Jump to content
Fiestaclub.nl
VitroFiesta

Wokmeeting Yakimono

Recommended Posts

Meetings zijn top en zou graag willen komen maar heb een extra argument erbij... Ik heb de dinsdag erna een enorm zwaar tentamen waar ik nog freakin' veel voor moet leren... :( Ik ga na de winter zeker wat car-show-meetings meepakken iig dus de wil is er zeker wel! :)

Nou is er weer eens een keer iets leuks georgsaniseerd , en wat blijkt laten de leden het afweten.

Had toch wel verwacht dat er zich meer mensen zouden opgeven voor het wokken.

Laat nu eens zien dat er vanuit de clubleden ook de animo bestaat om deel te nemen aan zulke activiteiten.

Anders krijg je weer hetzelfde als voorheen , dat de wil om iets te organiseren verloren gaat door het teleurstellende aantal leden dat zich opgeeft.

Als je iets organiseert wil je ook een fatsoenlijke opkomst , want waarom zou je nog iets organiseren als er toch geen interesse voor is.

Ik had heel graag gekomen, maar er is momenteel wat stress op m'n werk gekomen en kan ik nu geen vrij meer nemen. Ga vandaag de 7e dag op rij werken en dat worden er 11. Ben gisteren ook nog eens teruggeroepen van mijn vrije dag en die zal voorlopig niet ingehaald kunnen worden. Dus ja, ik had er graag bij willen zijn, maar nee daar is nu geen mogelijkheid toe.

Op het moment dat er wat druk van de ketel is kan ik weer vrije dagen gaan nemen en naar meetings komen, maar deze maand zit dat er sowieso niet meer in en waarschijnlijk wordt volgende maand ook wat lastiger.

Zoals het er nu uitziet hebben we:

The Crow - 1 persoon

Sheepwolf - 2 personen

Ilona - 1 persoon

Darkspawn - 1 persoon

Michiel - 1 persoon

Vitrofiesta - 1 persoon

Pim - 1 persoon

RS - 1 persoon

Razer - 2 personen

Soundraiser - 1 persoon

Jur/Jacq - 2 personen

Edwin - 1 persoon

14 personen dus, niet slecht zeg ik zo. Ik reserveer morgen, dus iedereen die zich nog wil opgeven kan nog mee. Ik verwacht dat mocht er in de loop van de week nog iemand extra mee willen, dit vast geen probleem is, maar wie zich voor morgen opgeeft is in ieder geval zeker van een plaats.

Jur/Jacq, ik kan voor Joanna ook gewoon een kinderstoel vragen als jullie haar meenemen hoor. Dat kan vast ik de loop van de week nog wel geregeld worden, dus ik hoor het wel.

hehe .. maar voor hoelang ;)

ik de helea vond moet nog terug naar hilversum rijden he ;)

en ik drink absoluut niet als ik nog moet rijden

Ik zeg: keurige opkomst uiteindelijk. zeker niet voor niks georganiseerd.

Ik heb gereserveerd, echter de avond wordt verdeeld in 2 delen. De eerste groep is vanaf 5 uur, en de tweede vanaf half 8.

Omdat 5 uur voor de meesten te vroeg is, heb ik gekozen voor half 8. Het is dus nog iets later geworden dan de bedoeling was.

Het lijkt me dus handig om tussen half 6 en 6 uur af te spreken, anders staan we weer zo erg lang te wachten.

Ik zal iedereen voor volgende week nog wel een pm sturen, mochten mensen dit niet meer lezen.

Ok dus kort samengevat: rond half6 / 6uur daar en half 8 eten?

Klopt!

Half 8 is wel een beetje aan de late kant, maar anders wordt het 5 uur, en dat is wel erg vroeg. Dat gaan een aantal ook niet halen, dus de enige optie was half 8.

Prima! Dit lijkt mij ook de beste keuze. ik kan alleen niet garanderen dat, mocht dat gebeuren, ik lang blijf natafelen. Maar goed, heb er zin in :)

ik blijf wel bij mijn eerder genoemde 'standpunt' dat ik maximaal een half uur van te voren aanwezig ben omdat ik van een verjaardag ga komen.

Geen probleem!

En er is nog iemand bijgekomen, Edwin, voormalig moderator/bestuurslid hier, dus we zijn nu met 15 man.

gezellig :), nu komt het mooi uit dat ik die kant uit ga, kan ik gelijk een set andere koplampen ophalen voor de fiesta :D

tot dan mensen

Ik reed vanmiddag over de A27 langs het restaurant, en ik zag nogal veel borden voor wegwerkzaamheden dit weekend. Er wordt daar in die omgeving een hoop geasfalteerd en daardoor mogelijk afgesloten. Op de heenweg zal dat niet zo veel problemen opleveren, maar aangezien er vanaf 21:00 uur het een en ander afgesloten wordt kan het voor sommigen op de terugweg wat hinder opleveren. Kijk voor de zekerheid even op http://www.vananaarbeter.nl om te kijken of het jou aangaat, om problemen te voorkomen.

En dan gaat de tijd ook nog terug, maar ik verwacht dat de meesten dan wel thuis zijn :mrgreen:

als ik alles bij elkaar optel duurt het wel even voor ik thuis ben. :?

Nou ja zie het wel, anders beetje sluip/kruip door.

Ach, misschien valt het mee en doen ze niet alles tegelijk. Ik neem aan dat de boel in ieder geval niet helemaal dicht zal gaan, en later op de avond zal het toch ook niet meer zo druk zijn denk ik, dus het zal vast wel mee vallen.

is er iemand die zijn zijn 06 nummer wil afgeven (mag uiteraard ook per PB) voor het geval ik door alle weg werkzaamheden wel enorm laat ben

(ook Hilversum is het wederom op gebroken) zal op tijd vertrekken morgen maar je weet nooit

Goed, morgen is het zover!

Nog even voor de duidelijkheid:

We hebben gereserveerd voor half 8. Vooraf verzamelen we tussen half 6 en 6 uur om wat bij te kletsen, maar als je daar geen zin of geen tijd voor hebt, kan je ook gewoon om half 8 komen. Ik zorg in ieder geval dat ik er rond half 6 ben.

Omdat nagenoeg iedereen zelf moet rijden, ga ik er vanuit dat iedereen ongeveer hetzelfde zal drinken (niet inclusief). Het is dus het makkelijkst als we na afloop de totaalprijs gewoon door het aantal personen delen. Drinken er toch mensen duurdere dingen als gewoon frisdrank, wijn of bier, dan is dat voor eigen kosten, en wordt dan van de totaalprijs afgehaald.

Verder maken we er een gezellige avond van, maar dat zal vast goedkomen.

Heb er zin in! :)

@iloo mocht je nog geen nr hebben kan ik mijn nr wel even doorsturen.

Heb er zin in! :)

@iloo mocht je nog geen nr hebben kan ik mijn nr wel even doorsturen.

HEb het nummer van niels gekregen maar toch bedankt tot vanavond

Die tijd van half 8 had ik even gemist. Ik was vanmiddag onderweg toen ik het van The Crow hoorde :mrgreen: Even omgedraaid en dan zie ik jullie vanavond weer.

Owja, ik zou iedereen daar nog een pm over sturen.... Dat heb ik dus even gemist :mrgreen:

Maar, ik ga iig nu rijden, dus ik hoop er half 6 zeker te zijn.

Guest
This topic is now closed to further replies.