Jump to content
Fiestaclub.nl
Harold1

Zomermeeting 12 Juli 2014

Recommended Posts

Aan het begin van de meeting heb ik snel wat foto`s gemaakt met de iPhone.

Uw8kAwm.jpg

jI7dwBv.jpg

a48Yxxx.jpg

nPEx6lx.jpg

XSPtlE8.jpg

KGgIxl1.jpg

211jzvO.jpg

Izpayeg.jpg

leuke foto's! Wanneer ik even niet lui ben zal ik ook wat plaatsen :P

Het is trouwens 12 juli :P

Ben ook weer thuis, was gezellig. Hoop bekende en ook weer een aantal nieuwe gezichten. Prima weertje en een leuke opkomst.

Leuke opkomst, van fiesta's !!!!

Maar dat met die civic met zijn knallen zo,90's.

En ja,andere zouden het voor je ..............

Absoluut mee eens, helaas was het gehalte mensen die zich niet kunnen gedragen redelijk hoog. Maargoed, het is openbare weg dus je doet er verder niks aan, je kunt ze niet verbieden te komen. Het was wel de reden waarom ik de vlaggen die ik wel bij me had niet heb opgezet. Liever niet dat wij daar als club mee geassocieerd worden.

Tsja het viel mij ook weer op dat het volk van de FC toch anders is dan van de andere clubjes.

Was weer gezellig alhoewel het erg kort was. Hopelijk kan de kleine man zich volgende keer beter vermaken.

leuke foto's! Wanneer ik even niet lui ben zal ik ook wat plaatsen :P

Het is trouwens 12 juli :P

Bedankt, ik heb de datum aangepast.

Ben ook weer thuis, was gezellig. Hoop bekende en ook weer een aantal nieuwe gezichten. Prima weertje en een leuke opkomst.

En je voorraad stickers is weer geslonken! :-D

Absoluut mee eens, helaas was het gehalte mensen die zich niet kunnen gedragen redelijk hoog. Maargoed, het is openbare weg dus je doet er verder niks aan, je kunt ze niet verbieden te komen. Het was wel de reden waarom ik de vlaggen die ik wel bij me had niet heb opgezet. Liever niet dat wij daar als club mee geassocieerd worden.

Ja die vlag kon ik al niet vinden. Alle leden van de Fiestaclub gedroegen zich naar behoren, daar kan het niet aan gelegen hebben. Blijft lastig allemaal.

Maar Willem, daar had jij wel wat van kunnen zeggen, jij straalt gezag uit :-D

Zijn over het algemeen wel de vag en Japanners die de er voor zorgen dat de Nederlandse auto clubs een slechte naam hebben. Erg jammer dat hun er altijd zijn of bij ons komen staan.

Vond t ook wel een leuke meeting.. Kon me niet zo storen aan die gallers.. Hoort er nou eenmaal bij!

Ik had verwacht dat er meer fiesta's MK 3 en MK4 zouden zijn. Moet wel zeggen dat de jeugdige fiesta rijders in hele knappe auto's rondrijden en dat mijn ST niet per definitie de mooiste was

Mk3 en 4 zijn uitstervend.

Ik durfde het niet aan met de tik in de motor.

Volgende x beter

Wij vonden het ook weer heel leuk. Inderdaad dat knallen op het eind ging nergens over. Wij gingen nog iets drinken toen die herrie begon, toen we terug kwamen stond alleen mijn ST er nog en 3 auto's van hun.

Ik heb weer foto's gemaakt en op facebook gezet, zit op tablet dus helaas geen direkte link: Bezoek mijn facebook.

De filmpjes, of alleen de laatste meest complete, komen als ik weer in de buurt van mijn pc ben.

Groetjes.

Leuk wat mensen gezien te hebben

hebben, volgende keer hopelijk zonder zo'n shitvic.

ik was ook nog even geweest. helaas niet met de fiesta die was ergens anders benodigd. maar het was mooi weer en ik dacht laat ik eens gaan kijken. heb nu wat gezichten gezien. en een aantal hele mooie fiestas

Het was weer een gezellig dagje, het begon lekker rustig maar later wel wat drukker. Beetje jammer dat de rust verstoord werd door de knallende crx en vr6 met halve uitlaat. Grappig om te zien dat de Ford rijders het gewoon rustig aan doen.

Maar is het niet zo dat de civicrijders "vrienden" zijn van sommige Fiestarijders? Lijkt mij stug dat ze toevallig langsreden en zagen dat er een meeting was.

Ik weet ook niet wie er allemaal zijn uitgenodigd. Ik heb na goedkeuring van Gerjan een bericht geplaatst op het Focusforum. Via het Focusforum was er 1 persoon op de meeting afgekomen.

Als het aan mij ligt alleen Ford. Simpelweg omdat ik uit ervaring uit het verleden weet dat de vag en de Japanners zich niet kunnen gedragen. En dat bleek zaterdag ook wel weer. Allemaal uitlaten met meer dan genoeg lawaai. Geluidsoverlast gevaarlijk rij gedrag over het terrein al slippend gasgevend en hard rijden.

De liefhebbers van Ford zijn over het algemeen nette beschaafde mensen die zonder veel lawaai en rommel op een meeting staan.

Zo als gisteren duidelijk te zien de vag en Japanners komen er bij en het is gelijk misseboel.

Als het aan mij ligt alleen Ford. Simpelweg omdat ik uit ervaring uit het verleden weet dat de vag en de Japanners zich niet kunnen gedragen. En dat bleek zaterdag ook wel weer. Allemaal uitlaten met meer dan genoeg lawaai. Geluidsoverlast gevaarlijk rij gedrag over het terrein al slippend gasgevend en hard rijden.

De liefhebbers van Ford zijn over het algemeen nette beschaafde mensen die zonder veel lawaai en rommel op een meeting staan.

Zo als gisteren duidelijk te zien de vag en Japanners komen er bij en het is gelijk misseboel.

Helemaal mee eens. Ik irriteerde me echt enorm!

Ik had verwacht dat er meer fiesta's MK 3 en MK4 zouden zijn.

Heeft er volgens mij ook mee te maken dat de eigenaren van de MK4 en MK5 jonger zijn, en vaak op zaterdag moeten werken. Laatste keren op zondag waren ze redelijk vertegenwoordigd.