Jump to content
Fiestaclub.nl
LeroyE

Black & Yellow Mk 7.5

Recommended Posts

Laten we het gezellig houden mensen. Iedereen heeft zijn eigen stijl en ieder ander heeft zijn mening daarover, dus respecteer elkaar daarin. Als je alleen maar reageerd om iemand af te zeiken, reageer dan gewoon lekker niet.

Leroy ,

Goed bezig hoor ....... :-D

Blijft altijd lastig om de goede balans te houden , wel wat en niet " te veel " is.

Alle verbeteringen sluiten perfect aan bij de auto en een aantal punten zijn gewoon jouw persoonlijke stijl , wat het helemaal jouw auto maakt !

Edited by Pim Mustang

Heren,

Hierbij het vriendelijke verzoek om het gezellig te houden. Afzeiken is enkel voorbehouden aan de crew, welke dit uitvoeren door de grote "laten we er eens 1 bannen" knop. Gezien wij al niet eens meer weten waar deze zit in ons dashboard, is deze dus ook al tijden niet meer gebruikt.

(Rijdt intussen naar de MC D, niet voor een Sjonnie meeting. Maar voor een burger.)

@marc37: Persoonlijk zou ik ook niet voor de stijl gaan die LeroyE nastreeft.

MAAR ik vind de Fiesta van LeroyE van een compleet ander kaliber. De lijnen van de Fiesta laat hij keurig intact, de aandacht die hij bestaat aan deze aanpassingen kan ik erg waarderen en van autostyle aanpassingen (op de spoiler extension na :P ) kan je hier echt niet spreken. Ik vind het doortrekken van de gele accenten onder de motorkap zeer netjes en ik zou, wat nepgangster ook zegt, deze accenten mooi doortrekken in het interieur.

Ik zeg, keep up the good work! :grin:

En laat die aanpassingen maar komen!

Helemaal mee eens, is echt een toppertje. Keep on the good work!!!!

Edited by Pim Mustang

al ben ik het met de wijze van uiten van Marc37 niet helemaal eens, heb ik wel beeld bij wat hij bedoeld. De scheidslijn tussen een stijl doorvoeren en "over the top" gaan is dun en de grens ligt voor iedereen ergens anders.

Tot op heden vind ik het zelf allemaal stijlvol. Een 'mosterd geel' sticksel binnen in lijkt mij nog erg mooi, maar te veel geel.. zal te veel van het goede worden. Dat is mijn mening, maar het is niet mijn auto. . dus als Leroy het wel mooi vindt.. moet hij het zeker niet laten.

Wauw...wat een reacties allemaal.

Ten eerste bedankt voor de reacties!

Ben zelf (nog) niet van plan om het geel bijvoorbeeld door te voeren in het interieur. Kan overigens wel mooi zijn.

Nepgangster...Je reageert altijd enthousiast op iedereens posts...chapeau daarvoor.

Marc Het mag soms wat genuanceerder.

Let's keep things black & yellow!

Edited by Pim Mustang

Ik ben weer bezig met updaten van de Fiesta!

20150106_141400_zps77017ce1.jpg

20150106_141409_zps97567705.jpg

111_zps5b9465eb.jpg

222_zpsa9975ff6.jpg

Hoop binnenkort nog wat leuks binnen te krijgen ;)

Niet teveel zwart leroy.

Denk dat hij zo perfect is qwa kleurstelling.

Helemaal top

Thnx guys!

Ik ga ook niks zwarts meer toevoegen. This is it :P

Ik heb al mijn wraps gedaan bij wrapmyride in Brabant (Drunen).

Thanks, ga eens een offerte opvragen voor dak en motorkap...

No problem.

Zeg maar dat je via mij en mijn broertje komt...geel en blauwe fiesta (kent ons ook wel bij naam). Misschien dat je nog korting krijgt ofzo :P

Mooi of niet mooi. Ik vind het altijd leuk als mensen enthousiast zijn over hun hobby en daar zoveel tijd en geld in steken.

Ik vind het geheel erg mooi overigens!

Leroy! Leuke combo op foto 3! ;)

Je maakt ons wel benieuwd met weer dat kleine zinnetje he..

Hoop binnenkort nog wat leuks binnen te krijgen ;)

Maar je beroept je zeker op het zwijgrecht? :')

Zoals de rest al aangeeft, niet te veel zwart gaan doen nu, want dan wordt het een zwarte fiesta met een beetje geel. En jouw kleur heeft wat speciaals dus die zou ik niet te veel verbergen ;)

De lijn van het dak wel erg mooi aangehouden, door niet de hele motorkap te doen!

Chapeau van de mannen van wrapmyride, al was het waarschijnlijk jouw idee geweest, ze hebben weer net werk geleverd zo te zien!

Je broertje volgt?

Leroy! Leuke combo op foto 3! ;)

Je maakt ons wel benieuwd met weer dat kleine zinnetje he..

Maar je beroept je zeker op het zwijgrecht? :')

Zoals de rest al aangeeft, niet te veel zwart gaan doen nu, want dan wordt het een zwarte fiesta met een beetje geel. En jouw kleur heeft wat speciaals dus die zou ik niet te veel verbergen ;)

De lijn van het dak wel erg mooi aangehouden, door niet de hele motorkap te doen!

Chapeau van de mannen van wrapmyride, al was het waarschijnlijk jouw idee geweest, ze hebben weer net werk geleverd zo te zien!

Je broertje volgt?

Thnx!

Inmiddels weer een tijdje verder en daarbij ook weer wat updates.

- Korte antenne

- Eyebrows in kleur gespoten

snap_zpsychbytom.jpg

20150130_115552_zpswvaom43w.jpg

Thnx voor de reacties!

Het is een tijdje geweest dat ik wat heb geplaatst, dus vandaar even een foto.

10633995_10204785103002347_3741363339271

Net je topic voor het eerst gezien ben er nog niet zo lang

Ik had niet verwacht dat dit een titanium was...

Super gedaan man kon niet stoppen met lezen en fotos bekijken

Heb daarom ook maar in 1 keer alle 18 de paginas bekeken haha.

Ga zo door en wellicht tot op een meeting

Groetjes Remy