Barbapapa

Renaldo's Panther Black Fiesta

46 posts in this topic

Afgelopen week mijn elektrisch inklapbare buitenspiegels ontvangen. Had eerst gekeken of alle kabels er al lagen zodat het aansluiten niet zoveel werk meer was. Afgelopen vrijdag spiegels vervangen en gelijk voorzien van ledjes. Vandaag een belletje gekregen van gijsbert of ik tijd had om langs te komen. Vanmiddag mijn computer aangepast zodat de spiegels ook werken. Dankjewel gijsbert.

Geen probleem, toch leuk te zien dat dat ook allemaal werkt :)

Vandaag bij de dealer geweest. Deurrubber aan de bestuurderskant laten vervangen. Afgelopen week toen ik de deur open maakte trok ik het hele rubber kapot. Tijdens het ophalen van de auto kwam de verlichte versnellingspook ergens het gesprek binnen geslopen. Effe gevraagd wat die zoe moeten kosten en deze hebben ze nu ook besteld. Volgnde week komt die ergens binnen en gaan ze hem erop zetten.

Er vandaag achter gekomen dat ik ook schade aan de auto heb. Ze zijn bij ons in de straat druk bezig en 2 weken geleden moest ik over wat rijplaten heenrijden. Ik hoorde toen al een klap maar niks gezien. Vanmiddag de auto afgespoten en zag de beschadiging zitten. Aan de bestuurderszijde bij mijn achterwiel heb ik 2 krassen en is het plaatwerk ingedeukt. Ben wel bang voor een toekomstige roestplek. Zal er morgen eens proberen een foto van te maken. Benieuwd wat dit geinte zal kosten.

Gisterenmiddag de versnellingspook laten vervangen voor de pook met licht.

zie hier het resultaat. zal ook nog wel een foto maken in het donker.

2rrmqdg.jpg

8znqc7.jpg

Goede keus! In het donker is 'ie prachtig.

ziet er mooi uit.

iemand ermee bekend of zoiets ook op de mk6.5 kan?

ziet er mooi uit.

iemand ermee bekend of zoiets ook op de mk6.5 kan?

ik weet niet of je deze pook zo op die van jou kan draaien. anders moet het niet zo'n probleem zijn. je kan de stroom wel bij je zekeringkast wegtrekken.

ik weet niet of je deze pook zo op die van jou kan

thats what she said. {dance}

Ik vind deze pook erg gaaf, heb zelf alleen een Automaat :P

Wil hem wel eens in het echt zien.

En we hebben sinds gisteren weer een kleine update erop zitten.

6h23c1.jpg

en we gaan van een topic een hele berg stof afhalen. gisteren het besluit genomen om mijn fijne fiesta de deur uit te doen. heb er nog steeds heel veel plezier van maar we willen toch een keer wat anders. eind van de maand kan ik mijn nieuwe auto ophalen en om toch niet helemaal wat anders te kopen besloten om een fiesta 2017 te kopen met het first edition pakket in deep impact blue. zodra deze binnen is zal ik een paar foto's maken en hier hopelijk weer wat actiever worden.

zojuist bij de garage langsgeweest. de nieuwe auto is binnen. ik moet nog wel even wachten maar hieronder alvast een eerste plaatje.

2r77w35.jpg

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :) Blijft toch even wennen het nieuwe model

NIce,zeker ff wennen,maar veel veilige km !!

Mooie wagen, lekker blauw!

Wennen is het zeker dat nieuwe model! Veel plezier ermee!

Mooie kleur en in combinatie met het first edition pakket veel luxe.:duim:

En we zijn nu een paar weken verder en de eerste 1000KM erop zitten. 

ten opzichte van de oude fiesta MK7 heeft deze toch wel heel wat meer rijcomfort en is die ook een stukje pittiger dan de vorige fiesta ondanks dat die wat meer weegt:

1.4 96PK 950KG

1.0 100PK 1050KG

Aanstaande vrijdag gaan we de ramen laten blinderen. het is nu nog wachten op de accessoires lijst van Ford zodat ik de matten die er nu in liggen kan vervangen voor rubberen matten. ook hoop ik de auto snel te kunnen chiptunen naar 140PK. mochten jullie ook nog leuke suggesties weten dan houd ik mijn aanbevolen.

20376007_10155061584253439_8283998781193

5 hours ago, Barbapapa said:

... het is nu nog wachten op de accessoires lijst van Ford zodat ik de matten die er nu in liggen kan vervangen voor rubberen matten....

Misschien kan deze site je al op weg helpen: http://www.ford-accessoires.nl/

On 2017-8-15 at 17:48, Thieske said:

Misschien kan deze site je al op weg helpen: http://www.ford-accessoires.nl/

daar had ik ook al gekeken maar staat helaas nog niks bijzonders op. in ieder geval bedankt voor het meedenken.