Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
RedFox

MK6 geluid verbeteren?

Recommended Posts

Dat noemen wij op ons werk ARKO:

Alle Ramen Kunnen Open.  :wink:

Hehe.. Airco eb ik niet .. ARKO ook niet.. want mijn raam aan de bestuurderskant wil niet meer open!!! Heel erg handig bij parkeergarages :(

moet je ff bij de halfords zo'n safety hamer kopen, that should do the trick (+8V)

fiesta-radio.jpg

Ziet er idd best netjes uit. alleen die extra ruimte is een beetje zonde...

meteen ruimte om een DVD player onder plaatsen :twisted:

meteen ruimte om een DVD player onder plaatsen  :twisted:

Je hebt ook een single din unit...dan is die extra ruimte afgedekt door een vlak wat ervoor zit. Had idd misschien mooier gestaan maar zo kreeg ik hem bij aflevering {knipoog}

Je hebt ook een single din unit...dan is die extra ruimte afgedekt door een vlak wat ervoor zit. Had idd misschien mooier gestaan maar zo kreeg ik hem bij aflevering {knipoog}

denk dat je van een leeg vlak ook niet happy wordt, maar daar zou het bedieningspaneel voor de cruise control prima passen :-D, zoek me momenteel helemaal rot waar die nog zou kunnen passen.

Lijkt me een heel handig vakje voor cd's, zonnebril, dropjes enzo. Valt me op dat vooral bij nieuwere auto's het hele dashboard mooi vlak is, zonder ruimte om dit soort dingen op te bergen.... Dat moet dan onder de armsteun ofzo, maar daar kan ik onder het rijden zo moeilijk bij, want daar ligt mijn arm al op :?

Wees blij dat je een armsteun hebt, in de mk6 hebbie die niet. En ik heb in dat andere vak van de 2-din-unit ook m'n zonnebril liggen en wat parkeergeld soms. maar parkeergeld wil ik ook nog wel eens in dat kleine klepkastje stoppen bij je linkerknie.

Wees blij dat je een armsteun hebt, in de mk6 hebbie die niet. En ik heb in dat andere vak van de 2-din-unit ook m'n zonnebril liggen en wat parkeergeld soms. maar parkeergeld wil ik ook nog wel eens in dat kleine klepkastje stoppen bij je linkerknie.

bij Wolf-concept kan je tegenwoordig een armsteun kopen voor de mk6 fiesta. maar zo oud voel ik me nog niet :lol:

bij Wolf-concept kan je tegenwoordig een armsteun kopen voor de mk6 fiesta. maar zo oud voel ik me nog niet :lol:

Ja? Had ik nog niet gezien. Ff kijken en als het er goed uit ziet ff bestellen. En dan zeggen dat ik het voor de 26e moet hebben haha.

Ik heb dus GEEN armsteun, maar een heel handig vakje voor mijn versnellingspook. Hier past (Naast de gebruikelijke pennen, kauwgom en zonnebril), precies een Ponds-pak van Venco in. In een nieuwe Mondeo zit er een vakje te klein voor je mobieltje onder de radio, net als in veel andere nieuwe modellen. Vind ik raarrrrrrr.... Want het ziet er wel heel mooi uit, maar is niet handig. Ooit gezien hoeveel ruimte je in de oude Panda had?? Zag er niet uit, maar je kan er alles in/op kwijt :P

heb gisteren met een ford mondeo mogen rijden terwijl ze mijn auto verlaagde. had zo'n armsteuntje :) Nu mag je zeggen wat je wilt :) maar is best wel lekker relax 8)

heb gisteren met een ford mondeo mogen rijden terwijl ze mijn auto verlaagde. had zo'n armsteuntje :) Nu mag je zeggen wat je wilt :) maar is best wel lekker relax  8)

ouwe man! :wink:

heb gisteren met een ford mondeo mogen rijden terwijl ze mijn auto verlaagde. had zo'n armsteuntje :) Nu mag je zeggen wat je wilt :) maar is best wel lekker relax  8)

Je bedoelt deze???

Modeo_met_armsteun.jpg

Rijdt inderdaad heel relaxt, maar je kan nergens wat kwijt....

owww, had ook een armsteuntje in de us auto. misschien toch maar aanschaffen voor de fiesta... :oops: niet dat ik het mis ofzo

Sign in to follow this