Jump to content
Fiestaclub.nl
Bunsing

Stoelverwarming

Recommended Posts

hallo,ik heb een vraag:weet iemand wat het kost en waar ik het beste(goedkoopste)stoelverwarming kan laten monteren in mijn fiesta MK7.5(2013) ecoboost.

bij de dealer kost het 225 euro per stoel en dat vind ik redelijk prijzig nl.

alvast bedankt voor de info

hallo,ik heb een vraag:weet iemand wat het kost en waar ik het beste(goedkoopste)stoelverwarming kan laten monteren in mijn fiesta MK7.5(2013) ecoboost.

bij de dealer kost het 225 euro per stoel en dat vind ik redelijk prijzig nl.

alvast bedankt voor de info

Ga er maar vanuit dat dat al goedkoop is, zijn wel goedkopere kits maar die moet je dan zelf inbouwen en aansluiten. Als die 225€ het all-in bedrag is zou ik het gewoon doen.

ik deel de mening van francis

ook heb je dan garantie en een plek om te zeuren als dr iets nie helemaal naar je zin is

Als die €225,- voor de complete set is met de originele OEM onderdelen dan zou ik naar de dealer rennen en gelijk ja zeggen. Dat is een goede prijs. Ik heb in mijn oude MK7 ook stoelverwarming ingebouwd, dat kwam uit op €210 per stoel.

Nu ben ik wel benieuwd hoe ze met originele onderdelen 1 stoel kunnen aansluiten, want de OEM bedieningsknoppen kunnen alleen per set ingebouwd worden.

Als ik even snel in ECAT kijk lijkt het me dat het niet mogelijk is om voor €225 de originele set in te bouwen, dus ik vermoed dat het een after-market set is. Dan zou ik nog eens twee keer achter me oren krabbelen om daar €225 voor uit te geven.

Een losse mat kopen die je op de stoel legt werkt via de sig.aansteker, kost slechts een tiende van de OEM prijs en werkt ook......

Iets laten werken via de sigarenaansteker is bij voorbaad al kansloos in mijn optiek

Iets laten werken via de sigarenaansteker is bij voorbaad al kansloos in mijn optiek

Tenzij je het natuurlijk netjes wegwerkt met een mooi schakelaartje

Eens!

Kortom, even goed na vragen wat je krijgt voor dat bedrag..

ga ik doen.bedankt voor de info allemaal en ik laat wel weten hoe het afloopt :)

Helemaal mee eens.

Eenige wat daarbij hoort is navigatie telefoon laders enz.

Je auto pimpen met alleen oem onderdelen ook in mijn optiek ;-)

Je auto pimpen met alleen oem onderdelen ook in mijn optiek ;-)

mijn inziens, wie weet waar ik kan twee fiesta 2014 rubberen matten voor bestellen, of iig een bestelnummer?

Soieso de dealer, nr zal ik even opzoeken

Als het goed is: 1706788 en 1706789

heb het er uiteindelijk nooit in laten zetten omdat het aftermarket bleek te zijn,en afgelopen jaar mn Fiesta ingerolen voor een Focus waar het al in zat