Jump to content
Fiestaclub.nl
DJayden

Ford Fan Day 04-09-2016

Recommended Posts

Het was een geslaagd dagje met Fiestaclub bij elkaar.. het was opzich goed weer hier en daar wat buitjes maar goed mocht de pret niet drukken.. het was een leuke locatie en al et al toch een leuke dag van kunnen maken :)

heb hier wat foto`s gemaakt onder andere van de fiesta die op lijn stonden i.v.m het 40 jaar bestaan van de Ford Fiesta.

Geniet van de foto`s en op naar de volgende  

8 hours ago, Thieske said:

Misschien iets mis met de link, want krijg hem niet geopend?

heb de link aangepast dus nu moet je ze kunnen zien :)

Ziet er goed uit, goede berichten gehoord en gelezen! Helaas kon ik er ook niet bij zijn. Volgend jaar maar weer een herhaling, hopelijk niet in de vakantieperiode...

Het was leuk om alle Ford bij elkaar te zien :), en Gerjan bedankt voor de stickers :) 

Ford Fan Day 4 september 2016
Ik (en even later Gerjan en Tinet) was er ron 9:25, op verzoek van Ford Nederland om hen bij te staan in het opstellen van de 40 jaar Fiesta lineup. (en het 'uitzetten' van het terein voor de overige bezoekers) 

Een mooi ruim terein met enkele vliegtuigen, een mooi pand ernaast  (met het museum erin) en een mooi afdak (Wat nog wel van pas kwam die dag) 

Helaas had Ford Nederland nog totaal geen plan, behalve enkele paaltjes met clubnamen erop. 
Dus gezamelijk eens bepaald hoever de vakken uit elkaar moesten. 

De lineup voor 40 jaar Fiesta hadden ze zelf nog geen idee over, dit kwam later. 

Een verlengde Transit kwam het terrein op rijden, met achterin de nieuwe Ford GT. Deze werd voorzichtig uitgeladen en op zn plek geduwd. 
Daar probeerde men hem nog te starten, maar helaas.. De paaltjes gingen er omheen.. en men ging verder met inrichten onder de luifel. 

Ook enkele Ford performance modellen van Ford Nederland waren aanwezig en werden 'zorgvuldig' gepoetst door enkele poetsers. 
Team Mustang was aanwezig met wat mooi speelgoed (-: 

Langzaamaan kwamen er mensen binnen druppelen rond 10:00 en werden naar hun plek gewezen. 
De I (hartje) Ford tasjes met muntjes en een stemblaadje (maar geen pen?) werden uitgedeeld, maar waren helaas al op voor ikzelf er eentje kon ophalen. 

De lineup werd ingericht (dankzij Ideeen van Gerjan), echter wilde Ford Nederland graag 'orginele' modellen in de lineup, terwijl daar bij de eerste vraag geen sprake van was. 
Helaas waren er welgeteld 2 fiesta mk2's op de meeting, 1 mk3 en 1 mk4, dus voor die modellen was er weinig keuze. 
Uiteindelijk bestond de lineuit uit: 
1 mk1 'festival' (later aangevuld met nog 3, waaronder een xr2 en een 1.3 S) 
1 mk2 XR2
1 mk3 van ondergetekende
1 mk4 van Robbertos (te koop, dus wie wil hem overnemen? ) 
1 mk5 Sport van Mitchel
1 mk6 ST (Mebu Tracktoy) 
1 mk6.5 ST (Marina, gereden door haar vader) 
1 mk7 Sport (Ronald FT) 
1 mk7.5 ST line (Ford Nederland) 

Al met al een mooie lineup, voorzien van vlaggen (die we voor a.s. weekend ook hebben mogen lenen) en enkele informatie bordjes

Ik heb weer een hoop mensen gezien en gesproken  (tussen de hoosbui en miezer buitjes door) 

Voorzien van een lekkere bak koffie en een patatje, een Ford GT Tshirt en met dan aan Jaap uiteindelijk nog een 1 (hartje) ford tasje rond 16:30 weer richting huiswaards gekeerd. 

Zeker een dag voor herhaling, al zullen we wel wat betere communicatie met Ford Nederland moeten hebben (maar ... we hebben nu wat ingangen al daar) 

Owh, had ik al gezegd dat een 2005 Astra H station met 2.0t niet sneller was dan mijn 'oude' 1.6t? :P  

en de bestuurder daar zichtbaar de balen van had :P

Klinkt alsof er een aardig lijstje met verbeterpunten, tips en tops voor de volgende keer vanuit ford maar dat mocht de pret niet drukken denk ik.

Wel balen dat de gt niet wou starten..

Zoals altijd ben ik wel nieuwsgierig naar plaatjes. Vooral die line-up heeft mijn belangstelling. Heeft iemand daar toevallig foto's gemaakt die hij wil delen?

40 minutes ago, BlueFiesta said:

Zoals altijd ben ik wel nieuwsgierig naar plaatjes. Vooral die line-up heeft mijn belangstelling. Heeft iemand daar toevallig foto's gemaakt die hij wil delen?

Welke line up bedoel je.. Die van het 40 jaar bestaan van fiesta ? Of de line up van hoe fiesta club was opgesteld ??

Deze bedoelde je denk ik..alle fotos staan op mijn facebook. De link staat helemaal boven in deze topic

FB_IMG_1475523816055.jpg

Ah, tnx. Ik ben een van de weinigen die geen FB heeft. Vaak kun je dan niet doorklikken (dus maar niet geprobeerd), maar in dit geval gaat het prima.

Ik bedoelde idd de line/up van 40 jr Fiesta.

8 hours ago, BlueFiesta said:

Ah, tnx. Ik ben een van de weinigen die geen FB heeft. Vaak kun je dan niet doorklikken (dus maar niet geprobeerd), maar in dit geval gaat het prima.

Ik bedoelde idd de line/up van 40 jr Fiesta.

Ahh ok dan hehe geen punt ik heb ook nog eventueel de line up per auto als je dat nodig heb 

ik heb ze hier bij elkaar geplakt zoals ze op een rijtje stonden.. van oud tot nieuw. links boven beginnen en rechts onder eindigen.

xm02lw.jpg