Werin

Groepsaankoop Triple R Composites

2 posts in this topic

hallo, ik heb interesse om een Ford Fiesta ST  Front splitter van http://www.triplercomposites.com/ te bestellen maar omdat ik geen ervaring heb met TRC vraag ik me af of er meerdere mensen zijn met interesse hebben om iets te bestellen en/of ervaring hebben met deze leverancier.

Mvg, Werin van Roij

Ik wil persoonlijk NIETS meer met deze mensen te maken hebben. Wat een onbeschofte / onprofessionele mensen zijn dat zeg. 

Customer service hebben ze nog nooit van gehoord, en fouten toegeven of met je meedenken zit er ook vrijwel niet in. 

Zo, dat is mn korte reactie. 

Het langere verhaal is dat ze kwalitatief ons slechtpassende, slecht afgewerkte, beschadigde koplamp 'eyebrows' hebben verkocht , welke volgens hen "Zonder verdere behandeling, direct te plaatsen op de auto. "

- Ze horen zijdeglans zwart te zijn: de onze waren op bepaalde plekken glans zwart, op andere plekken zijdeglans zwart
- Er zaten witten stipjes op van iets (het leek verf) wat er niet 1.2.3. af kwam

- De randen waren op sommige plekken bijna 4mm dik, op andere flinterdun

- De randen waren niet afgewerkt, scherp, ruw, en sloegen wit uit. 

- Een van de brows pastte niet eens op de lamp (krom) 

- De ander had een 'chip'  (blus eraf) , midden op de rand langs de lamp, dus vol in het zicht

Men beloofde me eerst direct een nieuwe set te sturen, Toen ik met een week nog niets hoorde, bleek ik ineens de oude eerst terug te moeten sturen (wat op zich logisch is, maar ik was anders overeen gekomen) 

De set die ik na veel 5en en 6en terug kreeg had vrijwel precies dezelfde problemen, maar de stipjes leken te zijn weggepoetst, en de randen (nog steeds scherp) waren met zwarte markeerstift donker gemaakt. bepaalde fabrikage fouten lijken ook in de mal te hebben gezeten. 

Het is dat er vrijwel geen andere leverancier is (behalve de koplamp wrappen) dat ik het uiteindelijk zo gelaten heb, met de mededeling dat als ik mijn klanten  (op mn werk) zo behandel, ik zonder werk was komen te zitten. (want het verhaal hierboven is een samenvatting van een 10 tal mails heen en weer, waarbij men keer op keer afspraken niet nakwam, veranderde of ontkende te hebben gemaakt. 
Ik heb zelf de brows maar bewerkt om ze uberhaupt geschikt te vinden om te plaatsen. 

Levertijd is minimaal 2 weken, en ook nog eens afhankelijk v.d. drukte, ze hebben niets op voorraad. 

Sorry.. voor mij echt geen Tripple R meer.