Jump to content
Fiestaclub.nl
Robbenley

Ford Fiesta ST MK6 Phanterblack

Recommended Posts

Foto'tje zoals de ST er nou netjes bij staat

540.jpg

Binnenkort Eibach pro kit verlagingsveren bestellen en monteren! AP Schroefset vind ik overbodig ivm aanlopen wielkuipen achter door de spacers. 

Vermoedelijk komt er voor de zomer een Milltek of Mongoose catback deze kant op, de Mongoose vind ik vetter klinken.. maar of het te doen is op de snelweg..? Als het bij mensen stoort dan ga ik toch voor de Milltek resonated. Ben de herrie nu meer als zat op de snelweg.. haha maar de 30 t/m 100km/h wegen, heerlijk:-D

Zojuist geld overgeboekt voor een non resonated catback van Milltek 2ehands, komt maandag waarschijnlijk binnen!  

Is een 3,5 inch pijp, ik heb een decat pijp van 2,36 inch. Waar kan ik een verloop vinden?

16 hours ago, feesie said:

Mooie foto, klinkt lekker hoor Milltek catback8)

Dankje! Ja ik ben benieuwd, klinkt nu ook super goed alleen te goed op de snelwegen 😋

9 hours ago, Jelle_10 said:

Waar heb je de milltek catback vandaan? 

2ehands vanuit Emmeloord

Milltek 👌 

Auto staat er fijn bij zo zelf heb ik een resonated maar zou graag een Non-Res willen nu want hij mag wel wat meer gaan schreeuwen. 🙈

21 minutes ago, FeesST05 said:

Milltek 👌 

Auto staat er fijn bij zo zelf heb ik een resonated maar zou graag een Non-Res willen nu want hij mag wel wat meer gaan schreeuwen. 🙈

Zo'n centerpipe kost niet zoveel, miss volgende update?😏 

14 minutes ago, Robbenley said:

Ik ben bang dat ik te maken heb met een oplichter.... Ga morgen de politie bellen. 

Oei, dat klinkt niet best! Geeft hij geen reactie meer of niks opgestuurd? :-(

36 minutes ago, Robbenley said:

Ik ben bang dat ik te maken heb met een oplichter.... Ga morgen de politie bellen. 

Emmelooord had je hem beter kunnen ophalen man. :0

1 hour ago, FordDriver said:

Oei, dat klinkt niet best! Geeft hij geen reactie meer of niks opgestuurd? :-(

Hij geeft geen gehoor meer... dus ook niks opgestuurd 😑

54 minutes ago, Jelle_10 said:

Emmelooord had je hem beter kunnen ophalen man. :0

Ja ik weet het.. maar komende tijd weinig tijd om naar emmeloord te rijden, is voor mij 1.5 uur rijden.. en kwa brandstof / verzendkosten kwam dit natuurlijk ook beter uit, dus nam de gok voor een keertje.. haha

@FordDriver Nee helaas niet.. meneer hangt direct op, en heeft me geblokkeerd op whatsapp

ik heb zijn naam, identiteitspas, zijn werk, woonplaats en de foto's van de uitlaat op google gevonden na n tijd zoekwerk, op een engels forum. 

Moet alleen 5 dagen na betaling pas aangifte doen. 

@Robbenley Mailtje sturen naar Alberto Stegeman of een van die andere programma's die SBS6 maakt! Misschien heb je geluk dat ze je gaan helpen en de zaak gaan oplossen. :) 

Triest zijn die mensen dacht het hier niet zoveel voorkwam vooral niet in die sector, maar helaas

9 hours ago, FordDriver said:

@Robbenley Mailtje sturen naar Alberto Stegeman of een van die andere programma's die SBS6 maakt! Misschien heb je geluk dat ze je gaan helpen en de zaak gaan oplossen. :) 

Ja ik zit aan vanalles te denken🤔 ga er in ieder geval vanuit dat dit lastig word om mijn geld terug te krijgen.. en nog een nadeel: hij heeft mijn adres. 

8 hours ago, FeesST05 said:

Triest zijn die mensen dacht het hier niet zoveel voorkwam vooral niet in die sector, maar helaas

Ik vind het ook erg triest dat sommige zo aan hun geld willen komen, zwakzinnig volk! Als hij zijn oplicht kwaliteit zou gebruiken als gewoon een legale verkoper zou die snel rijk worden😜

De Fiesta weer heerlijk mooi gepoetst vanmiddag, leuk foto'tje:

540.jpg

Ook de letters van fiesta van de kofferbakklep verwijderd, maar krijg de lijmlaag niet weg.. nog ff wat spulletjes proberen en dan gelijk goed waxen

Glimt goed, kijk dat zijn mooie upgrades voor in het vooruitzicht.

19 minutes ago, feesie said:

Glimt goed, kijk dat zijn mooie upgrades voor in het vooruitzicht.

Dankje!