Jump to content
Fiestaclub.nl
KiC

Voorstellen ST-LINE

Recommended Posts

Hoi, ik ben Ron en kom uit Twente, had al een paar dagen meegelezen.

Afgelopen Zaterdag de auto opgehaald me op dit Forum aangemeld.

Het is een donkergrijze ST-LINE geworden met een 1.0 ECO Boost motor.

Fiesta_ST-LINE.jpg

Gefeliciteerd Ron ....., ik heb dezelfde...,nu 2 maanden oud  ,mooiste kleur vond ik zelf zeker met die velgen eronder.

Welkom! Mooie Fiesta, ben zelf ook in de blije verwachting van dit type in dezelfde kleur!

Bedankt allemaal en wat ik zoal lees is het een forum waar ik mijn hart op kan halen zo maar eens even lezen en verder kijken.

Jorim, Ook suc6 met de mooie kleur :wink:

Welkom op de FC Ron,

Als ik nog geen Fiesta zou hebben, dan zou ik nu ook kijken naar een ST-Line.
Erg mooie uitvoering.
Veel plezier.

Groeten S

Maar even mijn oude voorstel topic naar voren gehaald om de nieuwe aankoop bekend te maken.

Hier de eerste foto's (made by Danny)

Morgen wordt de auto op kenteken gezet.

fiesta_new_a_zpscx63lb5h.jpgfiesta_new_b_zpsmkndsott.jpg

Ziet er mooi uit je nieuwe ST-Line:heelcool:....,is hij een beetje luxe?

Viel me wel op dat je bij de ST-LIne veel opties en accessoires er apart bij moet bestellen en adept cruisecontrol niet leverbaar is.

ik vond de mk8 een beetje tam maar in deze uitvoering bekt hij wel lekker. Veel plezier ermee

Zo vandaag fiesta opgehaald en het blijft een feestje om in te rijden.:-D

@henk68  ik heb wel wat extra's bij besteld zoals BLIS en Hold the Line en eventueel ook in te stellen dat er bij gestuurd word maar dat lijkt me zelf nog niet direct wat.(als de auto mee begint te sturen) (BLIS werkt super je ziet in de spiegel als er een auto naast je zit die je dus zelf niet in de spiegel ziet

Verder Cruise Control (geen adept) en de 18 Inch velgen,  achter de LED verlichting maar geblindeerde achter ruiten was ik vergeten :( dus moet ik maar een maal naar een glas tinter heen.

Ook het 8 inch display met navigatie en DAB+ heb ik erbij besteld maar je moet goed opletten want je kunt ook b.v. het 5.5 inch display bestellen.

Het nadeel is inderdaad wat bij de vorige versie standaard was, moet er nu extra bij besteld worden.

Verder heeft deze versie standaard wel in de hemel een brillen houder zitten ... afijn de komende tijd maar eens ontdekken wat er allemaal leuker aan is geworden en wat er eventueel nog aangepast kan worden.

32 minutes ago, KiC said:

maar geblindeerde achter ruiten was ik vergeten :( dus moet ik maar een maal naar een glas tinter heen.

Vind het juist mooier als alle ramen dezelfde tint hebben, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk