Jump to content
Fiestaclub.nl
jefke

Jefke Stelt Zich Voor

Recommended Posts

Welkom weer terug op het Fordnest. "Det is geine ponge" zo te zien je nieuwe Fiesta. (ben een beetje aangestoken door het Wiertvirus)

Thx mensen, jaja wederom terug bij de roots he. Ze hebben het altijd gezegd over Subaru, eenmaal gereden wil je niets anders meer, maar eerlijk gezegt gaat dat bij mij niet op. Ik heb meer Ford gereden als andere merken en blijf erbij dat het betrouwbare, fijne en luxe wagens zijn. Dus gelukkig weer terug.

@allesklusser Haha, Wiert is aanstekelijk woa, auto komt ook van Coumans-Hompes af en gelukkig net niet voor mijn neus verkocht aangezien er voor mij net een proefrit gemaakt was.

Wagentje heft 77.xxx echte km'ers gemaakt en is van 2009, welliswaar  niet de meest luxe uitvoering maar genoeg aan te knutselen.

@Franciscus Det is waal leuk om te weite, haha woon zelf niet meer in Roermond, ben inmiddels verhuisd naar het zuiden van Limburg sinds 2015.

Ik heb tot nu toe al leuke gadges gezien voor de Fiesta, klein lijstje van wat ik er mee wil doen:

- Ambient verlichting in bouwen ( Dashbordkastje, in het middenconsole, voeten, bekerhouder, deuren, en hemel )
- Automatisch inklapbare spiegels ( mits dit mogelijk is natuurlijk )
- Voetverlichting, houdertjes heb ik erin zitten maar de fittingen niet.
- Andere velgjes
- Andere originele radio, zit nu de radio in met de 6 keuze knoppen, liefste een met DAB en Bluetooth.

En zo zullen er nog veel meer leuke updates zijn, auto is nog lekker jong en weinig op de teller dus de bedoeling dat hij toch wel een lange tijd blijft.