Jump to content
Fiestaclub.nl
Bnz

Bnz Fiesta,ST Line Race Red

Recommended Posts

What means, haha ???

Ik weet het heb geen st150.

Beetje rare reactie,het is gewoon de vervanging tussen luchtfilter en gasklephuis,ipv de ford slang.

wat is raar aan mijn reactie?

wist gewoon niet waarvoor die slang diende

Vandaag de gel badges geplaatst,passen beter bij het moondustsilver front & rear.

IMG_0153_zps70c264d3.jpg

IMG_0155-1_zps74c74b50.jpg

moet je logos dan vervangen of plak je et er overheen?

Logo zit over de orginele heen geplakt,door ff te fonhen en is dan gelijk vervormbaar,zodat die de ondergrond aan neemt.

En voor de afwerking ,ipv die rubberen,bij de Action vandaan,in soorten, ventieldopje á 60 cent.

IMG_0308_zps15833c10.jpg

Het staat er al op, maar alsnog de top voor de ventieldopjes..

Kopervet!, en gebruik het maar, want anders heb je bij de volgende keer dat je de banden wilt voorzien van de juiste druk een uitdaging.

De combinatie van vocht, aluminium (ventieldopje) en het messing ventiel is het recept voor vastzittende ventieldopjes. Een likje kopervet (anti-seize compound) zorgt ervoor dat de boel niet vast komt te zitten.

Het staat er al op, maar alsnog de top voor de ventieldopjes..

Kopervet!, en gebruik het maar, want anders heb je bij de volgende keer dat je de banden wilt voorzien van de juiste druk een uitdaging.

De combinatie van vocht, aluminium (ventieldopje) en het messing ventiel is het recept voor vastzittende ventieldopjes. Een likje kopervet (anti-seize compound) zorgt ervoor dat de boel niet vast komt te zitten.

Amen!

Zo,weer kleine update,ford badge.

IMG_0153_zps70c264d3.jpg

Van zwart ,naar chrome strip.

IMG_0306_zpsc0aeadd8.jpg

Hoop zaterdag nog een wat grotere update 8)

Zo,vandaag spoiler opgehaald en geplaatst,voorlopig laatste grote update.IMG_0259_zpsf8f9929e.jpg

Waar hebbie je antennae gekocht?? graag link met kwanta costa aub, dank u wel.

mvg

Door omstandigheden,eentje lekker met zijn trekhaak dwars door mijn asia gril gegaan :-x .

Heb de gril weer vervangen de sportgril van ford zelve,via dealer.

Vond daarbij dat de mistlicht kapjeser ook bij hoorde,dus via ebay besteld.

Tis ff wennen,maar moet nog totaal foto worden.

IMG_0338-1_zps9702f355.jpg

Wat een tam forum zeg {sleepy}

Leef het hier wel ?

Als je ziet wat een aanmeldingen hier zijn en zijn er enkele die wat updates plaatsen,die top zijn.

De mk7 is er al van 2008 en dan nergens een duidelijke handleiding of voorbeelden ergens van.

Reacties leuk of mooie update ,nee niks hoor.

Aanmeldingen zijn enorm, maar veelal gelukszoekers.

Hoeveel posten meer als 10 berichten, en wie zijn er wel langer als een jaar actief. Niet veel helaas.

Guides e.d zijn idd erg weinig, maar als niemand ze maakt oid..dan wordt het erg lastig.

Ze kijken meer dan bv een reactie geven, of hebben andere interesse.

Betrekking tot de guides e.d, als niemand het doet..dan zal er weinig veranderen.

Misschien heb je zelf een goede guide of tip?

Het forum zou inderdaad wel wat levender kunnen.

Maar ik denk ook dat het ligt aan de bezoekers die zich inschrijven, vinden wat ze zochten en vervolgens nooit meer terug komen.

Zelf gebruik ik vaak Engelse guides als ik iets wil doen, aangezien ze daar actiever met fiesta's zijn.

Daarentegen, als je iets niet weet of zoekt, dan krijg je vaak op het forum uiteindelijk toch het verlossende antwoord..

Dus het is ook maar net hoe je het bekijkt.

Btw: zonde van je grill, maar gewoon lekker bezig blijven met het feestje, kleine updates doen vaak al veel!

Wat betreft de handleidingen, Ik heb er best veel gemaakt en heb ze allemaal in mijn project pagina gezet. Dit forum nodigt totaal niet uit om een handleiding te plaatsen in het gedeelte wat daarvoor bedoelt is. Zelf kan ik namelijk geen topics hierin aanmaken. Ik snap best dat er bepaalde regels nodig zijn, maar als gebruikers zelf geen topic kunnen maken wordt de drempel om er daadwerkelijk een te plaatsen vrij groot.

Daarbij is het helemaal waar dat dit forum niet echt actief is, het focus forum (focusclub.nl) is veel 'gezelliger' en krijg je veel meer reacties van enthousiasten mensen. Toch erg jammer, want wij Fiesta mensen zullen ook best gezellig zijn :D

Daarnaast vind ik het ook bloed irritant dat ik per deel onderwerp (bijvoorbeeld interieur of bodystyling) ook maar een aantal topics te zien krijg. Wanneer ik naar lo-fi version ga, krijg ik alle onderwerpen te zien. Op deze manier kan je ook niet echt terug gaan in de tijd om eens een oud topic nogmaals te bekijken. Of ligt dit aan mij?

Als ik dan het focus forum weer even mag aanhalen kan ik gewoon 30 pagina's terug om iets op te zoeken.

Het zijn de mensen (lees forumleden) zelf, die het gezellig moeten maken.

Dit gebeurd op het focus forum ook.

Dat het focusforum meer leeft heeft voor een groot deel met het initiatief van de veelal oudere focusclub leden te maken, en niet zozeer met de ondersteunende crew. De fiesta is een instapmodel en vaker bereden door jongere mensen als eerste auto. Je ziet ze soms maar even voor ze doorgroeien naar een andere auto.

Maar als we met zn alle blijven 'roepen' dat er weinig leven is, zal er ook niet veel gaan gebeuren (self fulfilling prophecy)

Het 'afschermen' van de guides sectie is dat niet iedereen even goed met de vrijheid van het zelf plaatsen van een guide topic om kunnen gaan... Helaas moeten daar de goede onder lijden....

En het is zeker niet dat de guides van Harry niet voldoen als guide, maar om zn topic daarvoor uit elkaar te trekken is ook weer zonde.

Het feit dat de basis instelling ik meen 60 dagen is, wat je krijgt te zien is een instelling. Berichten van 8 jaar geleden zijn gewoon nog te lezen.

Al met al zullen we er met zn alle wat van kunnen maken...

Is het niet zo dat als je een guide hebt je deze naar een moderator kan sturen en dat hij/zij hem dan op de site plaatst?

Daarnaast is er hier op het forum de "harde kern" ze komen naar veel meetings en zijn ook gezellig met elkaar. Het lijkt moeilijk om er tussen te komen maar niks is minder waar! Ben nu 2 jaar actief, ook bij meetings, en ook ik wordt met mijn 1.3 mk5 gewoon geaccepteerd. Niks geen gezeur van; je hebt geen ST of je hebt geen mk1/2/3 dus we moeten je niet.

Thx voor de reacties,het leeft toch wel.