Michelvh

Project Red Edition

329 posts in this topic

Hallo,

Aangezien ik toch het een en ander wil aanpassen aan mijn auto maar even een topic aangemaakt voor info/tips en fotos... Nu twijfel ik heel erg tussen 20mm of 30mm verlagen aangezien ik heel erg de drempels zit waar ik woon :cheerlie: heeft iemand misschien foto's van hoe laag de auto komt te liggen of advies?

Pumaspeed cold air intake

Eibah pro 20mm

Velgrandbeschermers

Window covers

'S' logo op de grill

korte antenne

Sportuitlaat

Veerpootbrug

ST Diffuser

Raamband

Als jullie nog leuke ideeën hebben hoor ik het graag.

Je red edition is al verlaagd, dus met 30mm kom je volgens mij maar 10mm lager te zitten...

Hoeveel mm lager is ze al standaard?

Hey Michel,

Geloof dat jou Red Edition (net als mijn Sport) al 15mm lager ligt dan de standaard Fiesta!

Grt Rick

Maar de 30mm veren van Eibach nemen?

Ik zal even foto schieten van mijne. heb de -30 veren van Eibach op een 1.0 ecoboost.

Ik zal even foto schieten van mijne. heb de -30 veren van Eibach op een 1.0 ecoboost.

Top! Ben benieuwd!

Kan de foto niet anders invoegen vanuit dropbox dan als een linkje.

Foto verlaagde 1.0 ecoboost

Let niet op hoe vies hij is, dat is al verholpen 8)

Kan de foto niet anders invoegen vanuit dropbox dan als een linkje.

Foto verlaagde 1.0 ecoboost

Let niet op hoe vies hij is, dat is al verholpen 8)

ik krijg een foutmelding met een foto van 2 gasten die een gekke bek trekken..kan niet de bedoeling zijn denk ik {confused} haha

Nu beter? Je hebt nu nog wel de verkeerde link in het deel wat je ge quote hebt van mij.

Ja is beter...ben er denk wel uit mede dankzij jou foto (strakke auto trouwens..hou alleen niet van 5 deurs maar dat is persoonlijk)

Thx!

Iemand nog verdere tips? Ook qua styling?

Van de week eibach 20mm veren besteld en binnen gekregen (voor safe gekozen) binnenkort laten monteren! Volgende is de ST diffuser aan de achterkant en ben nog steeds op zoek naar een einddemper...iemand tips/ideeën?

Keep you posted! Foto's volgen

Het is even stil geweest...maar zoals vermeld is me Red Edition 20mm verlaagd en zitten er velgrandbeschermers om voor het praktische en de looks. Tevens heb ik raamspoilers gemonteerd en zit er ook tof uit! Wil deze nog wel een rode rand geven dus zit te twijfelen tussen vervev, wrappen of plasty dippen. Ook heb ik een 'S' badge besteld die op de grill komt en komt er binnenkort een raamband op met 2 Ford logo's aan beide kanten en in het midden motorsport te staan in het rood. Had ook in mijn enthousiasme 2 eibach springs stickers besteld in het rood maar vind deze te groot, voor degene die interesse heeft stuur maar een PB, zal nog wel een paar foto's maken. In de link zie je een paar foto's gemaakt met telefoon samen met Rene van het forum bij de Maasvlakte en het Oostvoornse meer. Goed te zien hoe de verlaagd is en de velgranden...

uhm ik zie geen foto's? kan aan mij liggen...

leuke updates btw.

11 minutes ago, Remkerededition said:

uhm ik zie geen foto's? kan aan mij liggen...

leuke updates btw.

Bedankt!

Krijg je geen scherm met een lijstje met bestanden? 

Onderstaand de foto's :grin::grin:

Iemand nog ideeën of tips?

jl41o4.jpg

242v79x.jpg

2nlsdg9.jpg

2vmvamp.jpg

Goede morgen Michel,

Wat een vette wagen zo zeg!!!

Dacht dat ik die velgrandbeschermers niks zou vinden maar ik moet zeggen dat ik het ontzettend gaaf vind staan.

Ik zelf twijfel heel erg over die spoilers bij je ramen, Mag ik vragen welke jij hebt en waar je die hebt aangeschaft.

Groet,

Rick

Goedemorgen @Rickwick

Bedankt! Die velgranden staan idd heel netjes! Je heb ze in het zwart, rood en zilver of grijs (weet niet zeker welke) van FRST.nl. Zijn wel aan de prijs maar is het zeker waard! Monteren is ook zo gebeurd, wel even je velgen rond schoonmaken en ontvetten en je legt de rand er zo overheen. Misschien zit er een dealer bij jou in de buurt mocht je interesse hebben, ze hebben tevens ook nog wat poets spulletjes en doen chiptunen.

De spoilers bij de ramen komen bij autostyle vandaan. Monteren is in 10 minuten gebeurd. Het blauwe stickertje wat er op zit ga ik er nog afhalen en wil de rand rood maken.

http://www.autostyle.nl/catalogus/zijwindschermen-ford-fiesta-3-deurs-2008.html

Ziet er erg goed uit, en heb nu ook weer een paar ideeën voor de mijne. 

20 minutes ago, Michelvh said:

@Patrick Vsser

Bedankt!

Wat voor ideeën heb je opgedaan als ik vragen mag{angel}

ik vind die velg randen erg leuk staan :P 

en zat nog te twijfelen aan de raamspoilers, maar als ik dit zo zie komen die er ook op.

Zeer mooie wagen, lekker kleurtje ook.

Mist nog een korte antenne in je to do lijstje, maakt het wat strakker.

Bedankt!!

Ben druk op zoek naar een antenne, zoek dezelfde als die jij heb alleen bij auto5 hebben ze volgens mij een andere nu. In Nederland was ik hem tegengekomen maar niet meer leverbaar helaas...komt zeker op korte termijn weer een update:-)

Bij auto5 is deze nu iets anders dan mijne klopt. Maar scheelt niet zo heel veel. In Belgie is deze gewoon leverbaar.

ik wilde bij auto5 langs rijden maar zag inderdaad op de site dat het nu meer tekst bevat --> niet mooi.

ik moet er ook een hebben met alleen SPARCO erop haha.

zal anders een langsrijden miss hebben ze de oude nog in stock liggen