Jump to content
Fiestaclub.nl
Godtoh

Pb Flood Control

Recommended Posts

Heb er al eens eerder een opmerking over gemaakt. Maar kan de flood control bij het versturen van berichten aangepast worden?

Het is namelijk SCHIJT irritant dat je steeds moet wachten om te kunnen antwoorden, met het organiseren van meetings helpt de flood control absoluut niet mee, het werkt echt tegen.

Kan dit niet gewoon op 1min of 30sec gezet worden?

Heb er al eens eerder een opmerking over gemaakt. Maar kan de flood control bij het versturen van berichten aangepast worden?

Het is namelijk SCHIJT irritant dat je steeds moet wachten om te kunnen antwoorden, met het organiseren van meetings helpt de flood control absoluut niet mee, het werkt echt tegen.

Kan dit niet gewoon op 1min of 30sec gezet worden?

Als je niet wilt wachten , gewoon even je geschiedenis van Safari of explorer / Chrome wissen.

Moet je wel weer opnieuw inloggen , maar kun je wel gelijk een bericht versturen

Als je geen 30 sec kan wachten met het plaatsen van een bericht, kun je volgens mij beter gaan whatsuppen.

Maar ik dacht al, waarom organiseerd Godtoh zo weinig meetings. Maar dat ligt dus aan onze Floodcontrol.

Dit is gedaan om spambots te mijden en tot op heden best werkzaam gebleken, en wat het met het organiseren van meets tegen werkt ??? en ik heb er pas een paar gerganiseerd.

Ik heb zelf een aantal keer een berichtje proberen te plaatsen in de shoutbox maar er is er nog geen 1 van in terecht gekomen.

Ik ben nog niet zo lang lid dat kan een meespelende factor zijn maar even goed vind ik het vreemd.

Kan ik ook niet met internet explorer, wel met chrome

Geld ook voor fordworld...