VitroFiesta

Nieuwjaars/winter Meeting Houten

52 posts in this topic

Om ons goede voornemen om in 2012 meer meetings te organiseren gelijk maar in de praktijk brengen, beginnen we op 15 januari met de Nieuwjaars en Winterwonderlandmeeting. In het verleden waren dit twee aparte meetings, en was de winterwonderlandmeeting altijd in december. Helaas hebben we voor december te laat een locatie kunnen krijgen, dus hebben we besloten om deze op te schuiven naar januari, en te combineren met een nieuwjaarsmeeting.

Wat en Waar:

De meeting zal plaatsvinden op zondag 15 januari, op het landgoed van de zus van Michiel, in het Noord-Brabandse Deurne (bij Helmond). Tijd aanvang is 14:00 uur. Voor wie de oude winterwonderlandmeeting nooit heeft meegemaakt: We zitten lekker warm binnen, terwijl het buiten koud is. Er wordt gezorgd voor winters avondeten, zoals snert, worstenbroodjes en stamppot, en natuurlijk wat te drinken erbij. De nadruk ligt vooral op gezelligheid!

Voor eten en drinken wordt dus gezorgd, maar dat houdt wel in dat er kosten aan verbonden zijn. De kosten zullen €15,- per persoon zijn, en om te voorkomen dat er mensen wel opgeven maar uiteindelijk niet komen, moeten de kosten vooraf betaald worden. Partners/aanhang van harte welkom, maar geef wel even aan met hoeveel personen je komt.

Dus, noteer allemaal de 15e in de agenda!

Adres van de locatie, en betalingsgegevens volgen nog voor de deelnemers.

Wordt het nu gewijzigd

De meeting zal plaatsvinden op zondag 15 januari, In/om het Utrechts Houten. Tijd aanvang is 14:00 uur.

Eerste locatie

http://glowgolf.nl/nl/houten

Meidoornkade 25

3992 AG Houten

Kosten: €7,95 per persoon (met 3D bril komt daar €2,- bij)

en daarna eten bij

http://www.beren.nl/locatie/14/restaurant-eetcafe-Houten

Bickel Beer

Duwboot 22

3991 CE Houten

Prijzen hier zijn afhankelijk van het gekozen menu. Eten en drinken hier geheel op eigen kosten. Een 3 gangen dagmenu is er al vanaf €19,50

Beide locaties in/om Houten Utrecht

Wie nog mee wil kan zit tot vrijdag avond 21:00u aanmelden.

Aanmelden via de site aub:

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

java script:;java script:;

Uiteraard ben ik aanwezig!

Het ziet er alleen wel naar uit dat ik een maand lang snert en boerenkool aan het eten ben....

Het ziet er alleen wel naar uit dat ik een maand lang snert en boerenkool aan het eten ben....

Als je er van hou zou dat wel eens lekker kunnen zijn...hoeft je ook een maand geen avond eten klaar te maken of de halen haha

We zullen er ook zijn,echter ben k wel hollands maar snert en boerenkool ga er bij mij niet in haha..neem wel sultana mee haha..zullen ons van de week effe aanmelden..of joanna mee komt weten we nog niet,maar die eet niet als een volwassen dus die eet wel wat er over blijft haha...

Boerenkool gaat er bij mij inderdaad ook niet in... Maar we kunnen ook regelen dat er iets ander komt hoor, moet toch niet zo zijn dat jij aan de sultana's moet.

Normaal zou ik er bij zijn, maar waarschijnlijk ben ik dan druk met mijn huisje. Mocht ik komen dan meld ik me op tijd aan, maar verwacht niet te veel.

Ik ben er bij :)

Zozo gaat er druk worden...

Kunnen we niet met het kleine groepje ergens gezellig gaan eten,en overdag iets leuks gaan doen?..om nou een locatie te gaan versieren/ klaar maken voor een kleine team is voor ons niet nodig...

Pim,tom,ferdi melden jullie je ook effe aan.... :oops:

Kunnen we niet met het kleine groepje ergens gezellig gaan eten,en overdag iets leuks gaan doen?..om nou een locatie te gaan versieren/ klaar maken voor een kleine team is voor ons niet nodig...

Mijn idee :duim:

Helaas heb ik al wat, anders kwam ik ook wel gezellig langs.

Boerenkool gaat er bij mij inderdaad ook niet in... Maar we kunnen ook regelen dat er iets ander komt hoor, moet toch niet zo zijn dat jij aan de sultana's moet.

Nou dan kan ze de december pondjes er weer af krijgen :mrgreen: (voor Jur maar een doos rijstwafels)

En ja hoor laat maar weten wat we dan gaan doen, dan kom ik wel :duim:

ben geen nederlander dus soep en stamp gaat bij mij ook niet in :P

ik zal wat anders moeten bedenken

aangezien aanvang is 14u misschien blijf ik maar een paar uurtjes en dan naar huis

het zou zo jammer zijn als ik niet aanwezig kan zijn want deurne is helemaal niet ver weg

en ik ken bijna geen van jullie dus het zal leuk zijn om wat nieuwe mensen te ontmoeten

ik ben er niet, heb dan verjaardag van me broer

iedereen die wel gaat, veel plezier

Kan helaas ook niet komen:( heb me vriendin dat weekend een weekendje weg cadeau gedaan met kerst.

Was helemaal vergeten dat die meeting al zo snel was...

Wegens overweldigend aantal aanmeldingen, wordt deze meeting in deze vorm gecanceled.

met nog een halve week te gaan maar 3 (en een misschien) aanmelding..

Als ik onszelf erbij reken is het 4x crew (en aanhang) ... en een misschien van Steviehouse

Daar er anders een hele feestlocatie ingericht moet worden, er eten en drinken in huis gehaald gaat worden. etc etc etc.

Wordt het nu gewijzigd

en wordt het toch maar gewoon

http://glowgolf.nl/nl/houten

en daarna eten bij

http://www.beren.nl/locatie/14/restaurant-eetcafe-Houten

Beide locaties in/om Houten Utrecht

Wie nog mee wil kan zit tot vrijdag avond 21:00u aanmelden.

En natuurlijk ben ik ook daar gewoon bij!

Michiel had wat autopech.. en ik gok dat zn motor in de winterstalling staat..

Michiel had wat autopech.. en ik gok dat zn motor in de winterstalling staat..

Komt die niet dan?

Die motor kan zo weer uit de stalling, het is nu toch geen winter.

Maar mocht het voor iemand niet duidelijk zijn, in plaats van Brabant, is deze meeting nu in Houten, Utrecht dus.

Iedereen is nog steeds gewoon welkom, dus voor wie Deurne te ver vond, is dit wellicht toch interessant. Opgeven tot uiterlijk vrijdagavond, in verband met reservering.

Maar mocht het voor iemand niet duidelijk zijn, in plaats van Brabant, is deze meeting nu in Houten, Utrecht dus.

Iedereen is nog steeds gewoon welkom, dus voor wie Deurne te ver vond, is dit wellicht toch interessant. Opgeven tot uiterlijk vrijdagavond, in verband met reservering.

Is toch wel jammer dat er zo weinig mensen zin hebben in zoiets leuks...iedereen wil leukere dingen meer meetings ect...maar dat is moeilijk te regeleln als we het maar steeds voor een klein groepje moeten doen...

Nou wij hebben er zin in...ik als enige dame maar dat mag de pret niet verpesten..

Tot morgen

Jur, is dat glowgolf op dezelfde plek als die wok van vorige keer?

Jur, is dat glowgolf op dezelfde plek als die wok van vorige keer?

200m verder... volgens Googlemaps

Stond me iets van bij dat het in hetzelfde pand is.

Even gekeken op de site van de wok: Restaurant Yakimono is gevestigd in Paviljoen De Toekomst en door goede samenwerking met bowlingcentrum Houten en Glowgolf is Yakimono uniek in- en nabij omgeving Utrecht.

Is dus gewoon dezelfde plek zo te zien, volgens mij zit dat daar beneden.

Stond me iets van bij dat het in hetzelfde pand is.

Even gekeken op de site van de wok: Restaurant Yakimono is gevestigd in Paviljoen De Toekomst en door goede samenwerking met bowlingcentrum Houten en Glowgolf is Yakimono uniek in- en nabij omgeving Utrecht.

Is dus gewoon dezelfde plek zo te zien, volgens mij zit dat daar beneden.

Je hebt gelijk, google maps is de weg kwijt :-P

Ach, Bickel beer zit een 1,5 km verderop (terug richting de rijksweg..afhankelijk welke afslag je hebt natuurlijk)

Dan hadden we na het golfen beter kunnen gaan wokken, nu moet ik dus nog 1.5km rijden voor wat voedsel, moet niet gekker worden natuurlijk {knipoog}

Je kan daar ook bowlen, de volgende keer dan maar ff bowlen, golfen en wokken.