Jump to content
Fiestaclub.nl
Harold1

Zomermeeting 12 Juli 2014

Recommended Posts

Mijn internet is sloomboot thuis, pfff. 2 videos staan inmiddels online hier, de rest verschijnt daar ook, samen met iets van 20 Madurodam filmpjes waar Natasja, haar zoontje Thimo en ik vrijdag zijn geweest...

Anykoe, de foto's van de meeting staan dus hier. En kijk gerust rond op mijn facebook, ik heb vandaag 600 foto's gemaakt op Ford Fest en die ga ik morgen (vandaag) uitzoeken.

Alles is open wat ik post, je moet alleen ingelogd zijn om te kijken geloof ik, weet ik verder niet :-?

Edit: Ford Fest ford foto's staan inmiddels ook online.

Timing is alles:

10483855_679894938732929_233552025349853

Groetjes,

Dennis

Ziet er goed uit heren..

Jammer van die paar jongens die het minder leuk voor jullie gemaakt hebben.

Ik ben echter wel blij om te horen dat jullie hier zo over denken!

Ik ben ook meer van de gezelligheid en slap lullen met iedereen en wat leuke plaatjes schieten.

Wat ik hoor over die andere autos vind ik net zo goed onzin.

Ben blij om te merken dat we een nette club zijn!

Hebben er nog meer mensen foto`s gemaakt van de meeting?

Nog even over het gedrag van enkele personen, is er iemand die er iets van gezegd heeft? Ook al is het op de openbare weg, daar gelden toch ook de normale fatsoensnormen? Daar mag toch iets van gezegd worden? Als er iets van gezegd was had men zich misschien keurig gedragen.

Ook moeten we niet alle VW- en Civic rijders over een kam scheren. Er waren er ook namelijk die zich wel gedroegen.

Van wie is trouwens de Candy blue Fiesta ? Een hele mooie uitvoering zo met die witte velgen.

Maar is het niet zo dat de civicrijders "vrienden" zijn van sommige Fiestarijders? Lijkt mij stug dat ze toevallig langsreden en zagen dat er een meeting was.

Vuren is net zoals bijvoorbeeld De Meern wel een terrein dat heel vaak voor meetings gebruikt wordt, wij zijn natuurlijk niet de enige club die daar wel eens staan. Zou zo het best kunnen dat die daar ook gewoon toevallig stonden.

Verder is het inderdaad niet helemaal netjes om VW/Honda e.d. over een kam te scheren, maar ervaringen uit het verleden leren wel dat als er gedonder is het meestal uit die hoek komt. Gelukkig was het vanuit onze hoek beschaafd en rustig, en ik had ook niet anders verwacht. Was dit niet zo geweest dan had ik betreffende leden daar ook zeker op aangesproken. Ik ga niet achter iedereen aan lopen om politieagent te spelen. Over het algemeen werkt dat bij dat soort volk alleen maar averechts en je kunt er verder toch niets mee.

Maar gelukkig denkt iedereen er hier in ieder geval hetzelfde over.

[quoblauwe=Harold1' date='14 Jul 2014, 20:32' post='276929]

Hebben er nog meer mensen foto`s gemaakt van de meeting?

Nog even over het gedrag van enkele personen, is er iemand die er iets van gezegd heeft? Ook al is het op de openbare weg, daar gelden toch ook de normale fatsoensnormen? Daar mag toch iets van gezegd worden? Als er iets van gezegd was had men zich misschien keurig gedragen.

Ook moeten we niet alle VW- en Civic rijders over een kam scheren. Er waren er ook namelijk die zich wel gedroegen.

Van wie is trouwens de Candy blue Fiesta ? Een hele mooie uitvoering zo met die witte velgen.

Hij is niet heel erg actief op het forum

Klopt, zijn broer Leroy (gele mk7.5) wel..

But can you blame him with such a ride?

Thanks Harold. Die is van mij.

De link naar mijn projectpagina was al geplaatst zag ik.

Mooie foto's van de meeting staan er op overigens.

@BlueFiez, ik wist tijdens de meeting niet wie er bij die auto hoorde anders had ik even mijn complimenten gemaakt. Die witte velgen staan hem heel erg goed. Mooie Fiesta zo.

hierbij mijn foto's

20140712_160042_zps89b95543.jpg

Waar blijven de pijpjes, broertjes? :lol:

Nog niet eerder opgevallen, maar hier zal jij ze toch ook wel missen?

Waar blijven de pijpjes, broertjes? :lol:

Nog niet eerder opgevallen, maar hier zal jij ze toch ook wel missen?

Zijn onderweg :)

Zijn onderweg :)

:mygod: :mygod: :mygod: :mygod: :mygod: :mygod: :mygod: :mygod: :mygod:

hierbij mijn foto's

20140712_131248_zpsadbb69bd.jpg

Adrian, de nieuwe velgjes staan prachtig met dat oranje!

Ziet er geslaagd uit! Volgende keer probeer ik er ook weer bij te zijn. Zitten hele mooie Feestjes bij!