Jump to content
Fiestaclub.nl
Godtoh

Unlimited Tuning 22-02-14

Recommended Posts

Ik zie dat er weer wat mensen geïnteresseerd zijn. Ik hoop dat het weer een keertje word georganiseerd, misschien keertje dagje in de zomer en niet in deze koude tijd :P.

Ik zie dat er weer wat mensen geïnteresseerd zijn. Ik hoop dat het weer een keertje word georganiseerd, misschien keertje dagje in de zomer en niet in deze koude tijd :P.

ik heb er ook wel zin in een dagje unlimited tuning dan kan ik hem gelijk laten chippen , ik heb een fiesta metal dus het zal mij benieuwen wat er nog aan pk en nm bij komt.

mvg danny1972

ik heb er ook wel zin in een dagje unlimited tuning dan kan ik hem gelijk laten chippen , ik heb een fiesta metal dus het zal mij benieuwen wat er nog aan pk en nm bij komt.

mvg danny1972

Chippen doe ik niet, misschien alleen op de rollenbank kijken wat de pk is.

misschien keertje dagje in de zomer en niet in deze koude tijd :P.

+1!

1 voordeel met dat koude weer...... Je pk's zullen iets hoger uitvallen dan wanneer het 18 gr is :D

ik had precies hetzelfde. een jaar terug had ik dus 190pk. nu een aantal dingetjes veranderd ter verbetering en precies dezelfde pk's gekregen. 1 groot verschil. bij de eerste meting was het een graad of 4 en bij de 2e meting met een paar verbeteringen een graag of 18 haha

Zijn er nog nieuwe plannen voor een Tuning dag bij Unlimited in 2015?

Wil misschien ook wel meedoen ....

(1.6 zal richting 127 pk gaan ??)

Hoop iets te horen als het zover is.

Groeten S.

is er ervaring met een 1.4 96pk mk7 ? is daar nog wat extra's uit te halen of is het eigenlijk de moeite niet ?

Geachte leden van de fiestaclub,

Leuk om te horen dat er weer animo is voor een Tuningdag hier bij UT Amersfoort.

Graag zou ik iemand van het bestuur willen vragen om even contact met ons te leggen om de opties door te nemen.

Dit kan via 033-7549111 of via info@unlimitedtuning.nl.

Ik verneem graag een reactie en we zullen een ieder spoedig op de hoogte brengen van de ontwikkelingen.

Mvg,

Unlimited Tuning

Nice!

Hopelijk word er een Tuningdag voor de fiesta club georganiseerd.

Je kunt bv ook zelf iets opzetten.

Plan een datum, contact unlimited tuning voor bv een actie aanbieding bij minimaal zoveel personen etc.

Contact een moderater voor een topic en klaar ben je, of contact gerjan.

Er zijn helaas niet veel personen die zoiets organiseren, maar misschien voelt iemand zich geroepen of lijkt het leuk.

Veel werk is het niet, alleen even tijd zoeken :-)

Succes

Ik wil best volgende week even langsrijden. Is toch om de hoek voor mij. Is alleen de vraag waar UT het bestuur over wilt spreken.

Je kunt bv ook zelf iets opzetten.

Plan een datum, contact unlimited tuning voor bv een actie aanbieding bij minimaal zoveel personen etc.

Contact een moderater voor een topic en klaar ben je, of contact gerjan.

Er zijn helaas niet veel personen die zoiets organiseren, maar misschien voelt iemand zich geroepen of lijkt het leuk.

Veel werk is het niet, alleen even tijd zoeken :-)

Succes

Mwa, heb het een paar keer gedaan en als je alles helemaal goed regelt dan kost het knap meer tijd dan de meeste denken.

Guest
This topic is now closed to further replies.