Jump to content
Fiestaclub.nl
Robbenley

Ford Fiesta ST MK6 Phanterblack

Recommended Posts

34 minutes ago, FordDriver said:

Kan ook zonder account, zo doe ik het al een aantal jaar. :D 

Nice! Goed om te weten. Thx:D

On 1-10-2017 at 10:40, Robbenley said:

Thx! Ja dat doe ik de komende lente denk ik, of toch nog in de winter? 

Hoe bevalt je nieuwe auto?

Oeps zeer laat anwtoord, nieuwe auto bevalt prima iets totaal ander maar zeer leuk ? en voor de fotos gebruik flickr* werkt altijd prima en behoud een goede kwaliteit van de fotos* 

11 hours ago, FeesST05 said:

Oeps zeer laat anwtoord, nieuwe auto bevalt prima iets totaal ander maar zeer leuk ? en voor de fotos gebruik flickr* werkt altijd prima en behoud een goede kwaliteit van de fotos* 

Geen probleem! Mooi dat het je goed bevalt, race wagentjes net als de fordjes alleen dan wat meer vermogen?

Dank voor de tip, ga het daar eens mee proberen! Al die andere rommel werkt niet naar mijn zin tot nu toe. 

Bij deze wil ik jullie vertellen dat ik met veel pijn in mijn hart afstand ga nemen van de ST. Het verlangen naar meer vermogen heeft het uiteindelijk gewonnen en heb ik gister een hele mooie mazda 3 mps gekocht.. wat een power joh. 

Voor de eventuele geïnteresseerde neem dan zonder twijfel contact op. 

Jammer dat je overstapt, maar wens je wel veel plezier met je nieuwe wagen 

On 7-1-2018 at 22:14, Thieske said:

Jammer dat je overstapt, maar wens je wel veel plezier met je nieuwe wagen 

Ja het doet toch wel pijn om zo’n auto weer weg te doen.

Maar moet lukken met de nieuwe wagen! Open pijpje, dump valve en remap ~300+ pk?

On 7-1-2018 at 21:16, Robbenley said:

Bij deze wil ik jullie vertellen dat ik met veel pijn in mijn hart afstand ga nemen van de ST. Het verlangen naar meer vermogen heeft het uiteindelijk gewonnen en heb ik gister een hele mooie mazda 3 mps gekocht.. wat een power joh. 

Voor de eventuele geïnteresseerde neem dan zonder twijfel contact op. 

Poeh, ook een leuke wagen! Welke versie heb je gekocht? 

12 minutes ago, DarisR said:

Poeh, ook een leuke wagen! Welke versie heb je gekocht? 

Gen1, vind ik persoonlijk mannelijker en woester uit zien als het 2e model.

Zeker een leuke wagen!

Auto is vorige week geëxporteerd naar ons buurland België, door liefhebbers overgenomen, wat toch een verzachtend gevoel geeft. 

Hij zal nog regelmatig gezien worden op de ford meeting in Venray. 

Weer eens langs komen op dit forum, lache! 

Minder fijn nieuws, mijn ST heeft al in elkaar gezeten, ik kan hem ook nergens meer vinden.. Totaal los ben ik bang voor. Doet toch pijn. 

Inmiddels met mijn mazda 3 mps het een en ander meegemaakt, turbo kapot, airco kapot, alle rubbers vd ophanging vervangen ivm gebonk, nu waarschijnlijk weer een toplager(nieuwe!!) kapot.. Echt een sleutel auto. 

Hij staat nou dag en nacht in de garage en de zonnige weekenden mag hij eruit. Wat een power joh... Ongelooflijk.

Groetjes! 

Jammer, enig idee wat er mee gebeurt is? Eigenaar zelf in de prak gereden of peg gehad en iemand op hem gereden? 

En die Mazda's zijn idd snelle wagentjes. GTI terrein ~ 0-100 in 6 ofzo seconden? 
Heb wel eens zitten spieken voor een Mazda 6 MPS (vindt de 3 wat minder ooi kwa looks), maar performance hebben ze wel!