Jump to content
Fiestaclub.nl
Bnz

Bnz Fiesta,ST Line Race Red

Recommended Posts

Gisteren is de plastic turbo pijp vervangen door een mooi chrome metaaltje. Weer genieten. Ook de luchtvtoevoer is aangepast door silicone slangen. Voorlopig ff genoeg.

Mijn blokje

Netjes gedaan Willem! Ik ga binnenkort ook de luchtbuizen aanpassen en een ITG Long Maxogen systeem erop zetten. Merk je ook verschil in performance door de buizen, of puur alleen het geluid? Zit zelf ook te denken aan een Turbo Hard Pipe, maar wat zijn hiervan eigenlijk de voordelen? :) 

T word weer wat winters ,dus tijd voor de steelis en putdeksels ....

Winterse invloed. Mooie rijp van de mist op de bomen.

Ja verstandig en nee volgende week is de temperatuur weer een stuk hoger echt Nederlands Maar ook ik heb ze er donderdag ook opgezet In dit geval gaat een stukje veiligheid voor mooi zijn alhoewel ik het netjes vindt staan een wieldop beter dan zwarte velgen die je er na de winter moet afbeuken omdat ze vastgeroest zitten door zonder een afdekking te rijden 

Safety first idd!

zelfde als winterbanden aanschaffen van één of anders frikandellenmerk...die snap ik ook nooit.

doppen zien er niet eens zo heel verkeerd uit...

Grappig om te zien dat het oranje waarschuwingslampje van de gladheid bij jou links zit, terwijl die bij mij rechts zit! Allebei een MK7.5, alleen komt die van mij uit november 2013, misschien dat het daarmee te maken heeft. 

Gaat hard met de km stand. 

Mooie stand !!!

en vandaag oude navi garmin en obd module ook garmin aan de poort gekoppeld met dit als resultaat. Kan nu zelf turbo gegeven zien met gas geven. 🚘

Untitled

Mooie updates Willem! Welke OBD dongel heb je gekocht?

Kon het ook niet laten....wel in een andere kleur

26169433_10215027535538890_2818811225558

@FocusRacer,in antwoord op je vraag,welke obd,zoals je ziet is al enkele jaren oud,deze obd,maar werkt voor mij prime op de garmin 2595 !!!

Ziet er wel netjes uit, met die kleuren,en zie ook dat hardpijp voor de turbo geplaatst hebt :duim:

https://www.garmin.com/de/ecoroutehd/

Bedankt Willem, ga eens kijken wat ik ga aanschaffen.  Klopt, de hardpipe heb ik ook geplaatst, ziet er gelikt uit.

Red ST Line binnen wat door gevoerd !!!!26734464_1634319899940689_37602549639195

Mooi hoor Willem, niet geopteerd voor rode verlichting aan de voeten?

De dresup set onder de the hood,maar eens zwart gespoten,daar iedere keer bij werken nutteloos was !!!

Voor het spuiten,met blackwow bijwereken,om t mooi te laten.26734201_1641082795931066_11504656180635

Nu mooi zwart gepoten en minder onderhoud.

26904213_1641082959264383_54304696785843