Jump to content
Fiestaclub.nl
Bnz

Topics Of Reply's

Recommended Posts

Wat zijn de reply's op topics snel verdwenen.

zolas vandaag een reply hup,niet meer te lezen.

kunnen reply's zoals vandaag niet wat langer tezien zijn ??

Hoi Willem,

Bedoel je in feite dat bij het dagelijks opvragen de reply/topic alweer verdwenen is van de dag daarvoor?

Op de website zie je dan dit:fclub.jpeg

Je moet dan eigenlijk voor de hele week kiezen bij "zoek actieve onderwerpen voor" rechts onderin. Dit laatste kun je helaas niet vastzetten op standaard voor de hele week voor zover ik kan nagaan.

Wat mij betreft mag dit standaard op de "hele week" komen te staan.

Dit bedoel je dan ook?

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Reply verdwijnen namelijk niet. Het kan wel zijn dat je instellingen verkeerd staan. Als je in de balk boven het eerste bericht van Willem op "opties" klikt, dan kan het zijn dat de layout is ingesteld op "uitgelijnd". Als je dit veranderd in "standaard" heb je alle reply's gewoon onder elkaar zijn.

Het plaatje wat Dick weergeeft zijn de ongelezen topics sinds de laatste keer dat je bent ingelogd. Als je opnieuw inlogd is die lijst weer leeg, tot er ergens in een (nieuw)topic weer activiteit is.

Kan zijn dat ik je vraag niet helemaal begrijp, probeer dan even een printscreen te maken en hier te plaatsen.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Reply verdwijnen namelijk niet. Het kan wel zijn dat je instellingen verkeerd staan. Als je in de balk boven het eerste bericht van Willem op "opties" klikt, dan kan het zijn dat de layout is ingesteld op "uitgelijnd". Als je dit veranderd in "standaard" heb je alle reply's gewoon onder elkaar zijn.

Het plaatje wat Dick weergeeft zijn de ongelezen topics sinds de laatste keer dat je bent ingelogd. Als je opnieuw inlogd is die lijst weer leeg, tot er ergens in een (nieuw)topic weer activiteit is.

Kan zijn dat ik je vraag niet helemaal begrijp, probeer dan even een printscreen te maken en hier te plaatsen.

TS bedoelt dat je maar van 1 dag de topics kan zien.

Dit kun je wijzigen door onderin een sub-forum (projecten bijvoorbeeld) bij 'Van: Vandaag' of 'Van: 5 Dagen' te veranderen in 'Laat alles zien'

Ah op die manier. Volgens mij staan de meesten standaard op 30 dagen. Er staat niks op 1 dag volgens mij, tenzij je dit zelf hebt ingesteld.