Jump to content
Fiestaclub.nl
jefke

Jefke Stelt Zich Voor

Recommended Posts

Hallo.

Ik dacht meld me even aan op het forum, altijd leuk zeker als je vragen hebt. Nou ik ben Jeffrey, woonachtend in het limburgse Roermond. Sinds zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een Ford Fiesta S Ultimate Edition in de kleur Geel. Ik moet zeggen dit is de eerste keer dat ik ford rij maar wat een lekkere wagen. Ziet er super uit en buiten dat best wel wat bekijks mee ondanks dat hij standaard is, maar goed vanuit de fabriek is die al erg mooi uitgebouwd. Ik hoop erg lang plezier van deze wagen te hebben aangezien ik in het verleden alleen maar problemen heb gehad met autos. Ik zal deze week wat leuke fotos maken en dan post ik ze even in dit topic.

Greetz Jeffrey

Welkom met je leuke intro.

Dit is toch zo'n uitvoering met zwart/gele (MK6 of MK6.5) blokken op het dak?

We zien de foto's wel verschijnen.

Welkom met je leuke intro.

Dit is toch zo'n uitvoering met zwart/gele (MK6 of MK6.5) blokken op het dak?

We zien de foto's wel verschijnen.

Dat klopt inderdaad ja, in het bezit van NR 69 van de 250. Alleen de vorige eigennaar heeft de geblokte sticker op het dak verwijderd. Dus dat stukje heb ik dan weer niet maar de rest is inderdaad hetzelfde.

Foto's probeer ik deze week erop te zetten, ik heb ze op de telefoon staan dus dat gaat goed komen.

welkom ;]

regio Roermond rijd er nog een gele rond, wel vaker gespot.

zal er op letten of ik nu een tegen kom zonder geblokt dak ;]

Dankje wel allemaal voor het leuke onthaal, sorry dat ik zo laat pas reageer maar erg druk gehad met het werk.

Wel leuk dat de wagen zo populair is, helaas heb ik van een aantal mensen in mijn buurt te horen gekregen waarom ik in vredesnaam zon lelijke kleur heb uit gekozen. Niet dat ik me wat aan trek van die mensen haha. Ik vind het een leuke wagen en rijdt bovendien ook nog eens lekker. Maar ik Roermond ben ik tot nu toe alleen maar een zwarte en blauwe S tegen gekomen, en toen ik de fiesta nog niet had een zilvere haha.

Bij deze de beloofde foto's

IMG-20150227-WA0010.jpg

IMG-20150227-WA0011.jpg

IMG-20150227-WA0012.jpg

mooie wagen :) vind het wel gek uit zien zonder het blokjes dak haha.

Misschien ken je het dak zwart wrappen ziet er ook wel gaaf uit dan :)

Zilvere zal ik geweest zijn haha.

Afgelopen week jou ook nog gespot voor de tunnel van de a73, je kwam van richting rockwool ;]

Geel is super, breekt de trend wat met de huidige saaie kleuren zoals zwart, grijs en wit.

Fordjes en vooral vlotte uitvoeringen moeten in een felle kleur zijn zoals: rood,blauw,geel, groen etc

Geel is super, breekt de trend wat met de huidige saaie kleuren zoals zwart, grijs en wit.

Fordjes en vooral vlotte uitvoeringen moeten in een felle kleur zijn zoals: rood,blauw,geel, groen etc

Ben het eens met wat je zegt over kleuren.

Het is altijd zo saai op straat. Daarom ben ik blij met die meetings!! All those colours!!

Welkom bij de fc uiteraard mede Roermondenaar !

Mooie wagen en kleur.

Volgens mij ook al een x gespot maar weet niet meer zeker :D

Thnx jongens, haha dat zou best kunnen Tom, aangezien ik op het industriegebied werk waar het distributiecentrum van de Aldi ligt, dus daar rij ik elke dag haha. Wel leuk om zo gespot te worden, volgende keer even seinen of toeteren aangezien ik niet iedereen zie.

Wat betreft de kleur haha ben ik het helemaal mee eens aangezien het inderdaad opvallend moet zijn, leuke is dat ik wel wat bekijks heb met de opvallende kleur. Probeer deze zeker zo te houden morgen krijgt hij weer een goede poestbeurt. Dan is die weer tip top.

Razer said:

Helemaal met je eens... Jaren geleden werd er geklaagd over alle SUV en dat het groener moest voor de natuur.....dat heb ik mij erg aangetrokken... :mrgreen:

Zo, na een lange tijd afwezig te zijn geweest en in de tussentijd wel wat gewisseld in auto ben ik weer terug bij de Ford groep. Tussentijd veel gebeurd, verhuist naar het zuiden van Limburg, getrouwd en nog een paar keer gewisseld van auto, namelijk nog een Focus station gehad, een Focus ST, vreemd gegaan naar Mitsubishi met een Colt czt turbo met aan het einde 240pk, weg gedaan en ingeruild op een Subaru Impreza WRX station uit 2004. Na 2 jaar plezier gehad te hebben met de wrx miste ik toch de luxe en lekkere rijstijl van een Ford. Aangezien de buurman ook Ford gek is en ik het allemaal wel mis ben ik vanaf komende dinsdag ook weer in het bezit van een Ford Fiesta MK7 uit 2009 met een 82pk sterke 1.25 erin, geïmporteerd uit Duitsland en 73.xxx op de teller in de kleur Candy red, schijnbaar erg zeldzaam voor een Fiesta van dit bouwjaar. Betreft wel een redelijk standaard model. Desalniettemin rijdt hij erg lekker, toch vlot voor het kleine motortje.

Natuurlijk is een topic niet compleet zonder een foto, ik zal als de auto voor mijn deur staat betere fotos maken.

Fiesta1.jpg