigenwijs aan het doen en krijg ik de module voor de inklapbare spiegels niet veranderd omdat het in Engineerings mode zou moeten. Dus even een vraag uitgegooid naar ForScan met een hoe en wat. 

1k0.jpg

1dag later! Net een hele nette reactie gekregen van het ForScan-team met waar ik de info kan nalezen. http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=1932

1uur later! En Hoppa. Alles werkt! MK7,5 spiegels op een MK7. 💪🏼👊🏼

1k0.jpg

Edited by BartM
New info