Jump to content
Fiestaclub.nl
David_8112

Db's Mk7 Frozen White

Recommended Posts

Thanks David en Rob.

Voor die foto's met een zeeee van licht :). Ziet er erg goed uit. Morgen overdag nog even naar de details kijken :). En dan beslissen of ik ze er in ga zetten of niet.

Ook je laatste foto is goed, zo heb ik mijn middenconsole al vele malen open gehad.

David

Op de foto zie ik dat je ook het klepje voor het geheime opbergvakje zou kunnen maken. Overweeg je dat nog ?

Voor die foto's met een zeeee van licht :). Ziet er erg goed uit. Morgen overdag nog even naar de details kijken :). En dan beslissen of ik ze er in ga zetten of niet.

...

David

Op de foto zie ik dat je ook het klepje voor het geheime opbergvakje zou kunnen maken. Overweeg je dat nog ?

Morgen kun je het in het echt bekijken. Eerst even een flinke wasbeurt morgenvroeg, is dringend nodig. Over het vakje twijfel ik nog. Ik denk niet dat ik er iets aan ga doen, aangezien er al genoeg rotzooi in kwijt kan in mn feestje... :-?

Tot morgen!

Erg mooi gelukt die mistlampen! Zo te zien zijn ze ook nog geschakeld als de gewone mistlampen.

Nog plannen om er een drl-module tussen te zetten?

Sorry voor de lange radiostilte. Laatste tijd is veel gebeurd.

Paar punten:

- Vriendin

- Nieuw werk

- Nieuwe studie

- Verhuisd van Duitsland naar Rotterdam

- Geen tijd, druk schema

Ik zie net dat ik al langer dan een jaar niets meer gepost heb. Wow, vliegt de tijd zo snel voorbij??

In september vorig jaar ben ik begonnen met een deeltijdopleiding Accountancy, pittige opleiding. Aangezien ik het hotelleven een beetje zat was, ben ik werk gaan zoeken in de financiële sector zodat deze beter aansluit bij de opleiding. Deze uitdaging heb ik gevonden in Rotterdam, dus terug naar Nederland!

Na wat uitzoekwerk ben ik erachter gekomen dat ik mijn auto mee kan nemen naar Nederland als verhuisgoederen, die gelukkig vrijgesteld zijn van BPM 8) De vrijstellings vergunning heb ik reeds ontvangen, alleen nu nog een vrije dag weten te vinden om een bezoekje bij het RDW te brengen.

Aan de auto is het laatste jaar niets meer veranderd omdat ik er gewoonweg geen tijd voor kon vinden. Graag wil ik er nu proberen weer tijd voor te maken. Mijn feestje is natuurlijk wel een ding die aandacht en liefde nodig heeft :grin:

Zo, dat was even een snelle update van het afgelopen jaar...

Hoop jullie weer snel eens te zien

Vrijdag even richting de Belgische grens gereden om even iets op te halen. Ik kon het niet laten...

(Bedankt nog voor de marktplaats-link hier op het forum)

Over drie weken ga ik eraan beginnen om hem te monteren 8-)

3xX9enm.jpg

Ajb.. en ziet er gewoon goed uit. Csc is een bekend uitlaten merk.. geen milltek, maar zeker niet slecht.

Weet iemand of onderstaande velgen originele ford velgen zijn of een ander merk? Ik kan ze namelijk niet vinden op internet omdat ik niet weet waar ik moet beginnen :( (sorry voor de slechte kwaliteit)

yOAWigc.jpg

Weet iemand of onderstaande velgen originele ford velgen zijn of een ander merk? Ik kan ze namelijk niet vinden op internet omdat ik niet weet waar ik moet beginnen :( (sorry voor de slechte kwaliteit)

yOAWigc.jpg

Jups. 17" fiesta mk6 of mk6.5 ST velgen.. alleen dan rood gespoten.

Ik zou aan deze velgen kunnen komen, maar er zitten geen center caps bij. Volgens deze persoon kan ik deze via Ford nieuw bestellen. Heeft iemand enig idee hoeveel dit zal kosten?

Aangezien het vandaag zo'n mooie dag was lekker de auto gewassen en daarna even een mooie locatie geprobeerd te vinden... 8-)

4rCaUwC.jpg

fBgJuPE.jpg

5nf3UBA.jpg

zOrqx9O.jpg

FuWeKUP.jpg

Aangezien het vandaag zo'n mooie dag was lekker de auto gewassen en daarna even een mooie locatie geprobeerd te vinden... 8-)

Leuk, maar vind je uitlaat 25x niks ;-(

Die hoort niet als een kruiwagen handvat onder de bumper te zitten.

Iets hoger monteren in je diffuser ziet er 100x beter uit.................

Leuk, maar vind je uitlaat 25x niks ;-(

Die hoort niet als een kruiwagen handvat onder de bumper te zitten.

Iets hoger monteren in je diffuser ziet er 100x beter uit.................

Een diffuser van een Metal of ST (een st is wel wat meerwerk) had wel wat mooier gestaan. Maar never the less, het ziet er in totaal wel netjes uit :)

ondertussen is het al een tijdje stil geweest hier, maar ik ben momenteel bezig met een projectje wat niet in 1 dag voltooid is.

Eerste stappen zijn gemaakt, maar ik moet nog de tijd vinden om het verder af te maken

- Setje velgen met lichte stoeprandschade... Maar dat zal veranderen 8-)

0ZcULyM.jpg

NQnBFCgl.jpg

Meer komt later :grin:

Nice! Vind originele ford velgen toch eigenlijk altijd de beste optie. Poedercoat grond en dan nat aflakken?

Ondertussen liggen de velgen bij de garage om er nieuwe banden op te laten monteren, dus nog even geduld...

alvast het resultaat van het spuiten 8-)

lFdJ5H0.jpg

WrLmpKz.jpg

GYbWlMQ.jpg

cool! ben benieuwd hoe ze eronder staan!

Ik ben ook benieuwd hoe ze staan. Strepen gaan wel verdwijnen in ieder geval

weer eens een ander kleurtje maar het zal vast wel mooi staan bij een witte auto!

ben normaal nie zo van de flitsende velgen onder een auto maar moet zeggen dat dit wel een hele apparte kleur is

en onder een witte wagen kan het wel eens leuk zijn!