Jump to content
Fiestaclub.nl
Dwerg85

Performance Blue St

Recommended Posts

Even snelle Upload van de velgjes!

De velgen service !! Nice Job! Die staan weer strak in de lak :D!!

foto2.jpg

foto1.jpg

Zo vandaag de velgen gemonteerd.

Had geen Ralcode van de velgen en onze beste man van de velgenservice wist het ook niet dus dat werd improviseren.

foto's zijn gemaakt met de GoPro HD2.

GOPR0046.jpg

GOPR0045.jpg

greetz

Tnx allemaal :).

Ja de stoeprandjes vermijd ik :).

Heb even in de middag snel een testje gemaakt met de cam.

Even vastzetten en de bumper en hopla!! :D.

Helaas komt het geluid niet echt tot z'n recht.

Had een andere kapje moeten gebruiken.

http://youtu.be/6qd01Dmh4uU

Tnx allemaal :).

Ja de stoeprandjes vermijd ik :).

Heb even in de middag snel een testje gemaakt met de cam.

Even vastzetten en de bumper en hopla!! :D.

Helaas komt het geluid niet echt tot z'n recht.

Had een andere kapje moeten gebruiken.

http://youtu.be/6qd01Dmh4uU

Ik vind het wel een lekker geluidje hoor. Nice.

Zien er wel vet uit die velgen zo.

Ik zelf had er eigenlijk voor gekozen om de center kapjes helemaal te spuiten en dan nieuwe logo's van DMB er op.

Zien er wel vet uit die velgen zo.

Ik zelf had er eigenlijk voor gekozen om de center kapjes helemaal te spuiten en dan nieuwe logo's van DMB er op.

Ja kon ook. :). Krijg je net als origineel maar met een ander kleurtje. Nu heeft het een beetje stijl van de ST500. Ander kleurtje dan :)

Gelukkig hebben de centerkapjes een aluminium ring zodat je daarop je kleurtje kan spuiten en de rest intact houden. Als je dat zou willen natuurlijk :) .

Strakke bak man! Een keer wat anders zo in die kleur! Staat hem goed!

Tnx :). Ja vond ik ook. Ik vind de originele velgen al super!!

In het begin dacht ik wit als kleurtje . Maar ik heb een paar gezien op het net en komen voor mijn ogen zeer massief over.

Toen gedacht aan zwart. Zoals de ST500. Maar ik heb geen zwarte delen die glimmen, alleen als het nat wordt :).

Dus dacht ik maar aan antraciet met de originele velgen. Kom je niet snel tegen hoop ik :).

Mooie strakke kleur!!!!

Wilde ik destijds ook met mijn velgen doen...altijd zitten twijfelen tussen zwart en antrasiet grijs....moet zeggen ik had het nu wel geweten 8-)

Hoe staan de vorderingen omtrent je turbo?

Mooie strakke kleur!!!!

Wilde ik destijds ook met mijn velgen doen...altijd zitten twijfelen tussen zwart en antrasiet grijs....moet zeggen ik had het nu wel geweten 8-)

Hoe staan de vorderingen omtrent je turbo?

Tnx :)!!.

Ik heb een appartementje gekocht in leidschendam :).

En moet aardig wat aangedaan worden. komt uit 1965. Was van een oud vrouwtje geweest voor zover ik het had begrepen. Op eerste gezicht keuken, badkamer, elektriciteitkabels zeer oud. stuucen.

Krijg de sleutel eind maart begin April. Dus kan niet te hard met geld smijten helaas.

Voordeel!! ik heb een garage en een berging die even groot is om al mn spullen en gereedschap kwijt :)

en vandaar dat met de turbo op een laag pitje zit.

eerst het andere netjes maken.

Gaat ik wel voor de gein in 3D maken:). kan dan met de muren een beetje spelen

Maar er lopen een paar dingetjes van een tijdje geleden.

Tijdens het reviseren van de T3 Turbo is een scheurtje geconstateerd in de slakkenhuis.

Dit is intussen gerepareerd! :). Het revisie setje is gebalanceerd en ligt bij een vriend thuis van me waar de turbo vandaan komt :).

De flenzen voor de adapter en downpipe heb ik volgende week binnen.Die konden eindelijk met een project mee van mn werk waar de plaatdiktes die ik ook nodig had. Anders wordt het belachelijk duur voor een paar gelaserde plaatjes.

Had rondgekeken voor een Turbo klokken spel van de Focus ST van de pre-facelift en komt volgende week ook binnen.

Heb nog de as verbreders hier liggen. Heb eindelijk de juiste boutjes kunnen bestellen en komen ookvolgende week binnen.

Heb bij de zaak in Breda waar ik vaak ben wat rest rvs koker en plaat kunnen bemachtigen.

Tig lasapparaatje ook maar meegenomen vandaar. Mist hij toch niet voor even :).

Dus kan ik de weekend daarop een vormpje geven aan de adapter.

Dan wordt het een beetje meten en passen hoe dat eruit komt te zien met de beschikbare ruimte.

Ron verklapte me al dat het heeeeeel krap wordt :P.

Dit is zo'n beetje de planning in gedachte.

Kleine update :).

Wat speelgoed is binnen vandaag.

Flenzen voor de adapter.....Check!

Focus ST '07 klokkenspel ....Binnen!

mis nog de kap hier overheen maar goed is voor een zorg later :).

Heb een keer een dagje vrij gepland aanstaande vrijdag en ook voor volgende week.

Hopen op vrijdag mooi droog weer. Want meten is weten :). dan kan ik de adapter aflassen :).

De voorste zwarte delen eraf trekken voor repaint. Al dat steenslag doet het geen goed whehe

Kleine update :)

We hebben wat kunnen doen tussen de druppels door :s.

ik heb toch maar de zwarte delen eraf gehaald en opnieuw gespoten.

Helaas was de ST logo op m'n onderste grill in een redelijke slechte staat.

gelukkig had ik toen der tijd een extra gekocht. :)

ik heb mijn Armster beugel verandert zodat ik nu wel m'n rugleuning kan verstellen en meteen mee gespoten.

Komt ervan als je een armster MK7 binnen krijgt whaha. Maar goed dat is gedaan.

Nou heb ik heb gemerkt dat ik kromme schijfremmen heb :(. ik dacht in het begin dat het iets anders was.

Maar het is toch als ik alleen rem. Moet ik van de week laten afdraaien. Dan staat ie weer netjes bij voor 11 Maart :)

Nu met de adapter... Het word echt krap allemaal! ik hecht het nou nog maar tijdelijk voor het geval dat het niet past :).

Vriend! Ik had je mailtje nog ontvangen over 11 maart. Echter kan ik niet vab de partij zijn omdat ik dan bezig ben met de CPC hier in den haag (hardlopen). Daarnaast vind ik mijn auto veel te standaard :P

Volgende keer beter toch, zeg voor EFE of andere aankomende meeting.

En tsjah maakt toch niet uit of je een standaard auto hebt of niet ;)

Vorige keer was mn auto ook gewoon standaard, lekker boeiend gaat toch ook om de lol. :-D

Mocht er nog een keer ene meeting ofzo zijn, laten we het wel weer weten ;)

Succes bij de city pier city 8-)

@Dwerg: tsjah je weet al dat ik het een mooie wagen vind en zeer benieuwd naar verdere updates!

Vriend! Ik had je mailtje nog ontvangen over 11 maart. Echter kan ik niet vab de partij zijn omdat ik dan bezig ben met de CPC hier in den haag (hardlopen). Daarnaast vind ik mijn auto veel te standaard :P

Misschien kan je hem wel verkopen 11 maart ;-)(aan iemand van de SEAT club hehe)

Dat is waar ook. Dat is dit weekend ja.Lekker bezig :)!! Succes Alvast

Ok op naar de volgende keer. En standaard zou ook nie uitmaken :)

Hatsjoeeeeee!! Wat een stof heey :oops:.

Het heeft een beste tijd geduurd om weer eens wat te posten in topic. Helaas nog steeds nie ontopic :(.

Ben met mn werk vaak weg in het buitenland.

Maar er is vooruitgang Woooot :veryhappy: . Moet nog wel de garage aanpakken. vloertje coaten, werktafel in elkaar lassen. en ander leuk speelgoed!

Voor in huis kan eindelijk een start maken met mn mobilia :D. Maar moet nog een hoop kleine dingetjes doen.

Maar dat vaak weg zijn in het buitenland levert z'n plus punten. Ben je terug kan een paar weken aanelkaar vastplakken om toch wat te kunnen doen.

Oud Style

334_grotere.jpg

Nieuwe Look

PB010478.jpg

Oud Style

337_grotere.jpg

Nieuwe Look

PB010467.jpg

Oud Style

350_klein.jpg

Nieuwe Look

PB010479.jpg