Jump to content
Fiestaclub.nl
Eamane

Sleutel Inleren Fiesta 2006

Recommended Posts

Aangezien ik mijn afstandsbedieningsleutel kwijt ben loop ik al even met de reservesleutel rond.

Nou heb ik een nieuwe afstandsbediening en en vers geslepen sleutelbaard liggen. Máár blijkbaar zijn daar tegenwoordig speciale codes voor nodig waardoor het alleen met Ford computers kan gebeuren.

Had gehoopt dat het net zo makkelijk zou zijn als met onze focus een tijd terug, maar helaas.

Dus: Ik ben op zoek naar iemand die bij Ford werkt oid en die voor mij de sleutel in zou kunnen leren!

Uiteraard tegen vergoeding, maar wat je er bij Ford voor betaald vind ik wel érg veel ;)

Hier een topic over een gelijksoortige kwestie: sleutelinleren

Bij de nieuwste versie van FORScan is met een licentie PATS-programming mogelijk. (zie topic diagnose met notebook)

Zie de howto van FORScan: PATSmetFORScan

Geen idee hoe dit verder werkt maar wellicht meldt iemand zich met kennis hierover.

Voor zover mij duidelijk heb je minimaal twee nieuwe sleutels/transponders nodig

Hier kun je sleutels laten bijmaken maar moet je wel laten programmeren (of zelf met PATS?): autosleutels

Edited by allesklusser

De nieuwe sleutel heb ik. T probleem is dat t systeem codes van frd nodig heeft. En dus moet hij aan de computer van Ford... Inleren voor de deuren gaat allemaal we zelf, maar om m wrmee te laten starten gaat allemaal moeilijker

Ik lees nu mijn laatste bericht terug, met de telefoon getyped. Sorry voor de fouten ;).

Wou het weer even onder de aandacht; niemand hier die bij FORD werkt?

De originele sleutel is kwijt. Ik heb dus alleen de reservesleutel en dan de 'nieuwe'. het inleren van de afstandsbediening is het probleem niet, maar van wat ik begrijp moet het inleren ivm de PATS code met een computer van Ford.

Onderhand wil ik wel weer eens normaal de auto kunnen openen eigenlijk en mijn reservesleutel veilig opbergen voor reserve ;)

Even langs de dichtstbijzijnde ford dealer gaan. Die kunnen dat zo doen voor je.

Dat kan, maar dat is €75,- had gehoopt iemand te vinden die me voor minder kan helpen ;-)

Ik geef dit nog even een keer een schopje. Niemand in de buurt?

Ik weet dat het zo gepiept is, maar ivm de vele uitgaven aan de auto de laatste tijd én de aankoop van een huis (morgen de sleutel) probeer ik wat uit te sparen ;)

Mag op slot!

Waar verhuizen al niet goed voor is.... (sleutel gevonden :lol:)

Guest
This topic is now closed to further replies.