Jump to content
Fiestaclub.nl
Michiel

Vurenmeeting

Recommended Posts

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

nog steeds niet meegemaakt dus nu ga ik gewoon zorgen dat ik er ben ;)

Ehh, het is in juni pas dus geen idee of ik er bij ben. Ik mag serieus hopen dat de XR2i dan eindelijk eens (rij)klaar is, zo ja dan ben ik er vast wel bij. Maar dat zien we dan wel weer. ;)

Ik zag het nu pas op de site staan. Goeie kans dat ik er dan ook ben. Nog wel even onder voorbehoud.

Misschien dat ik ook even langs kom, niet in de MK1 maar met de MK6.

Gaat deze meeting nu nog gewoon door..??

We zijn momenteel bezig met het regelen van deze meeting. Diverse Fordclubs zijn benaderd, dus het is nog even afwachten welke clubs van de partij zijn.

Dus zoals Tom eerder al schreef, het gaat zeker door!

Even kijken of ik aanwezig kan zijn. Ik moet natuurlijk wel tijd hebben aangezien ik al 1,5 uur enkele reis nodig heb :wink:

Uiteraard, in principe heb ik tijdens elke meeting alles wel bij me trouwens.

Ook stickers in het grijs ?

Ik denk dat ik ook even kom kijken. Kan ik gelijk een mooie roadtrip van maken!

Heeft iemand enig idee of er tussen Gorinchem en Zaltbommel een Pond vaart?

Ben van plan om over de Maasdijk te rijden (Wijk en Aalburg, Veen en Andel) en dan kom ik op de N322 uit.

Kan ik vanaf daar ergens een bootje mee pakken naar Gelderland? Of moet ik dan over Gorinchem of Zaltbommel rijden?

Ben misschien van de partij ligt eraan of me auto dan terug is van ron of hij moet ernog heen .

Ik hoop dat bij mij tegen die tijd er ook al wat meer werk aan is gedaan. Roest eraf, deukje eruit en nieuwe banden.

Even aan paar foto's uit oude doos !

DSC00122.jpg

DSC00121.jpg

DSC00125.jpg

DSC00088.jpg

Hopelijk word het weer net zo druk als op de Nieuwegein meeting ! :D

Ik denk dat ik ook even kom kijken. Kan ik gelijk een mooie roadtrip van maken!

Heeft iemand enig idee of er tussen Gorinchem en Zaltbommel een Pond vaart?

Ben van plan om over de Maasdijk te rijden (Wijk en Aalburg, Veen en Andel) en dan kom ik op de N322 uit.

Kan ik vanaf daar ergens een bootje mee pakken naar Gelderland? Of moet ik dan over Gorinchem of Zaltbommel rijden?

Ik weet niet waar je over wilt, maar halverwegen zit een veer, bij Brakel, geen idee wat voor een veer, dus even vooraf zelf checken.

Guest
This topic is now closed to further replies.